{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

HJÆLP!! :-( {{forumTopicSubject}}

Må skrive hurtigt for har en halv time til jeg skal give besked... Vi har lige solgt vores hund i torsdags og nu ringer de seks dage efter og siger at de ik kan have hende alligevel... Begrundelse? At de ik kan opdrage hende!!! Inden de fik hende, gjorde jeg det KLART hvordan hun er, hvad hun kan og hvad hun IKKE kan, og de var helt indforståede med det og jeg følte mig tryk da de sagde at de havde haft en Husky før... Hvad gør jeg?? Tager hende tilbage? Vil ik have at hun skal have det dårligt, men der var en god grund til ar vi tog beslutningen om at hun skulle have et nyt hjem.... Hvad gør jeg?????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP!! :-(
  • #1   25. apr 2012 Jeg ville tage hende tilbage, ikke betale noget for hende.. og finde et sted hvor de faktisk vil have hende.

  • #3   25. apr 2012 Ja det er nok også det fornuftigste... Er bare med en kæmpe risiko.. Hun og min anden tæve kan IKKE enes længere.. Der har været nogle voldsomme slagsmål hvor begge er kommet til skade.. Jeg har to piger på 1 og 2 år og min største frygt er at de skulle komme imellem smiley derfor vi solgte hende smiley

  • #5   25. apr 2012 Tager hunden tilbage og så holder dem adskilt og de må være inde på skift.
    Jeg ville så nok overveje hvad jeg videre ville gøre, har selv en enormt ubehagelig erfaring med at omplacere en hund, så hvis ingen af mine nærmeste kunne overtage drengene, ja så fik jeg dem aflivet.


  • #6   25. apr 2012 Tag din hund tilbage og lær dem evt. til at gå med mundkurv. Ved godt det ikke er en god løsning, men bedre end at børnene bliver bidt, og at hundene slås. Og at din hund ender et sted du ikke kender til

  • #8   25. apr 2012 Har snakket med dem og hun kommer hjem igen, men hun bliver nok aflivet da hverken mig eller min kæreste mener at det er et værdigt liv for hende at skulle gå på glas herhjemme resten af livet og det at hun skulle komme til endnu et nyt hjem ville efter sigende heller ik være godt for hende smiley føler bare at ALT dette er min skyld!! Jeg troede virkelig at efter at have snakket utallige gange med de nye ejere, at de var de rigtige smiley fandme aldrig i mit liv følt mig så ond...

  • #13   25. apr 2012 Vores anden tæve kan ik med hende længere og hvis jeg skal have dem i mundkurv resten af deres liv, det er ik et værdigt liv for hende.. Har forhørt mig lidt hos en opdrætter jeg kender og han sagde at en aflivning ville være den mest humane måde, da man risikerer at hun kan blive mentalt ustabil ved at omplacere hende IGEN efter kun en uge... Jeg kan på ingen måde magte at have hende her når det eventuelt kan blive farligt for mine børn i den sidste ende smiley

  • #14   25. apr 2012 Pinky babs: der er IKKE fortrydelsesret i DK, hvis det ikke er aftalt, der er kun fortrydelsesret hvis det er ved salg på nettet altså ubeset.

    Men ja det er da nok det bedste at tage den tilbage så du selv kan finde et godt hjem til hende. aflivning er måske lige grovt nok med mindre hun har seriøse adfærdsproblemer. for fungerer den i hovedet kan de sagtens ompladseres


  • #15   25. apr 2012 Jeg mente heller ikke mundkurv resten af hendes liv, men til i har fundet et nyt hjem til hende

  • #18   25. apr 2012 Jeg vil da også sige at hvis hun kun har været væk en uge er det ikke omplacering for hunden?

    når folk tager på ferie skal hunden jo også passes et sted, det da heller ikke omplacering smiley


  • #20   25. apr 2012 jeg kender nogen der leder efter en husky, men jeg er nød til at vide noget mere om hunden og pris...de har dog ikke overvildt mange penge, men kan give den et super godt hjem.

Kommentér på:
HJÆLP!! :-(

Annonce