{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Mickey's første dyrlæge besøg... :D {{forumTopicSubject}}

Så kom dagen, hvor lille mickey skulle have sin første vaccination.. Vi havde valgt en dyrlæge, som vores katte også kommer hos...

Da vi kommer ind i receptionen er der selvfølglig andre mennesker med deres hunde... En ældre dame skulle lige hører ad om vores vuffer ikke var en amstaff, og det sagde vi selvfølgelig ja til.. Det havde hun absolut ingen problemer med, så hendes vuffer skulle lige sige hej til vores... DEJLIGT! smiley
Så kom vi endelig ind til dyrlægen efter at ha snust til lidt andre vovser.. Dyrlægen var totalt super ved lille Mickey... Han fik masser af godbidder, og ja, han skulle da ogsp lige op og nusses og kysses...
Hun sagde at han var en meget åben hvalp, meget nysgerrig og utrolig kærlig..
Han glemte faktisk alt om mig og min kæreste.. Hans lille hjerte kunne kun rumme den søde dyrlæge...
Hehe... Selvom hun stak ham og det gjorde lidt av, så var han helt vild med hende og omvendt...

Det var dejligt med den positive start hos dyrlægen, så ville jeg bare lige dele...

Forresten.. Vi fik 5 kg hvalpe foder med, som hedder Hills perscription diet, large breed... Til hvalpe... Nogen der har erfaring med dette foder??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mickey's første dyrlæge besøg... :D
Kommentér på:
Mickey's første dyrlæge besøg... :D

Annonce