{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er fødslen igang!!
  • #1   19. apr 2011 Mamalouie: Det gør Mille;o) Havde lige glemt det i forvirringen;o) Mille har ingen mælk endnu, men dyrlægen siger at det gerne skulle komme...

    Mille har nu født 2 dreng;o) kl 10.28. vægt 440g;o)


  • #2   19. apr 2011 Skal jeg skrive hvad jeg tænker om det eller vil du ikke have negative kommentarer på det?

  • #3   19. apr 2011 Vivi: Hvad mener du??

  • #4   19. apr 2011 Jeg stiller dig et spørgsmål. Hvad vil du have ud af denne tråd? Folks ærlige mening eller kun posetive kommentarer?

  • #5   19. apr 2011 Jeg er lidt forvirret... I dine logmenter står der Mille blev aflivet i 2008?

  • #6   19. apr 2011 sarah; Det er en anden hund jeg har som hedder Mille;o)



  • #7   19. apr 2011 Så du har altså haft 2 hunde der hed Mille på en gang? Eller? jeg er også lidt forvirret. men tillykke med hvalpene

  • #8   19. apr 2011 Ah, se det forstår jeg jo bedre så smiley

    Men du har/har haft en del hunde så?

    Den Mille der føder er det schæferblandingen fra 2007?


  • #9   19. apr 2011 Christina, Thomas og Charlie A: Nej er helt sikkert ikke "hundeavler"!!, Kan ikke se hvad racerne kommer sagen ved?!?

    Kromi; Takker:o) Nej har kun en Mille-pige. Min anden Mille (rottweiler) måtte aflives..;o((

    Sarah; Ja Mille er cchæfer blandingen;o)


  • #10   19. apr 2011 Hvis du ikke er hundeavler.. Hvad er du så når du avler hunde? smiley

    Tillykke med hvalpene. Glæder mig til at se billeder.


  • #11   19. apr 2011 Simone;Takker;o) Jo det kan så godt sige sådan;o) Men ikke sådan en avler som Christina, Thomas og Charlie A hentyder til;o/

    Der kommer billeder;o)




  • #12   19. apr 2011 Tillykke med de små:-)

    Håber du er en af dem, der har ladet forældredyrene teste inden parring:-)

    Krydser fingre for at du finder de helt rigtige hjem til dem smiley


  • #13   19. apr 2011 Sarah; Takker;o) Har selv begge forældre, men dyrlægen er inde over med det hele.

    Christina, Thomas og Charlie A: Hvis du/i ikke har andet at foretage dig/jer i at blande jer negativt, så burde i/du måske finde en anden tråd at genere i??
    Så længe mine hunde er tjekket som de skal af en DYRLÆGE, er tingene her som de skal være!!


  • #14   19. apr 2011 Susanne: Det er Charlie;o)

  • #15   19. apr 2011 Følger lige med.

  • #16   19. apr 2011 Maj-Britt *DKK snob *: ?? Er deres oldeforældre? Er deres tipoldeforældre?
    Hvis du intet positivt har at skrive, så vær venlig at finde en anden tråd at genere på.


  • #17   19. apr 2011 Undskyld mig men er det ikke lidt synd at trække 2 kuld lige efter hinanden?

  • #18   19. apr 2011 Susanne; De er tjekket for det de skulle, som skrevet tidligere så er dyrlægen inde over!. Kan ikke se hvad det kommer sagen ved.
    Min pige er igang med at føde, og intet andet!

    Selv min dyrlæge siger at nogle folk har mere travlt med andre, end at passe sig selv. Godt sagt kære dyrlæge!



  • #19   19. apr 2011 Det er racer, der er disponeret for HD.

    GD måske undtaget.

    Uh, det håber jeg godt nok ikke, kommer til at ramme de kære små...

    Har I testet for HD ved dyrlægen?


  • #20   19. apr 2011 Tina: Jo det synes jeg, men det var slet ikke meningen..Vi vidste ikke at hun var med hvalpe for for ca 3 uger siden. Hun var ikke rigtig vokset, min voksede rimelig hurtig til sidst..
    Har aftalt med dyrlægen at Mille bliver sterelliseret efter denne gang.


