{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Så er jeg her igen {{forumTopicSubject}}

Ja, efter en længere pause er jeg kommet tilbage. Havde en noget turbulent sommer hvad hunde angår, så jeg hev stikket ud og holdt mig væk i lang tid. Nu er lysten kommet igen og jeg glæder mig til at snakke med jer allesammen igen!

Siden sidst er vi kommet af med en hund (august 2013). Hun blev 8½ år og havde det godt næsten til det sidste. Hun er beviset på, at en hund med e hofter sagtens kan få et langt og godt liv! Desværre blev hun sidste år i januar opereret for kræft, men kom sig heldigvis helt. I august fik hun så livmoderbetændelse. Hold op, hvor var det forfærdeligt. Har haft en hund med det før, men det her...det var så forfærdeligt, hun lå badet i blod! smiley Et syn, jeg desværre ikke kan få ud af hovedet, lige meget hvor meget jeg end prøver. Det var min søsters hund, så at sige, hun var meget knyttet til hende. Så da mine forældre kørte afsted med hende til dyrlægen, måtte jeg stå og holde min hysterisk kede af det søster tilbage. Puha, det var ikke sjovt.

Min egen hund, Quality, fik det også skidt den sommer. Hun fik en virkelig voldsom allergisk reaktion, som gjorde, at hun mistede næsten al pels og blev fyldt med sår. Hun levede på talte dage, troede vi. Heldigvis virkede en tre måneder lang pillekur, hvor hun også blevet badet med medicinsk shampoo hver dag. Hun har det fint nu og har fået en ok pels - hun er ikke særlig køn længere, men hun er ikke generet af det og hun er heller ikke pelsløs. Der er risiko for, at når sommeren kommer igen, så kommer allergien også tilbage med lige så fuld kraft som sidste år, men jeg håber og beder til, at det ikke sker. Nu har hun trods alt levet i 9 år, og det var kun et problem sidste år.

Mine forældre skal ud og have ny hund, der er et kuld der forventes født her i weekenden, så venter i spænding på, om der bliver en hanhvalp til dem. Krydser virkelig fingre! smiley

Selv bor jeg nu i Aalborg og savner virkelig hunden derhjemme! Jeg ville gerne ud og have mig en han, men jeg vil egentlig også gerne ud og rejse lidt, nu mens jeg er ung og har muligheden for det. Jeg var i Berlin med kæresten i januar, og nu kigger vi lidt på rejser til efteråret. Og det er altså bare lettere, når man ikke har en hund, der skal passes. Så jeg tror - desværre - at jeg må undvære hund i et år eller to endnu smiley

Jeg håber i andre har haft det godt med de firbenede smiley Og at i nyder vejret. God weekend!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er jeg her igen
Kommentér på:
Så er jeg her igen

Annonce