{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

absolut INGEN moral :-( .... {{forumTopicSubject}}

I får en "lang" historie, nogenlunde kort..

For ca. 3 måneder siden købte jeg en dejlig islænder.. Tæt på det stutteri jeg købte ham, lavede jeg en aftale med en person om at jeg måtte hente en sadel jeg var interesseret i, får at prøve den på ham. hvis den ikke passede så fik hun bare sadlen retur igen. jeg lagde pengene som depositum (så hun havde det godt med det) sadlen passede så ikke, og jeg kørte tilbage en halv time senere (som aftalt) Hun var her ikke, eller ingen andre...... jeg ringer og ringer og ringer, men hun tager den ikke.. og svare ikke på mine sms'er.. jeg tager sadlen med mig hjem, så hun ikke både havde mine penge, og hendes sadel... hun kommer med undskyldninger, som at hun ALDRIG er hjemme.. jeg siger at hun kan ligge pengene i en kuvert, eller få en anden til at have pengene til mig.. (der går LANG tid mellem hun svarer mig på sms) jeg fandt så hendes mands nummer idag, da hun ikke har haft svaret mig i lang tid, og jeg skal altså have mine penge retur... så jeg bad om at snakke med frøkenen.. og hun blev helt overrasket, men nu er det LIGE pludselig ikke hendes sadel.. og hun har ikke nummeret på hende der rigtig ejer sadlen, og hun kunne ikke en gang fortælle mig hendes navn... Jeg står SÅ dårlig stillet i den her situation, men tænk at man kan have så lidt moral, og behandle folk så urimeligt... det er til at brække mig over.. hun lovede at skrive til mig i aften med det nummer til hende der har den.. men hun har lovet meget som hun ikke har holdt.. så hvis ikke jeg hører noget så kører jeg der op, bakken en picnic kurv, og bliver der indtil jeg får mine penge!!!! andre der har været ude for lignende? eller nogen der har forslag ?
føler mig virkelig uretfærdig behandlet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  absolut INGEN moral :-( ....
  • #1   1. sep 2013 Ikke specielt fedt, nej - men hvorfor sælger du den ikke bare videre, nu hvor du har betalt for den, og den retmæssigt er din?

Hun har garanteret allerede brugt pengene og er derfor fyldt med undskyldninger.

• #2   1. sep 2013 Jeg ville også sælge den sadel, det er vel sådan du kan holde dine penge hjemme på den eller ?

Hestefolk er ikke altid til at stole på smiley

• #3   1. sep 2013 Jeg ville da også "bare" sætte sadlen til salg så, nu hvor tøsen ikke vil have den tilbage igen smiley
    Men ja, jeg ville aldrig lægge alle pengene for en vare, privat, medmindre jeg vidste sadlen ville passe (og havde bevis for, at sadlen ikke er hælervare). Sidstnævnte fordi jeg har set/hørt SÅ meget om udstyrs-tyverier i hesteverdenen, så chancen for at ende med en hælervare er nok ret stor på det private marked :s
    ^ Så jeg vil også råde dig til, at hvis du bestemmer dig for at sælge den videre, så skal du tjekke om den er stjålet. For det er ikke rart at ende med at have solgt hælervarer smiley

Håber for dig, at det hele går i orden på den ene eller anden måde.

Kommentér på:
absolut INGEN moral :-( ....

Annonce