{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

DAP spray til ferien {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er jeg jo kommet hjem fra Gran Canaria med Lola, og lovede af give karaktere på den DAP spray jeg brugte til hende i forbindelse med at hun skulle sidde på længe i bæretasken.

Først, "Dog Appeasing Pheromone" er et tryghedsskabende og beroligende feromon.

"Alle diegivende pattedyr frigiver duftstoffer, såkaldte feromoner, hvis funktion er at berolige afkommet. Hundes ”beroligende” feromoner udskilles fra talgkirtler i hudfurerne mellem patterne hos den diegivende hund.

Disse feromoner beroliger hvalpen ved stress og uro samt gør den veltilpasset i fremmede omgivelser, og når den møder nye udfordringer.
Forskning har vist, at feromonernes egenskaber bibeholdes selv ind i voksenalderen.

DAP er udviklet gennem veterinær forskning og har samme egenskaber som hunhundens naturligt forekommende feromon."

Man skulle sprøjte ca. 10 pumpeslag i tasken et kvarter før hun kommer i den, og igen ca. 2 timer efter. Og søreme om det ikke virkede! Alle stakkels 6 timer i den taske, forholdte hun sig helt roligt og afslappet - sov det meste af tiden, eller lå og gumlede i en tyggepind.

På tilbagevejen gik det også forholdsvist nemt, og hun er stadig glad for tasken smiley

Så ja, min erfaring var god, jeg kan helt sikkert anbefale DAP til andre smiley

Og nå ja - ferien var lækker, Lola elskede det... Nød solen og badningen i vandet, men mest af alt at kaste med frisbee på stranden, og løbe nogle lange ture...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
DAP spray til ferien

Annonce