{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Blå fransk bulldog odrætter? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg har længe ville have en fransk bulldog, og jeg har forelsket mig i dem i farven blå, men har ledt og ledt efter en opdrætter af blå uden held....

Kender i en eller flere fransk bulldog-opdrættere som opdrætter blå?

Tak på forhånd!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blå fransk bulldog odrætter?
  • #1   23. sep 2017 Der er en grund til, at det ikke vrimlet med FB'er i den farve. Det er nemlig sådan, at foruden at farven ikke er godkendt, så knytter der sig også nogen helbredsmæssige udfordringer til farven. Derfor vil du heller ikke finde gode, seriøse opdrættere, som bevidst avler efter at få den farve.

    Så hvis du støder på opdrættere, der reklamerer med at avle blå FB'er og ofte har sådan nogen, så kan du godt regne med, at det ikke er en opdrætter af en kvalitet du bør købe fra.


  • #3   23. sep 2017 Du kan sagtens finde blå avlere. Jeg vil bare ikke pege dig i den retning. Selvom de lover guld og grønne skove og selvom du får et af de meget få (held -ikke forstand skabte) individer der intet fejler. Så vil du støtte sygdom og lidelse indenfor en race som i forvejen kæmper med meget...og et endnu værre helbredsmæssigt omdømme..

    No fad colors, no fat bulldogs! smiley


  • #4   24. sep 2017 Racen døjer med helbreddet i forvejen. Hvis det SKAL være den race kan det bestemt ikke betale sig også at være farve kræsen

  • #6   24. sep 2017 Ikke nok med det, de koster også det hvide ud af øjnene, og det kun fordi de er blå. Og så er det maaaaange penge hvis chancerne for at kræet er syg er større end hos dem det kommer i ganske normale farver.

Kommentér på:
Blå fransk bulldog odrætter?

Annonce