{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Udenlandske stambøger {{forumTopicSubject}}

Hvalpe af udenlandske forældre dyr(med stamtavle), har de ikke stadig stamtavler? Har set en salg annonce på Facebook med blå franske bulldog hvalpe. Sælger skriver at der ikke er stambog på hvalpene, men at begge forældre har stambøger fra udlandet. Men da det er udenlandske stambøger, følger de ikke hvalpen. Er det korrekt? Jeg er blot nysgerrig, ikke interesseret i at købe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udenlandske stambøger
  • #2   4. nov 2016 Hvis forældrene har udenlandske stambøger, skal de overføres til DK før man kan lave hvalpe med stambøger.
    Som du beskriver det er det blot et billigt reklamestunt.
    Farven blå er vist ikke engang godkendt i DK, hvormed hvalpene ikke kan stambogsføres uanset om forældrene var overfør til DKK.


  • #4   4. nov 2016 Min Boston er ud af en tysk mor og amerikansk far begge er bor i Danmark og imponeret, men har FCI stambøger og derfor er de i DKK, hvor han også er registret. Men er stambøgerne ikke FCI godkendt tror jeg ikk du kan lave stambøger i De andre klubber i Danmark.

  • #5   4. nov 2016 Begge forældre er blå, og er ikke undersøgt for en skid. Hvalpene koster 18K... Hvad skal man så bruge stamtavle til... smiley

  • #6   5. nov 2016 Hvis det er de blå franske bulldogs, så kan du godt regne med, at forældredyr ikke har set en FCI godkendt stambog - og hvalpene heller ikke.
    Om jeg fatter folk falder i den fælde, men igen - jeg har selv engang købt en meget dyr, fancy svensk stambogs hund (FCI) hvor opdrætter lovede, at hanhvalpens massive overbid ville forsvinde med tiden, og da han blev ældre kunne hun fortælle, at kuldbror (som hun selv havde beholdt) havde fået normalt bid efter tænderne havde rettet sig fra hans overbid...
    Behøver jeg fortælle min han ALDRIG fik et normalt bid?

    Meeeen ligefrem betale 18.000 kr for hvalpe uden bog? Never!


  • #7   6. nov 2016 Det er lige præcis de omtalte blå franske, forstår heller ikke folk hopper i med begge ben, prisen i sig Elv burde skræmme folk væk...
    men tusind tak for svar, så blev jeg det klogere. smiley


Kommentér på:
Udenlandske stambøger

Annonce