Belugahval forskrækker lille dreng
Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blanding af blue/rednose ?!
  • #2   22. maj 2011 Hvad er red nose?

  • #3   22. maj 2011 puha de der anmeldelser er jeg ikke god til jeg aner ikke hvad jeg skal skrive andet end se denne hund er ulovlig.. smiley

    kan evt sende en PB til en som kan melde den.


    Den er fra køge området smiley


  • #4   22. maj 2011 kan man få en pb

  • #5   22. maj 2011 Simone F - Ja rednose er vidst noget pittbull smiley

    Du kan melde det hvis det er hvalpe eller hunde der er født efter loven.


  • #6   22. maj 2011 Der er muligvis en tråd om samme hund fra tidligere idag

  • #7   22. maj 2011 Pittbulls skal jo meldes lige meget hvad..

    Jeg vil ikke melde den, med mindre det er en pittbull, da de har haft den i over 1 år.


  • #8   22. maj 2011 Louise K - Det kan godt være annoncen er oprettet idag. : ) så måske en anden også har set den.. men kan ikke lige finde en tråd om den smiley

  • #9   22. maj 2011 Annoncen hedder Bully blue / rednose nu, på guloggratis.dk
    den hed noget andet tidligere i dag,


  • #10   22. maj 2011 rednose er en pitbull, den har bare rød næse og derfor kaldes den rednose..

  • #11   22. maj 2011 Hvis man søger på "rednose" på guloggratis kommer der 2 annoncer

  • #12   22. maj 2011 Jeg kan heller ikke selv finde tråden nu smiley

  • #13   22. maj 2011 nana,,pittbull var også ulovlig inden 17 marts!

  • #14   22. maj 2011 Jeanette - I know.. Jeg kunne bare ikke lige huske datoen, så skrev bare efter loven :o)

  • #15   22. maj 2011 Siden 1991, hvis jeg husker rigtigt.

  • #16   22. maj 2011 Nana: du kan melde det, hvis det er hunde født efter 1991, hvor pitt'en blev ulovlig i danmark

  • #17   22. maj 2011 Jeg har meldt den og det er der flere andre der også har gjort.

  • #18   22. maj 2011 Mette - Dejligt smiley

  • #20   23. maj 2011 Enig med Maj-Britt.

    Ali - Racen har været forbudt i 20 år nu. Så folk VED at den bliver aflivet lige meget hvad.


  • #21   23. maj 2011 Ali - Jeg ved ikke hvad du forventer af folk.. men tror du ikke vi alle er på hundegalleri fordi vi elsker hunde? De fleste af os kan godt tænke fremad og sige til sig selv at den hund vil aldrig få et godt hundeliv! smiley

  • #22   23. maj 2011 Må vist hellere lige lade være at skrive det, jeg lige tænkte, for det ville være noget så fordomsfuldt i Alis retning.
    Så nøjes med at skrive <b> " Hmmmmmm" </b>


  • #23   23. maj 2011 Forstår, hvad du mener ^

  • #24   23. maj 2011 heino hvorfor så overhovedet skrive noget.!!!! Mangler du opmærksomhed???

  • #25   23. maj 2011 Sorry Ali. Jeg vender ikke det blinde øje til ulovligheder!!!!

    Så begge annoncerne er væk.


  • #26   23. maj 2011 Mette - Dejligt. gad vide om der sker noget med hvalpene eller ejerne.

  • #28   24. maj 2011 Camilla O - ja det må man gå ud fra de gør. men kan vi jo ikke vide med sikkerhed medmindre vi høre om det.

  • #29   24. maj 2011 Men jeg kunne ikke forstille mig andet. fordi de har jo alle de der sager med ulovlige hunde så de gør nok noget ved det.

  • #31   24. maj 2011 Nana O*

    hvorfor ville de hunde ikke få et godt hundeliv?
    Vil egentlig gerne hører dine argumenter for dette, læser tit i skriver at de vil blive aflivet lige meget hvad?! øøh her hvor jeg bor, kan jeg udpege 10 RENE pitbulls. ung some gamle, og de lever da stadig? Hvorfor? fordi de sikker er registreret som noget lovligt? Så det kan jo sagtens lade sig gøre at de får et godt hundeliv alligevel ?


  • #32   24. maj 2011 ja ja, det er rigtig nok at de har snart været ulovlig i 21 år. Men jeg ser dem stadig på gaderne, og dem man ser i gade lyset er jo nogle glade hunde. Og hvis nogle fusker med racen, så kan de vel tænkes at de måske også fusker med fødsels dato'en? også hvis de bare går med mundkurv, så har politiet eller folk fra HG for den sags skyld ikke noget at have sku sagt? Lad os sige at én mand køber en pit blanding, eller bare en af de 13 ulovlig racer, og hvis vedkommen nu ikke befinder sig der hvor politiet kommer ret tit, (skove/parker) de første år, og hunden så bliver voksen med tiden, og i papirerne står der at den er født et år før end hvad den reelt er, og på den måde bliver lovlig gjort. Det kunne jo sagtens ske? og folk kan ikke se på udseende at hunden er 1 år eller 3-4 år.

    Vupti du har en lovlig hund!

    Man skal ikke være Einstein for at finde huller i den nye hundelov lol smiley


  • #33   24. maj 2011 sorry hvis jeg skriver lidt forrivernede, sidder og læser til Dansk eksamen, et digt fra 1700 tallet, som jeg fatter nul og niks af smiley

  • #34   24. maj 2011 Lige præcis, loven rammer de forkerte! dem som ikke vil følge loven fortsætter sku da bare lige ud af landevejen som de tidligere har gjort? Enig?
    Det tror jeg de fleste af os er. Og dem som tager vores hunde seriøse som, Mig, dig og tusind andre mennesker i DK, de bliver nemlig ramt af et lov som er skudt i hovedet.