  • #22   19. apr 2011 Held og lykke med at finde gode hjem til dem.

    Det glæder mig at Mille bliver steriliseret nu.

    Hvad er resultaterne af de tests de har fået lavet ?


  • #23   19. apr 2011 Tina og Alex: Takker:o)

    Alt er som det skal være. Hvis ikke de havde været ok, havde sagen set anderledes ud. Som skrevet er min gode dyrlæge med i alt hvad der sker med mine piger og dreng;o) Også denne fødsel.


  • #24   19. apr 2011 Ej folkens, har i ikke hørt om dyrlæge med røntgen syn???

  • #26   19. apr 2011 Endnu en gang hul i hovedet avl med de potente hunde blandet ind over. Meget usmart at lave sådan en kombi nu når et forbud står og truer lige om hjørnet.
    At du har ladet være med at teste forældredyrene kan kun bide dig selv i rumpen. Udover det så er du ifølge dansk lov (købeloven) bundet de næste 2 år mht arvelige skavanker. Dvs at det er dig som skal betale for evt at få lagt guld i hofterne på hvalpene samt give købsprisen tilbage til køber hvis de udvikler hd, aa, øjensygdomme og hvad der ellers ligger til racerne.
    Husk på din dyrlæge ved at han/hun kan tjene penge på sådan et kuld så derfor vil en dyrlæge da gerne anbefale at du får hvalpene - ligesom de anbefaler det foder man kan købe ved dem.....


  • #28   19. apr 2011 Krumme: Eftersom jeg ikke har skrevet noget som helst om hvad og hvordan mine hunde er tjekket, så forstår jeg ikke dit spørgsmål!

    Vivi: Endnu engang så står jeg ind for mine hunde/hvalpe. Og de skal også nok blive tjekket af dr. dyr inden "afgang"


  • #29   19. apr 2011 Mortil2: Hvorfor vil du ikke fortælle, hvad forældredyrene er tjekkede for? Det er dog et yderst relevant spørgmål med racer, der ofte bliver ramt af HD og AD? Eller det synes du måske ikke?

  • #30   19. apr 2011 Mortil2

    Du har selv mistet minimum 1 hund p.gr.a. HD. Så DU af alle burde da sørge for at, mindst, begge forældredyr er HD- og AD fotograferet. DU burde vide hvor hårdt det er at miste en hund p.gr.a. dårlige hofter. Det er 2. kuld i træk på denne tæve som du har haft lidt over 1 år?? Hvor mange flere skal hun have før hun har tjent sig selv og hanhunden ind?


  • #31   19. apr 2011 Suzy: Jeg har fået tjekket moren og faren, så jeg ved at forældrene er som de skal være.

    Susanne/ fatsvag: Endnu engang. Mine hunde er tjekket. Det må svært for dig at forstå??


  • #32   19. apr 2011 Mortil2: Jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at det er meget svært for folk at forklare sig, når du smider dem på filter smiley Det er vel ikke nødvendigt, hvis man kan argumentere og har sit på det rene?

  • #33   19. apr 2011 hmm jeg har heller ikke slettet mit indlæg :s...

    Men hvad er det de er testet for og hvad er deres status?
    Var det ikke nemmere og skrive det istedet for at blive beskyldt for ikke at have dem testet når du nu mener de er testet??


  • #34   19. apr 2011 Mortil2: Tror der hvor folk bliver lidt frusrerede er at du ikke vil svare på hvilke sundhedsundersøgelser hunden har været igennem og med hvilke resultater, så kommer det altså ret hurtigt til at lugte langt væk af useriøsitet og at de ikke har fået andet en en dyrlæge der har sagt: Jo jo de er sunde og raske..
    Husk på at mange dyrlæger er forretningsfolk der ser en forrentning i at du avler på din hund, for det tjener han jo penge på, scanning, kejsersnit, chip vaccine osv.
    Ikke alle dyrlæger tænker med hjertet og på hundens bedste.


  • #35   19. apr 2011 Bente: Kan ikke se at det er relevant i denne tråd. Tråden hedder jo: Så er fødslen igang. Så det er fødslen jeg skriver på.
    + at jeg blev træt af deres negative indlæg

    Mette: Eftersom dette kuld var et "uheld" har jeg allerede aftalt med dyrlægen om at hun bliver sterelisseret efter denne gang.


