725 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

TV3 Kl 20.00 i Aften TV3 Kl 20.00 i Aften

Der bliver i aften på TV3 Kl 20.00 vist Aktionen hvor de følger kampen mod dyrmishandlere.

Det bliver ikke rart at skal se, men syntes det er vigtigt at budskabet kommer ud, så folk forstår vigtigheden i det, samt vågner op. Jeg er personligt overbevist om at mange, i DK ikke har den vildeste fantasi om hvad der enlig forgår af grimme ting, mod Dyr i DK.

Forsat god dag til jer alle.

Med venlig hilsen Cooper og hans ejer

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af koblingsdåser til armatur 1.200 kr.
  • Nedringning og bort skuffelse 30.000 kr.
  • Ukrudt 600 kr.
  • Bathroom Drain Unblocking Needed 1.050 kr.
  • Badeværelset afløb tilstoppet 960 kr.
  • Udskiftning af tagrende 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TV3 Kl 20.00 i Aften
  • Ulla N
    Ulla N Tilmeldt:
    sep 2013

Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 93
    #1   16. apr 2014 Tak for Info. Fint at de tager det op. Der foregår mere ondskab end man kan forestille sig.

• #2   16. apr 2014 Er det ikke først på torsdag det kommer ?
    Jeg har set klip fra det og du har ret i at det er godt at det kommer frem .Men jeg skal ikke se det Jeg kan simpelthen ikke holde det ud

• #3   16. apr 2014 så godt traileren for det i aftes ... var jeg hjemme så jeg det helt sikkert, så er glad for at jeg, manden og alle unger med påhæng skal ud og spise, for jeg bliver så sur, gal, frustreret over de forhold nogle mener de kan tillade sige at byde andre levende væsener ....

• #4   16. apr 2014 Jeg har også godt set klippet fra det afsnit, og det så grumt ud..
    Og har planer om at se det, men jeg ved ikke om jeg kan holde det ud i længden. Jeg bliver simpelthen så indebrændt..

• #5   16. apr 2014 Jeg sidder og ser det nu, på viaplay... Er lige startet, og bider mærke i, at de nævner de skal ud til en dame, der før har fået forbud mod at have kat, og nu er der problemer med en hest..... Lyder det ikke som CK?

• #6   16. apr 2014 Never mind. Det er hende!
    Godt sådan en kvinde kommer på tv, så man kan se hvordan hun ser ud!

• #7   16. apr 2014 Åh jeg får det SÅ dårligt altså, jeg havde jo desværre en kanin som endte i hendes hænder. Jeg anede ikke hvem hun var før bagefter, og har haft det SÅ skidt over det mange gange.

Hun er simpelthen et afskyeligt menneske!!!

Kommentér på:
TV3 Kl 20.00 i Aften

Annonce