{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Når hunden gør!!! {{forumTopicSubject}}

Min hund er blevet glad for at gø.
LIDT for glad. Vi bor i lejlighed, og han må simpelthen ik larme sådan.

Han gør uden varsel. Lige pludselig råber han op. Og han tier ikke stille på trods af at jeg tager ham om snuden, kigger ham i øjnene og siger 'nej'. Han fortsætter så sin gøen.

Adskillige gange vågner vi om natten pga at han ligger i sin seng og gøer...ad ingenting!!!!!!!!! Jeg gruer for, at når babyen kommer, så vil han vække den.

Hvorfor pokker gør han det??

Nogle råd??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden gør!!!
  • #1   10. sep 2007 Skal lige siges, at han er en meget fræk hund. Men hverken arrig eller bange.

  • #2   10. sep 2007 Har sendt en besked... smiley

  • #3   10. sep 2007 min lucky kan også finde på at gå lige lovligt meget men så fandt min far på at give ham snor påog få ham til at blive ude i gangen.. det hjalp og nu behøver vi blot at tage hans snor frem så går han ud og lægger sig i sin kurv..

  • #4   10. sep 2007 Har skrevet til dig, Mulle_pige.

    SKa nok komme med feedback om det dutter *SS*


  • #5   10. sep 2007 Jeg ville gerne vide hvad man skulle gøre... er det mulighed for at jeg også kunne være med i dette råd????

  • #6   10. sep 2007 hva er en pb??


  • #8   10. sep 2007 Tsk...tsk...det drejer sig om en hemmelig opskrift...gg

  • #9   10. sep 2007 Jeg vil ik lægge den mail jeg fik, ud i denne tråd. Det må folk selv gøre.

    *SS*


  • #10   10. sep 2007 Nåja eftersom hunde jo har bedre hørelse end mennesker, så er det nok ikke "ingenting" der bliver gøet af...

  • #11   10. sep 2007

    Skrevet: 10-09-2007 16:49:40

    Første gang din hund gør så roser du ham..
    Anden gang han gør så går du ud og ser efter hvad det er han gør af-..

    3 gang han gør, så tager du ham i nakken og lukker ham ind i et andet værelse.. Med koldt vand i blodet og UDEN at se på ham.. Du lukker ham IKKE ud før han stopper med at gø.. Og stadig uden at se på ham..
    Hvis du gør dette HVER GANG, så gør han ikke rigtigt om tre dage.. og i så fald, så stopper han efter rosen.. smiley
    Det eneste der virker..
    Alle i huset skal gøre dette hver gang smiley

    Knuzz Stine
    ps.. Husk at det kun er godt at han lige gør lidt.. Det er af advarsel..


    ----------
    DET RÅD JEG GAV


  • #12   10. sep 2007 Karina J: Sikken et GODT råd!!!! Tusinde tak for det. Så jeg skal altså bare lade min hund gø i en time om natten af NOGET HAN kan høre!?!?!? Tusind tak.

    Mulle_pige: sådan!!! Så har du gjort din pligt *SS* Ville ik lægge det ud, synes du selv sku gøre det. Krams.


  • #13   10. sep 2007 Jeg sagde intet om at du skulle lade ham gø hele natten (eller at han absolut skulle gø ad alt hvad han kan høre). Men HAN mener jo at der er noget, hvilket du også skal tage med i betragtning når du "angriber" problemerne!

  • #14   10. sep 2007 mia M>> Hvor er der nogen der skriver at du skal lade den gø hele natten?

  • #15   10. sep 2007 prøv vt. at tage kontakt til marlene som er herinde.
    hun læser til dyreadfærdsterapeut, og tager hunde ind til individuel terapi - gratis ( hvis man blot betaler for benzinen) men kan selvfølgelig ikke garantere at hun har tid lige pt. - men hun er rigtig dygtig og har hjulpet en del herinde fra.
    (link fjernet)

    eller via hendes hjemmeside www.grosserguiden.dk

    (ved hun også har kontakt til andre studerende på sjælland / fyn og i Jylland - hvis hun ikke selv har mulighed)


  • #16   10. sep 2007 "Nåja eftersom hunde jo har bedre hørelse end mennesker, så er det nok ikke "ingenting" der bliver gøet af..."

    Karina J: jeg beder om et råd. Ikke en kommentar jeg ikke kan bruge til noget.

    At min hund gør af et eller andet som kun han kan høre er jeg klar over, men det er stadig "ingenting" i forhold til at der ingen grund er til at gø. Jeg har haft hund før. De har ikk gøet ud i "luften".

    Præcis hvordan skal jeg tolke dit indlæg? Hvis min hund f.eks. gør af en myg midt om natten, ja så er det sgu ikke i orden, selv om det ikke er "ingenting".


  • #17   10. sep 2007 Candie og Malou: Tusinde tak. Det er rigtig sødt af dig. Knus.

  • #18   10. sep 2007 Uha jeg har lyst til at komme med et svinet svar, som passer til dig, men istedet står jeg bare af denne tråd!

    Held og lykke med skrighalsen (den får vist brug for det)


  • #19   10. sep 2007 Øhm...det var da en mærkelig respons!!

    Du kan da bare komme med et svinet svar, søtte. Jeg er sgu da ligeglad *GG*
    Og hvorfor får "skrigehalsen" brug for held og lykke?
    Du kommer selv med en kommentar, som jeg så spørger ind til og kommenterer fordi jeg undrer mig lidt over det.

    Hvorfor pokker skal du så være led?? Hi hi, du er sgu da en mærkelig bette starut.

    Men ja ja. Fred være med dig.


  • #20   10. sep 2007 Og der er grunden til at jeg svarer i pb.. smiley

  • #21   10. sep 2007 Mulle_pige: JA TAK Stine. Dét må man nok sige. Hold da op!! Hun har endda sat mig på filterliste....helt ærligt *GG*

    Det er sgu synd man kan tage sådan noget på vej. Stakkels pige.


Kommentér på:
Når hunden gør!!!

Annonce