{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

kæmpe chok :O {{forumTopicSubject}}

Mig og princess var ude på den daglige aften tur, i t-shirt og det hele . så går vi der i vores egen verden, Lige pludselig føler jeg der er noget bag ved mig, og i det jeg vender mig om er der en sort skygge som bevæger sig hurtig mod os, jeg tænkte og shit, nu går det galt.
Ser så at det er en 8-10mdr gammel sort tæve ,labrador/jagt hund lign hvalp. Den nærmeste sig hurtig princess , og princess svare tilbage med at flyve lige efter den da hun får et chok, og hvalpen hopper straks væk. kan ingen ejere se. Så kommer hvalpen igen, og princess står HELT stille, halen lige i vejret og stirre ud til siden, mens hvalpen snuser hende i nummeren. jeg står og siger, Se hvor er den sød osv. og de acceptere hinanden, Så den hvalp fløj på princess, hoppede oven på hende, ind i hende, skulle slikke hende i mundvigen hele tiden, Så hvalpen gav hende fandme ikke lov at skide, for hver gang hun satte sig til rette jumpede hvalpen hende. nåh, Så måtte jeg løbe op med princess, med hvalpen lige i røven, og så derefter gå dør til dør med den hund under armen.

Ejerne blev pænt glade, Det var lige ud til en stor vej med meget trafik.

Det ku ha gået meget galt på den ene eller anden måde.

Det var lige mine oplevelser for i aften.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kæmpe chok :O
Kommentér på:
kæmpe chok :O

Annonce