{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Dumme #¤*/">¤#* dame!!!! {{forumTopicSubject}}

Sidste tirsdag var jeg jo til træning med min åååååååhhh så lystrende vov.. Han hørte overhovedet ikk efter med hva der blev sagt (½vejs råbt) og syntes kun at tro at det var skæg og ballade vi var kommet til træning for!! -Vildt irriterende når han SAGTENS kan hjemme!!

Træneren blev ved med at komme med modsigende råd til mig, f.eks "bliv ved med at tale til ham for at holde kontakten" og så 5 min senere "tig dog stille lidt, du er kun baggrundsstøj for ham" hmmm.. Hva var det liiiiige du ville have mig til sagde du?

Så prøvede træneren at gå lidt med ham, og han gik og trak, gøede af de andre hunde og opførte sig som en rigtig KO!!
"Sådan skal det gøres" sagde træneren så da jeg fik ham igen! HVA???

Jeg var efterhånden ved at koge helt over og da vi så skulle til træningen med selvtilliden (kravle på borde, ballancegang osv) blev jeg i tvivl om jeg måtte det når han nu er schæfer.. "jada" hmm.. op på bordet gik fint og da det kom til "ned-turen" sprang han til siden og faldt jo så ned.. "han må altså ikk springe" nej det er jeg sgu da klar over, derfor ville jeg jo heller ikk så gerne!!

Så står vi bare og kigger på de andre hunde kravle og ballancere da DAMEN kommer hen..
Kayser er stadig oppe og køre over at være der og dirrer af spænning..
Så siger damen gudhjælpemig "han mangler kalk!!" jeg vil så godt lige vide hvordan hun lige ser det og bliver da også lidt nervøs når jeg ved sæffere har meget let ved at få knoglesygdomme hvis de ikk bliver passet ordentligt som hvalp.
Hun ved både et ene og det annede om hunde og ISÆR schæfere fortalte hun.. Hun udspurgte mig om fodret og jeg fortalte så det var Olivers og så blev jeg ellers skældt ud!! Det var jo ikk godt nok til en pommeranier (stavet rigtigt?) hvortil min eneste smarte bemærkning jeg kunne komme på var "og hva er der så galt med dem?"
Jeg blev mere og mere rasende og sagde at dyrlægen altså så sent som dagen før havde rost ham så meget, både med pæls, tænder og foderstand hvortil hun bare siger "det ved de ikk noget om, jeg ved hvordan en schæfer skal se ud for jeg har haft sct. bernard kennel før i tiden" hva? hva har de 2 racer med hinanden at gøre?

Heldigvis råber Louise L herfra at nu skulle vi hjem (min redning!!), inden jeg fik en blodprop og kayser blev mor-løs...

Har efterfølgende spurgt lidt omkring og min søs´ svigermor (tidligere schæfer avler) sagde at han ser fin ud, ligesom han skal jo, og at man dessuen kun kan se om hunde mangler kalk hvis knoglerne stak frem og så var det jo nok ikk kalk jeg skulle bekymre mig om!! sandt nok *gg*

Bare så ærgeligt at sådan en gimpe skal give en så dårlig samvittighed over noget der faktisk bare var gætterier og salgstale for et eller andet foder jeg ikk nåede at huske navnet på..

Har brokket mig til formanden og fik fortalt jeg skulle lukke ørerne og gå.. det gør jeg så næste gang!!

Undskyld indlægget blev så langt *ss*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme #¤*/">¤#* dame!!!!
Kommentér på:
Dumme #¤*/">¤#* dame!!!!

Annonce