  • #36   19. apr 2011 Mor til 2 - hvad sagde deres hd resultater?

  • #37   19. apr 2011 Når du ikke vil fortælle hvad de er testet for og hvad resultatet er så er det jo klart at folk ikke tror på de er testet.. Er forældrene røntgen fotograferet for hd?

  • #38   19. apr 2011 Mille: Ved godt at folk synes det er frustrerende, men jeg ved at jeg har orden i mine ting. Og det vedrører ikke emnet.
    Jeg tror min dyrlæge ville blive trist af at høre, hvis jeg sagde at han kun ville tjene penge på mig.. Men jeg stoler 100 % på ham.


  • #39   19. apr 2011 Maria: De er som de skal være.

    Anna: Jo forældrene er oz tjekket for hd


  • #40   19. apr 2011 At dyrlægen har undersøgt dem er ikke nok. De skal i røntgen så man kan få deres status på HD og AD og det har de tydeligvis ikke for så havde du skrevet det. Jeg kan forstå at du allerede har kendskab til HD via en tidligere hund? Så burde du også være klog nok til at få dine hunde undersøgt inden der laves hvalpe !

  • #41   19. apr 2011 Er de scannet for hd og røngten i øjnene for pra ved dyrlægen?

  • #42   19. apr 2011 satans: Sidste gang hun blev parret, blev hun passet da jeg var på udenlands ferie. Charlie og Mille blev passet sammen, så ja Charlie var oz faren den gang.

    A&D: Hundene har været i røngten. Og grunden til at jeg ikke skriver det, er fordi det er ikke det mit emne handler om..
    Hvis det havde været emnet så havde emnet heddet: Hvad er jeres status på AD/HD?


  • #43   19. apr 2011 Tillykke, opdater når der er kommet flere smiley

  • #44   19. apr 2011 Mortil 2:jeg tror rent faktisk at du ikk ved en dyt om hvad de forskelligetal og bogstaver hd ,,albuer osv skal hedde siden du ikk svarerdet var så let at skrev du en status ja så havd etråden ikk så meget indhold

    tag folk af filter ellers kan de jo ikk svare dig


  • #45   19. apr 2011 Så længe du ikke vil skrive hvad deres status er virker det bare som om de ikke er tjekket.. Hvis hun lige har haft hvalpe hvorfor har du så haft dem sammen da hun var i løb? Hvorfor har du ikke set de har parret sig så det åbenbart var en overraskelse at hun var drægtig

  • #46   19. apr 2011 Men hvorfor ikke bare skrive deres status i stedet for alt det hemmeligheds-halløj ?
    Vær nu et voksent menneske og vis at du har gjort hvad du skulle inden parring!
    Men det er måske fordi resultatet ikke var godt?


  • #47   19. apr 2011 Glæder mig til at se billeder af vapserne smiley

  • #49   19. apr 2011 Er der ikke en HA'er, der kan tilkendegive, at vedkommende holder øje med denne tråd og sletter indlæg? Det må da være temmelig frustrerende for de, hvis indlæg forsvinder

  • #50   19. apr 2011 Jeg har slettet nogle indlæg på opfordring, men det er laaaang tid siden.

    Vil lige gøre opmærksom på at bruger ikke selv kan slette diverse indlæg.


  • #51   19. apr 2011 Lige nu er der kun en online..

  • #52   19. apr 2011 hmm... så er det da underligt hvor de så bliver af....

  • #53   19. apr 2011 Fredfyldt
    og
    Stephanie :

    Lige pt er der kommet 5 smukke hvalpe;o) 3 drenge og 2 piger;o)
    Skal nok komme lidt billeder;o)

    Pia: Folk behøver ikke have samme mening som mig. Men jeg skriver denne tråd fordi min pige føder, så er den jo ikke længere..
    Træt af de negative indlæg. Så de vil ikke blive svaret mere på.

    Kan det være så svært at være glad på andres vegne? Ærgeligt at nogle kan være sådanne. Trist liv


  • #54   19. apr 2011 Skal jeg være ærlig, så tror jeg at TS enten ikke har fået tjekket hendes hunde for HD eller AD og at hendes hunde bare har fået det regulære sundhedstjek. Eller at hendes hunde ikke har haft de resultater hun havde håbet på og hun derfor ikke vil sige det.

