{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Vindueskigger :-( {{forumTopicSubject}}

Har desværre fået det problem at den lille pølse af en hund, tror han må ligge i vindueskarmen og kigge ud...

Det skal siges vi har et lille hus med tilhørende små bondevinduer og når hans aflange korpus er oppe i karmen er alt andet tilgengæld også på gulvet smiley

Det ene sæt vinduer er bag sofaen, så han kommer op i via den og det andet sæt har et par små lænestole foran. Han ved efterhånden godt at han ikke må være i sofaen (når vi er hjemme). Og jeg kan ikke skælde ham ud når han er i vinduet, han gør det kun når vi ikke er hjemme og når vi åbner døren er han sprunget ned igen.

Vi har overvejet gardiner lidt, men ville lige høre om der er andre muligheder først? Noget der lugter afskræmmende ligesom gå-væk-kattespray?
Det skal siges vi har en terrassedør han kan kigge ud af hvis der bliver sat gardiner op.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vindueskigger :-(
  • #1   1. apr 2008 I kan jo også lave et vindue til ham, hvor han godt må være. Jeg kan lige forestille mig det må være skønt at kunne ligge og kigge ud hele dagen:)

  • #2   1. apr 2008 Kan ikke rigtig rykke på tingene, huset er virkeligt småt, så møblerne kan ikke rigtig rokeres rundt.

    Han må for min skyld gerne få 1 enkelt vindue (tror nu ikke gemalen er med på den) men han har ikke noget bestemt vindue han hopper op i.


  • #4   1. apr 2008 Fnis, ja det er lidt lettere at lave en plads så Panda kan kigge ud af vinduet ;-p
    Men du kan da altid mure vinduerne til smiley


  • #6   1. apr 2008 Der er faktisk hunde som har det bedre med at være alene hjemme, selvom det typisk er tempelhundene er min whippet een af dem, så måske din Corgi også har det sådan? Det var ikek rigtig en løsning på dit problem, men dagen bliver nok kortere for ham hvis han har noget at kigge på i stedet for at underholde sig selv

Kommentér på:
Vindueskigger :-(

Annonce