{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Var hun bange eller? {{forumTopicSubject}}

Ja vi var så til fødselsdag i går og jeg havde fået lov til at tage hunde med for de er jo så fredlige og rolig og plejer at opføre sig pænt, og så trænger Paskal til at komme ud og opleve noget.
Men helt godt gik det ikke, for dem vi skulle besøge har en ruhåret hønsehund, en meget sød og fredlig hund, men da den nærmede sig Akita skrej hund og viste tænder og bed ud efter den, og det gjorde hun hver gang den nærmede sig hende, og den gjorde hende ikke noget den ville bare snuse til hende.
Akita prøvede så på at gemme sig ved mig, og jeg satte mig på hug og lod hende gemme sig, men det endte med efter et par min at deres hund kom i hundegård, øv.
Da min fars hund så kom, en mini ruhåret gravhund, flippede hun helt vild og og sprang på den, jeg tog hende så op og holdte hende til hun faldt ned igen for hun var bare gald, og fortalte hende at det ville jeg ikke have og så stoppede hun også.

Hun plejer at være en meget fredelig hund og kunne med alle hunde, hun er godt nok meget beskyttende over for mig, men det var slet ikke på denne måde før.

Men har tænkt på om det kan være at hun er bange for de ruhårethånsehunde, da hun har kommet meget sammen med en da hun var lille, men den blev hun bange for med tiden da den blev meget vild da den kom til at stå i hundegård hele dagen og når den så kom ud væltede den hende heletiden omkuld og løb ind i hende og ville ikke lade hende være, og der begyndte hun nemlig på det med at skrige når den kom hen til hende og hun ville hoppe op i mine arme, og jeg tog hende selvføldig op. Kan det være derfor?

Vil lige sige at hun også er ved at komme i løbetid og alle de andre hunde var hanhunde.
Ved ikke lige hvad jeg skal gøre ved det for er ked at det der skete, og ville jo gerne kunne tage hende med selv om der er andre hunde.


Undskyld det blev så langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var hun bange eller?
Kommentér på:
Var hun bange eller?

Annonce