{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Sikke en weekend :-) {{forumTopicSubject}}

LIdt forsinket, da jeg holdt trimmekursus i går, men jeg skal da prale lidt!

TAZHIA var lørdag på sin første Dvkudstilling i Gesten, 3 mdr og 2 dage gammel, hvor hun præsterede at blive ikke mindre end BIS Baby!!
Hun synes det var superhyggeligt og skæg med det gulvtæppe, alle de rare menensker der bar runddt på hende og forærede hende legetøj smiley

Tarzan var også med på udstilling i Gesten. Hvor han fik VG 3, hvilket svarer til en 1.pr 3.v. så vi er supertilfreds.
Søndag var Han til sin første konkurrence i Rally-O i Bredsten, hvor han fik 70 p og dermed sin 1. pind af de tre han skal ha for at blive RallyBegyndermester. Det skal lige siges at vi faktsik aldrig har trænet det, og at tarzan nu mente at han jo dagen før havde fået "fejl" når han sad ned, så det havde han da slet ikke lyst til (plads og sit var vist fjernet fra hukommelsen)

Tempo var også med i bredsten til Rally-O - Desværre blev han udsat for en kæmpe førerfejl da jeg simpelthen overså den sidste øvelse og dermed gav os bedømmelsen IB (Ikke Bestået) han lå ellers med et pointtal på 82 inden min fejltagelse og lavede et supert stykke arbejde. Tempodyret er virkelig tilbage i topform - jeg er så glad for vi har fundet Sune, som gør et kæmpe stykker kiropraktikarbejder på drengene smiley

NÅÅÅÅ - Jo og så venter Tarzan da sit første kuld i den her uge!

billeder i profiler og fotoalbum


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en weekend :-)
Kommentér på:
Sikke en weekend :-)

Annonce