{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Hyggelige/sjove (indendørs) aktiviteter {{forumTopicSubject}}

Synes jeg trænger til at gøre lidt ekstra hyggeligt for mopperne, så kort og godt: Hvad har HG af ideer til nemme, hyggelige og sjove indendørs mentaltræning/aktiviteter? Vi har aktivitetsspil, men vil gerne prøve lidt nyt til dem.

Det må gerne være lidt udfordrende og må gerne have noget med godbidder at gøre smiley


Lokale nyheder fra Hinnerup
Hvis du ønsker at læse lokale nyheder fra Hinnerup, så hop ind på www.voresbyhinnerup.dk og læs nærlokale nyheder fra Hinnerup og omegn.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggelige/sjove (indendørs) aktiviteter
  • #1   21. jan 2021 Vi er pt ved at træne et par nye ting og så massere jeg dem et par gange om ugen i øjeblikket. Det er tiltrængt. Derudover træner vi jo hver dag udendørs

  • #2   21. jan 2021 Igår fandt jeg en træ klods, så trænede vi "hvad kan du finde på med denne genstand".

    Det vil sige jeg klikker ham for alt han tilbyder med træ klodsen, det var meget sjovt smiley
    Han fandt ud af den kunne væltes med snuden eller poten, få den til at stå op igen med snuden, når den lå ned, rulle den med snuden, samt tage den i munden og holde den længere tid, samt sætte den ned oprejst, simpelt men sjovt.

    Det gør vi tit med forskellige ting, "hvad kan du med denne?" smiley

    Vi trænede også nosework igår, samt han lærte et nyt trick, at stejle som en hest, han gør det så fint og holder stejlet så pænt smiley

    Idag har vi gået spor og trænet frivillig håndtering, at få børstet tænder (et langt step hvor vi ikke er i mål endnu, men det skal nok komme, så længe han har kontrollen), og renset ører- samme fremgangs måde, men det er han helt tryg ved.


  • #3   21. jan 2021 I foregårs trænede vi omkring en kegle begge veje, som så blev til en støvle, som blev til en skammel, som så blev til en stol, alt kan bruges, derefter 2 genstande med afstand i mellem, som han så skulle fjerndirigeres rundt omkring, den vej jeg udvalgte, også sjovt smiley

  • #4   22. jan 2021 Træn tricks eller balancetræning. Det skaber et fantastisk bånd mellem hund og ejer, og hunden trættes på den gode måde.

    Det meste af programmet fra Do More With Your Dog kan laves hjemme i stuen.
    Www.domorewithyourdog.com
    I masterclass er der gratis videoer af alle øvelser.


  • #5   22. jan 2021 Tusind tak for gode input. Nu er der masser, jeg kan gå i gang med for de to! Så håber jeg, de vil være med på den smiley synes der trænger til at ske lidt for dem

  • #6   22. jan 2021 Det regnede og ruskede og var mørkt igrå aftes. Så hundene og jeg smuttede over i laden, tændte lyset og trænede i lidt over 1 time smiley Nu har jeg har også parkeret bilen derinde. Så nu kan den jeg ikke træner med sidde i sit bur mens jeg træner med den anden smiley Det er ren luksus smiley
    Jeg trænede bl.a. nosework. Clinton er blevet skrap til at markere kruset med fært med et godt 'freeze' smiley Så nu må det vist snart være på tide at gå videre og begynde at køre det over på en eller anden lille bøtte der kan gemmes lidt smiley
    Perle var ikke rigtigt tændt på nosework igår (det er altså ikke rigtigt hendes 'ting'). Så vi 'nøjedes' med lydighedsøvelser og halsgivning på død genstand.
    Clinton trænede jeg også fremadsendelse (DKK udgaven) samt stå og sit med. Stå, sit og dæk har jeg faktisk startet næsten forfra med fordi de aldrig har været rigtig gode med ham. Det eneste der altid har været godt er selve indtagelsen af positionen. Det med at blive i positionen har altid været vores achilleshæl. Og noget jeg nok ikke har fået gjort så meget ud af smiley Det benytter jeg så lejligheden til nu med alt det 'alenetrænetid' vi har smiley
    Eneste lille problem vi har med træning i laden er belønning med bolden. Den havner ret nemt under en palle eller en maskine og så må man ned på knæ og fiske den ud med en rive smiley


  • #7   22. jan 2021 Coretræning smiley

    Det der med at træne, "hvad kan du finde på med denne" er ret skægt smiley

    Sidst vi gjorde det med en papkasse, udvidede Dixie og tog fjernbetjeningen og lagde på kassen smiley

    Sjovt at se deres kreativitet smiley


Kommentér på:
Hyggelige/sjove (indendørs) aktiviteter

Annonce