{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Jubii, Bianca skal være "farmor" {{forumTopicSubject}}

Den skønneste nyhed tikkede ind på mailen i morges. En han fra Biancas A-kuld fra marts 2009 har i juledagene parret sin første tæve. Han bor i Sverige og det var hans ejer der skrev til mig.

Tæven han har parret er af god kvalitet, for da hun var Junior stillede hun imod Beckie på udstillinger i Sverige. De fik begge Excellent og skiftedes til at blive 1'er og 2'er. Jeg er ganske tilfreds med at opdrætteren har valgt Biancas søn som far til sit første kuld hvalpe.

Nu er der bare ventetiden tilbage, men han opførte sig som en erfaren han, rolig og med 2 gode parringer over 2 dage. Jubii, så spændt på at høre nyt om et par mdr.

Jeg er så glad for at have så god kontakt med hvalpekøbere, at jeg får nyheder om mine afkom. Det er så glædeligt at kunne følge med i det man selv har lavet.

Godt gået smukke Aslan.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubii, Bianca skal være "farmor"
  • #1   26. dec 2011 Uhm smiley Tillykke farmor!

    Det må være noget af en tilfredsstillelse at konstatere afkommet lever op til de optimale forventninger.

    Hold op hvor ville jeg ønske mig den oplevelse, når jeg engang får tid til planerne om opdræt smiley


  • #2   26. dec 2011 Tak. Som opdrætter skal man ikke stile højere end at hvis blot en i et kuld (vi får ikke så mange hvalpe pr. kuld) bliver god, så skal man være ovenud lykkelig. Men heldigvis er der mange der blot ønsker sig en dejlig familiehund.

    2 hanner fra Biancas første kuld er blevet rigtig gode. En til 2 tæver i Biancas 2. kuld udvikler sig godt, og i det sidste kuld har jeg forhåbninger om både min egen Cissie og Clark i Norge bliver gode. Pt. tegner Chico og Caro også fint, men de er kun 14 uger, så det er noget tidligt at have så høje forventninger til 4 ud af 6 hvalp. Den perfekte hund er jo ikke født endnu.



  • #3   26. dec 2011 Uhh hvor spændende, det er da en god nyhed :D, tillykke med det gitte :)!

  • #4   26. dec 2011 Det er altid skønt at kunne følge "børnebørnene" , "oldebørnene" osv. jeg ved i finland er der vist en del tip og tip-tip efter Bjarke og stella. I DK... som jo er dem jeg kan følge I.R.L er vi kun nået til oldebørn.

  • #5   26. dec 2011 Det bliver spændende at følge hva det bliver til...

    Håber Billie kommer til at leve op til forventningerne...


  • #6   27. dec 2011 Anne Mette, kigger du på billedet af ham på FB så er der også noget Bianca i ham samt Billie og Luna. A-kuldet bliver 3 år den 15. marts, og det nytter altså noget at være tålmodig, for Aslan har vokset meget til og blevet fint typefast med tiden.

    Vidste godt at Marika gerne vil have ham i avl med tiden. Hun er lige så tålmodig som en opdrætter skal være. Det er hende der har avlsretten på ham og kender tæveejeren. Jeg er en lille smule stolt over, at han har parret så flot og god en tæve.

    Håber jeg må lægge det på min hjemmeside, for så kan det være Knold's far ser det, og forstår at Knold også skal i avl. De ligner hinanden rigtig meget.


  • #7   27. dec 2011 Ja jeg er skam også tålmodig, men du ved hvordan det er... Man kan tvivle alligevel, hi hi...

    Håber da også du må ligge det på hjemmesiden, så kan man da følge lidt med...


Kommentér på:
Jubii, Bianca skal være "farmor"

Annonce