    Jeg vil tilslutte mig de andre, vær voksen fortæl hvad de fik af resultater, hvis de har været tjekket. Det kan godt være at det ikke er det tråde handler om, men det er da ikke så meget at forlange.


  • #55   19. apr 2011 Trut: Tak for info smiley

  • #56   19. apr 2011 Jeg bliver rasende når jeg læser denne her tråd.
    Du har selv måtte aflive en hund i en tidlig alder, så jeg fatter slet ikke din måde at være på i denne her tråd eller de tilsyneladende dårlige valg du har truffet.

    Ja det er da hyggeligt at have små hvalpe og de kan sikkert også give en god indtjening, men er det også hyggeligt når folk skal ringe til dig grædende og fortælle dig at de nu har måtte aflive deres hund pga du ikke har gidet eller været ligeglad med hunden.

    Jeg måtte selv aflive min hund 2,5 år gammel i vinter´s pga sygdom. Det kostede mig min største kærlighed da Hannibal var mit et og alt, derud over har vi måtte bruge 40.000 kr inden vi gav op.
    Du kan tro sælger havde dårlig smag i munden da jeg grædende fortalte sælger, hvor skylden lå og at hvis Hannibal havde være under 2 år gammel, så havde hun haft min advokat i røret meget hurtigt.



  • #57   19. apr 2011 Bodil: du skriver:
    hvis du syntes det er fint at folk kan få en ny hvalp når de bliver træt af den gamle unghund så er det jo fint du giver dem den perfekte udskylning for at aflive kræet.

    Hvis folk afliver deres unghund for at få en hvalp, så er det fordi der er en brist hos disse personer.
    Men dem som kunne finde på det, vil sikkert gøre det uanset hvad racen er. Nu har nogle personer herinde set sig negativ på mig. Og grunden er:::: Fordi min pige føder;o/


  • #58   19. apr 2011 Mortil2: Nej.. grunden er at DU lod hende blive drægtig..

    Og at du ikke vil svare på hvordan hendes og hanhundens sundhedsstatus er..
    ved godt det ikke er dit emne, men hvis de har fine resultater er det da kun noget at prale med, og det vil stoppe en hel del af de mindre positive bemærkninger du har fået


  • #59   19. apr 2011 Tina & Alex: Resultaterne er som de skal.

    Og grunden er i denne tråd: at min hund for hvalpe.!


  • #60   19. apr 2011 Havde du forventet at folk bare ville skrive tillykke.. Selvfølgelig spørger folk ind til forældrene.. Det er da det mest naturlige i hele verden.. Og hvis man står med en unghund som næsten ikke kan gå pga hd så er man da nødt til at aflive den.. Du vil måske bare lade den ligge så eller hvad?

  • #61   19. apr 2011 Og hvad er "som de skal" A,B,C,D.... O,1,2,3... ?
    Du siger din tråd ikke handler om sundhed. Men sundhed og at lave hvalpe går hånd i hånd - så det er en naturlig udvikling i tråden, at man spørger når det nu er et tavleløst kuld eller blandingshvalpe.


  • #62   19. apr 2011 Mor til 2...hvis du havde startet med at skrive de var checket og resultaterne havde ingen fået ondt et vis sted,,,så havde du fået de lykke ønskinger du så gerne ville have!!

  • #63   19. apr 2011 Det er ikke nemt når man bare gerne vil have at alle skriver tillykke og skider på om ens hunde er tjekket for noget.. Når man så ikke får sin vilje så bliver man børne fornærmet og holder op med at svare folk

  • #64   19. apr 2011 Nej jeg har heller ikke bevidst avlet på mine.. Hvis det var min plan var de blevet tjekket.. Men jeg får ikke så meget ud af at tjekke dem når hvalpen er født

  • #66   19. apr 2011 Nu er jeg så heldig at jeg kun har en hvalp som jeg selv beholder og hende kan jeg jo så få tjekket når hun bliver ældre.. Dette er også TS andet kuld efter de to hunde

Kommentér på:
Så er fødslen igang!!

Annonce