  • #35   24. maj 2011 Ramin R

    Jeg vil sige at dem som køber hvalpe som er ulovlige ser jeg som useriøse og dårlige hundejere. fordi kan godt være nogen elsker disse racer. men jeg vil mene at hvis man elsker disse racer så vil man prøve at beholde de enkelte racer der er tilbage som minder om disse racer istedet for at sige f*ck loven og så købe en ulovlig hund..

    Der er selvfølgelig forskel på om det er fordi folk ikke ved den er ulovlig eller om de ved det..

    men jeg syntes det ville være meget værre at aflive en sund og rask voksen hund end en sund og rask hvalp.
    som de jo har stor chance for at blive lige så snart de bliver fanget.


  • #36   24. maj 2011 hm... er både enig og alligevel ikke, for du får det til at lyde som om, at dem som køber hvalpene, at det er deres skyld i at de bliver aflivet? Og det er det jo ikke? Det er dem som har avlet på disse ulovlige racer, som er skyld i det.

    Og nu er det jo heller ikke verdens sværeste opgave at undgå politiet?

    Men du skal ikke tage fejl af mig, er HELT enig i at loven er der for at overholde den. Jeg siger bare realiteten.


  • #37   24. maj 2011 Det er der nok, og vil der også blive ved med desværre.

  • #38   24. maj 2011 Ramin R -

    Jeg vil sige det er også lidt købers skyld.. fordi køber kunne lade hver med at købe den ulovlige hund.. plus køber er skyld i at avler kan avle videre så det er faktisk købers skyld..

    Det kan godt være det er nemt at undgå politiet, men derfor bliver det ikke mere rigtigt af hvalpekøberen eller af avleren.

    Der er også mange hundeejere idag som med glæde vil hjælpe politiet fordi de heller ikke gider se på den slags useriøs avl og behov for at gøre noget ulovligt.. så egentlig skal man kunne skjule det for politiet, hundeeksperter og mange flere. smiley


  • #40   24. maj 2011 Ja er helt enig, desværre findes der købere af disse hunde, derfor avler folk på dem, Men jeg "TROR" tror kun, at nogle af disse som nu engang køber disse hunde, de elsker dem så højt, at de måske tænker, Nu er hvalpen jo egentlig kommet til verdens, så hvorfor skal jeg ikke bare fuske med dens race og fødsels dato, også give ham/hende et godt hunde liv?

    Altså jeg tror nogle godt kunne have den tanke gang.

    HMM... hvordan kommer jeg egentlig selv i de baner :D?????
    Jeg vil egentlig kunne være en god fusker smiley
    Nogen som kender nogen, som kender nogen, som har Pitbulls til salg? Køber gerne en hel kuld! Med stamtavle tak!
    *Ironi kan forekomme people* (Da jeg ved at jeg kan sætte blodet i kog hos nogle folk herinde i HG)


  • #41   24. maj 2011 Ramin R -

    Ja og hvis de tænker sådan så vil jeg mene de er naive og uvidende.. plus så vil de stadig gå imod loven. plus personen glemmer igen at hvis h*n køber denne hvalp så kommer der bare flere smiley



  • #42   24. maj 2011 Ja, der findes jo folk der er ligeglad med dele af loven smiley

  • #46   24. maj 2011 Krumme*
    du mener født efter 17/03-2010 ik ? smiley

    Camilla*
    som jeg skrev tidligere så kan man altså os snyde med fødsels dato‘en. Dvs. At du skriver den er født før 17marts 2010. Så har du egentlig en lovlig hund, men den skal så bare gå med mumdkurv og line under 2 meter smiley


  • #49   24. maj 2011 Det er både godt og ondt at alle ikke følger loven..
    Det gode er at politikerne kan se den ikke virke..
    Det dårlige er at alt for mange hunde skal miste livet på det..:(


  • #50   24. maj 2011 Jeg kan nu ikke se noget godt ved ikke at følge loven?

    Hvis vi nu holder os til det utopiske og forestiller os at ALLE overholdt loven, mon der så ikke blev slækket lidt om 2 år?

    Som det ser ud lige NU er der næppe kommet færre overfald (fordi mange mange folk blæser på loven) og det kan betyde yderligere stramninger af loven.


  • #51   24. maj 2011 Camilla som jeg skrev lidt længere oppe, så skal man jo nok holde lidt lav profil indtil hunden har fået dens fulde højd. smiley

  • #52   24. maj 2011 Du kan faktisk godt se forskel på om hunden et 1 år eller 4 år. hvad skal de også gøre om 4 -5 år ? du kan ikke sige at en hun på 1 år er 4-5år der er nogen tydelige træk på det tidspunkt plus når de kun er 1 år så har de jo stadig lidt hvalpe udtryk jeg har set mange som faktisk har det til de er 2 år smiley

  • #54   24. maj 2011 Tror ikke politiet kan se forskel på en hund som er 3-4 år eller 1 eller 1.5år smiley

  • #55   24. maj 2011 nej men det er jo ejeren som skal bevise det så egentlig kan de jo bare sige f*ck dig vi tager den hund til du kan bevise den er så gammel som du siger. og en dyrlæge ville godt kunne se det ;D

  • #57   24. maj 2011 Sikkert smiley damn så gik min plan i vasken smiley


Kommentér på:
Blanding af blue/rednose ?!

Annonce