Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Opfinderen" af labradoodle fortryder...
  • #1   26. maj 2013 Ja.

• #2   26. maj 2013 Derudover peger ny forksning på at der er "no such thing" som en allergi-venlig hunde race.

• #4   26. maj 2013 Tja, ud fra den artikel var meningen med blandingen til at starte med, jo rigtig god. Men jeg syntes dog at det er enormt flot at han selv siger at han ikke er stolt af det, netop på grund af alle de folk der ikke tjekker hundene, sælger dem uden at teste om pelsen rent faktisk ER "allergivenlig" (hvilket jeg syntes er en spøjs betegnelse omkring hunde) og tager alt for høje priser for....en blanding. Og det er jo hvad det er.

Meget interessant smiley

• #5   26. maj 2013 Når jeg læser artiklen, tænker jeg, at tanken jo egentlig er fin nok.... At div. Useriøse opdrættere derefter prøver at tjene nogle lette penge, er vel ikke så meget anderledes end så mange andre, der gør nøjagtig det samme med andre racer.

Ikke at det gør det gør det bedre, overhovedet ikke, men jeg kan ikke se at det skulle være specielt meget værre, blot fordi det er en ny race.

Synes generelt at folk der bare avler derud af , med hovedet under armen burde overveje det de gør. Men det er mig sådan set lige meget om racen så hedder labradoodle eller ej.

Synes faktisk også at ophavsmanden lyder ok fornuftig. Det er jo langt ude af hans kontrol nu, og derfor heller ikke hans skyld ( efter min mening)...

Har desuden læst på hunden.dk ( mener jeg det var) at der er forsket i, at decideret allergisikre racer nok slet ikke eksisterer, men at det kommer an på det enkelte individ, dvs man skal have testet hver hund, og kan ikke vide sig sikker blot ud fra racen.

• #6   26. maj 2013 Ja han er sikkert ikke dum.
    Det er jo ikke hans skyld folk har grebet hans ide i flugten og laver tilfældig avl. uden nogen form for tjek eller tanke bagved.

Alle andre som har skabt en race ville i så fald også være dumme. Forskellen er bare at for nogen lykkes det og for andre ikke. Og at i dag med internet, spredes en ide nogen gange næsten hurtigere, end en person selv ved de har den. Uden monopol kan man jo så ikke undgå, at fjolser fanger den i luften og misbruger den til egen vinding. Og hvordan tager man lige monopol på en blanding af 2 racer?

• #7   26. maj 2013 ny og ny forskning, det vides at det kommer jo helt an på hvad man er allergisk over for, , da hvis man er allergisk over for fx proteinerne i spyt hjælper det jo ikke en disse at vælge en ikke fælende hund,
    hvorimod hvis du er allergisk over for proteinerne i deres hud så kan en hund med tæt pels være en fordel og som noget helt trejde er allergisk over for støvmider ja så er pels i det hele taget ikke godt

• #8   26. maj 2013 Holder helt med at der findes ikke allergivenlige hunde! Det kommer helt an på hvilken allergi folk har, så det nytter ikke noget at reklamere med dette!

Har aldrig givet 5 potter p.. for det designer pjat!

• #10   26. maj 2013 Ja den havde jeg godt læst for længe siden smiley

• #11   26. maj 2013 Ha ha ha ha det er der nogen der påstår Søren N, men jeg har min tvivl - lige bortset fra når de får okseben så skal jeg love dig man kan finde ulven i dem smiley

Kommentér på:
"Opfinderen" af labradoodle fortryder...

Annonce