{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Lulu fødte ved kejsersnit i går {{forumTopicSubject}}

Fredag eftermiddag, aften og nat blokke Lulu op og Anja var så sød og komme for at hjælpe mig med fødslen. Lørdag morgen blev Lulu pludselig meget dårlig og jeg kunne ikke komme i kontakt med hende så vi kørte straks til dyrlægen.
Hun fik div. kalksprøjter m.m. Fødslen var gået i stå lige inden presseveerne. Intet hjalp, vi kunne ikke komme i kontakt med hende og hun var fuldstændig slap. Der var susen på hjertet og hun skelede pludselig på det ene øje. Der var blodprop i hjernen/hjerneblødning på tale. Dyrlægen ville ikke lave kejsersnit fordi hun var så dårlig og han mente at så ville hun dø i narkosen. Hans sidste udvej var at forsøge med drop og håbe på at hun rettede sig så meget, at der kunne laves et kejsersnit.
Efter en rum tid blev hjertelyden bedre og hun virkede ikke helt så slap længere, så vi beslutte at lave et kejsersnit. Der blev kaldt en eksta dyrlæge ind og indgrebet blev lavet. Der kom 3 hanner og 2 tæver alle flotte og levedygtige. Jeg fik dem lige så snart de var født og gjorde dem selv i stand. Lulu forblev liggende med drop og Anja og jeg kørte hjem. Ca 1½ time senere ringede dyrlægen, han mente at det var bedst for Lulu at jeg hentede hende og passede hende herhjemme, men han var ikke tilfreds med hendes tilstand, da han ikke kunne komme i kontakt med hende. Jeg kørte ud til dyrlægen og kunne konstatere at Lulu ikke reagerede når jeg sagde hendes navn og når jeg så løftede hendes hoved så vi så hinanden i øjnene "så" hun lige gennem mig. Vi blev enige om, at kun tiden kunne vise hvilke skader hun havde og så måtte vi tage den derfra.
Jeg fik Lulu installeret i mit soveværelse, hun knurrede af hvalpene, men jeg blev lige så stille ved med at lade hende snuse til dem og til sidst slikke hun på dem, så langt så godt. Jeg gav dem flaske og hold da op de var sultne.
Vi har haft en rimelig nat og Lulu reagerer på min stemme og kigger efter mig. Hvalpene må godt sutte ved hende, så jeg håber så inderlig at det hele falder på plads og Lulu bliver sig selv igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lulu fødte ved kejsersnit i går
Kommentér på:
Lulu fødte ved kejsersnit i går

Annonce