{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Hverdag med vufferne.... {{forumTopicSubject}}

Inspireret af anden tråd, ville jeg hører hvordan jeres hverdag foregår med vufferne.
Min hverdag foregår således: kæresten køre på arbejde kl. 5.30, kl. ca 8. står jeg op: Pumba ligger under spisebordet og logre med halen, så gulvet er ved at kolapse, han får lige en ørenusser. inde i stuen på 2,er sofaen ligger Groggy som regel altid på ryggen og siger lyde, han får et morgenmøs, og Bufas vågner langsomt fra sin tunge søvn, med et ordenligt gaaab, han får også en morgenmøsser.
Groggy henter sin suttesprutte eller sin savleelg, og Bufas traver til havedøren. Ud og morgentisse, og Pumba skal nærmest slæbes ud, han er B. hund.
Morgenmaden serveres med diverse piller og olie og jeg bliver stående og overvære at Pumba får lov at spise sin mad helt op, uden hjælp fra de 2 andre. Jeg køre op og henter morgenmad, varme håndværkere mums. og dagens avis. Hen af formiddagen går jeg med Groggy ud og træne lidt lydighed og ellers ren afslappende gåtur, bagefter er det Pumbas tur, og tilsidst Bufas ( Han må jo kun gå 5-7 min for tiden), bagefter er de i haven , kommer selvfølig an på vejret. Kl. 14 køre jeg på arbejde, og hundene snorksover eller leger, hvad ved jeg.
kl 16 kommer gemnalen hjem han tager Groggy og Pumba og går den lange tur, Bufas kommer ud bagefter.
Kl 18-19 får de deres aftensmad, og så står den ellers på ren hygge i sofaen og leg på koskindet. kl 22 kommer deu dog tisse i haven og så smutter de i seng. De dage jeg har fri, er det dog anderledes, der tager vi i skoven, på marken eller til vandet. Hver Søndag går vi til træning, og Ons eller Tor er de på besøg hos veninden og hygge med hendes hund. Hvad med jer???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hverdag med vufferne....
  • #1   20. nov 2007 Hov glemte at skrive, at jeg selvfølig kommer hjem fra arb. kl. 23, og der ryger jeg en smøg med vufferne og uddeler natmøsser.

  • #2   20. nov 2007 Puuhhh, er det ikke temmelig dyrt at have 3 hunde der ryger?? ggg

  • #3   20. nov 2007 Voes hverdag lige pt, hvor jeg er i praktik: står på kl 5.30 (kæresten tager af sted) og Vanni kommer ud i haven og tisser. Går i bad, når Vanni er kommet ind, efter badet går vi vores morgentur på min 20 minutter. Derefter lukkes Vanni i haven med en masse mad kastet ud over græsplænen, derefter kommer Vanni ind og finder flere guffer rundt i hele stuen og får resten af hans morgenmad, så slapper vi lidt af og kl er ved at være 7.20, og jeg skal til og afsted, Vanni er så alene hjemme til ca 12-13 stykker, så kommer jeg hjem og vi går en tur, hjemme igen så nusses og leges der:-) så slapper vi af, og min kæreste kommer hjem og han leger lidt med Vanni:-). Så er det spisetid, og ca en time efter aftensmaden går vi en lille tur på ca. 15 minutter (venter altid min en time, af hensyn til mavedrejninger) og så hjem iigen og slappe af og blive nusset. Kl 22 kommer han i haven til nat tisning, og så i seng:-)
    Når jeg ikke er i praktik, så skal jeg først møde kl 12, så efter vanni´s først havetur, går vi i seng, og så starter badet ellers ca kl 8


  • #4   20. nov 2007 De næste 2 måneder laver jeg intet med hunden, så haolder den vinterferie..

    Men den er osse på fra 1.feb. - 30 november.. så er det bare træning og atter træning..


  • #5   20. nov 2007 Anne t: he he, nu du siger det, så har pumba engang snuppet et skod fra askebægret, han tog det i filteret og gik med det, jeg grinte så meget, at jeg kunne røre mig he he
    Shæferbanden: Det jeg ik i tvivl om he he


  • #6   20. nov 2007 Louise A -
    Det tror jeg gerne, det må have været i kosteligt syn! :o))


  • #7   20. nov 2007 hun får morgenmad kl. 7 ca. efter det render hun bare i haven, så kl. 13 går min mor for det meste ned til toget og henter mig med hende, og så på vej hjem går vi over sådan en stor græsplæne, hvor hun får lov at rende fra 15-30 min.
    senere aktiverer jeg hende tit (f.eks. spor osv.) og ellers går jeg med hende, kl. 17.30-19 får hun aftensmad og senere får render hun i haven noget tid.
    hun er selvfølgelig ogs ude i haven flere gange.
    og aktiverer hende også mentalt flere gange nogen gange.
    og så for det meste i weekenderne er hun sammen med en eller to andre hunde .. (:


Kommentér på:
Hverdag med vufferne....

Annonce