{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

nu fortryder jeg så inderligt ........ {{forumTopicSubject}}

kender i det .....

for første gang skal jeg prøve at holde ferie med en veninde , det har jeg aldrig prøvet , jeg har altid rejst med manden og børnene

men nu skulle tiden så være

jeg skal til Berlin i morgen og være væk i 4 døgn

men nu fortryder jeg så inderligt

Bertil er nemlig kørt med min store søn hen til min bror , hvor han skal være sammen med deres hund og hygge , men det var altså alligevel som om den lille fyr vidste hvad der skulle ske

for han ville ikke med ud af døren , da Dennis trak afsted med ham

uuuuuhhhhhh nej , jeg vil ikke afsted , jeg vil til Slangerup og hente min lille ven og tage ham med hjem igen og love ham , at jeg ALDRIG ALDRIG nogensinde mere for sådan en dum ide`, at rejse fra ham

puha hvor er her tomt og jeg gider slet ikke pakke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu fortryder jeg så inderligt ........
  • #1   24. nov 2010 Op på hesten igen og frem med oplevelseshumøret.
    Du får nogle fantastiske dage, og der er ingen tvilv om at Bertil vil savne dig..... men heller ingen tvivl om at han overlever.

    Selv tager jeg gerne afsted (uden hund og børn) mindst én gang om året... og gerne i en hel uge adgangen. Og jeg elsker det! Jeg bliver fyldt af ny energi og kan lige pludselig klare hvadsomhelst derefter ;o)

    Men jeg elsker også at komme hjem og opleve at have været savnet ;o)

    Tag afsted, nyd turen og gør de ting du ikke får gjort i din hverdag.
    Og glæd dig så over den velkomst du (uden tvivl får) når du kommer tilbage :o)


  • #2   24. nov 2010 Selvom du har hund, kan selvforkælelse og ferie sagtens være en del af dit liv stadigvæk. :o) Du skal da bare nyde at du skal afsted, og komme lidt væk fra vante omgivelser... Din lille øjesten skal nok klare sig, og han bliver jo passet og plejet som altid, af nogle folk som du kender godt.

    Og det er da endnu dejligere at komme hjem igen når man har været lidt væk hjemmefra.

    Så nyd nu din tur. :o)


  • #3   24. nov 2010 Grynet smiley


    takker for dine gode råd og delte erfaringer:-)
    jeg er også sikker på at jeg overlever LOL

    men jeg tænker , at jeg sagtens kan smugle ham med i en taske , bare et par beroligende piller inden turen , så sover han fint til vi når Berlin og så er skaden sket , om jeg så kan sige LOL


  • #4   24. nov 2010 Jeg bliver lige i tvivl er det barnet eller hunden du savner?

  • #5   24. nov 2010 Charlotte H


    LOL

    hvor kan du spørge så dumt ( ironisk ) LOL

    det selvfølgelig hunden , barnet skal nok klarer sig
    vi ved jo alle , at kommunerne trods alt er mere opsøgende i deres arbejde end dyrenes beskyttelse herhjemme LOL


  • #6   24. nov 2010 Bertil

    Nogle gange bliver vores hunde for afhængige af os fordi vi er for afhængige af dem. *s*

    Stol nu på, at din hund har det godt og får nogle gode oplevelser, - og nyd din forlængede weekend med din veninde!

    Det skal ikke gå op i hund det hele, - vi skal også huske at have et "menneskeliv". *s*


  • #7   24. nov 2010 Hehe, ja så dropper jeg lige alle min kloge kommentar om barnet ;o)


Kommentér på:
nu fortryder jeg så inderligt ........

Annonce