{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Murphys værste weekend! {{forumTopicSubject}}

Tja - som de fleste af jer nok har læst, blev Murphy overfaldet af en utilpasset amstaff i fredags.

Nu er vi lige kommet hjem fra endnu en dum gå tur i vores nabolag.

Vi gik stille og roligt ned af en vej - mellem to lejligheds bebyggelser hvor der er et dejligt grønt område.

Murphy står stille og roligt og snuser i græsset - pludselig kommer der er amstaff drønende i fuld galop rundt om hjørnet - uden snor på - mens den ejer skriger: Tyson - Tyson!!
Den styrer lige mod Murphy men afstanden er heldigvis så stor at jeg når at løfte Møf op i mine arme og hunden stopper en meter foran os, da den endelig beslutter at adlyde sin ejer!!

Murphy ryster af skræk

Han ejeren begynder i det samme han har fat i den, at slå den...

Jeg råber til ham - helt ærligt - kunne du dog ikke bare have den i snor så slipper du for at tæve din hund i tide og utide!!!

Han svarer ikke og jeg går - rystenden og dirrende af vrede og ærgelse på min lille hunds vegne

Hold kæft - hvad fanden skal man gøre?
Man kan jo ikke garderer sig imod alle de klaphatte??

Ejeren var ik en dag over 20 - ung popsmart fyr med kasket og nul hjerne...

Hvorfor fanden går han med den uden snor??

Jeg ville ønske jeg havde haft en pistol - så havde den fået en kugle lige i hovedet - så kunne han lære at styre sit lorte kræ...

Ej jeg er bare sur - men jeg fatter simpelthen ikke hvorfor man synes det er sjovt at have sådan en hund - hvad skal det til for??

Sikke en weekend - stakkels lille Møf!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Murphys værste weekend!
Kommentér på:
Murphys værste weekend!

Annonce