{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Så blev der knurret for første gang--- {{forumTopicSubject}}

I går mødte Balder og jeg 2 gange hunde som han markerede over for. Det er så aller første gang han har gjort det, og han er 12 måneder. Første gang var det helt og holdent min skyld. Der kommer en stor lab. farende imod og i fsrten snupper den vores bold. Så dumme jeg siger så tag ham, hvilket Balder så gjorde, man skal passe på med en genbrugshund, for der ligger stadigvæk noget i bagagen, som jeg ikke har set. Balser tar sin bold og svanser rundt, så 100 meter længere fremme møder vi endnu en løs hanhund, og Balder synes åbenbart at bden kommer for tæt på, jeg kan se hans kropssprog nu går igang, og så knurre han og lægger skulder til den anden så den vælter, og skal til at møfle den, så kan det nok være at min basstemme kom i gang, og Balder gik da også med det samme.
Nu vil fretiden vise, og han har fået smag for at lægge fremmede hanhunde ned. Bare fordi jeg er dum. Næste gang vi møder en løs hund, så må jeg være rigtig spændende, for så tager han normalt slet ikke kontakt til dem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev der knurret for første gang---
Kommentér på:
Så blev der knurret for første gang---

Annonce