{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Min 11ugers hvalp har diarré og opkast {{forumTopicSubject}}

Siden igår har Joey kastet op og haft en MEGET tynd mave..jeg opdagede også igår aftes at der var en smule blod i hans afføring,....lige nu er det mere slim end afføring der kommer ud når besørger (hvilket han gør tit) plus at han forsøger at kaste op....jeg har fjernet hans mad og prøver hele tiden at få ham til at drikke.

Jeg ringer til dyrlægen når de åbner, men vil lige høre om i ved hvad det kunne være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min 11ugers hvalp har diarré og opkast
  • #1   4. jun 2007 Dyrlægen har åben nu, og jeg kan anbafale Gregersen i Frodesgade, Esbjerg.

  • #2   4. jun 2007 Tak Heidi - jeg ringer med det samme:-)

    Jeg er godt nok bekymret for ham:-S


  • #3   4. jun 2007 Håber han får det bedre, han er bare såååå nuttet. Mine unger var vilde med ham.

    De vil have sådan en næste gang - smiler.

    God bedring med den lille.


  • #5   4. jun 2007 Har snakket med dyrlægen og de mener ikke at det umiddelbart lyder som noget farligt...men, for en sikkerheds skyld skal jeg op at købe noget skånefoder samt sådan noget pasta der virker "bindende" på maven igen (noget med nogen mælkesyrer)...så det får jeg gjort nu her når han falder i søvn, for han vil ikke have at jeg går nogen steder uden ham - og sys det er lidt synd at han skal med for det...

  • #7   4. jun 2007 Mange tak:-)

    Skal godt nok hølde øje med ham idag - er bange for dehydrering, især nu fordi det er så varmt


  • #9   4. jun 2007 Hej..

    det er ikk for at skræmme livet af dig, men tag lige og få ham tjekket...
    Havde en GD som startede sådan der, og dyrelægerne troede ikk han fejlede noget, men efter 7 dage sådan der, måtte han indlægges fordi han var så afkræftet han ikk ku sidde op... og det viste sig og være parvo.... jeg ville ikke bare nøjes med at dyrelægen over telefonene siger det ikk er farligt.. .der er ikk mange hunde som overlever parvo... min gjorde, men måtte aflives 11 mdr gammel pga. HD


  • #10   4. jun 2007 Hvis den har blod i afføringen SKAL den altså tjekkes hos dyrlægen, og har i taget dens temperatur??????
    Det kan være en maveinfektion, der kræver antibiotisk behandling. Jeg er dybt chokeret over at I har fået den besked hos dyrlægen telefonisk,og at dyrlægen ikke engang vil se på den. Det kost der virker mod diarre hedder Hill´s I/D på dåse, altså vådfoder.
    Men se at få den tjekket hurtigst muligt.


Kommentér på:
Min 11ugers hvalp har diarré og opkast

Annonce