{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Hjælp. Mangler gode råd..... {{forumTopicSubject}}

Jeg har en blaning mellem en golden retriver/samojede. Han er 8 mdr og vi har et stort og træls problem som jeg håber nogen kan hjælpe mig med.
Problemet er at han bider og rusker helt vild i snoren hver gang den kommer på. Hvis man siger nej og prøver at hive snoren ud af munden så hopper ham op og bider ud efter mig.
Jeg har spurgt 3 forskellige hunde trænere hvor vi går til hundetræning fordi det ødelægger også vores træning, men ingenting virker..
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp. Mangler gode råd.....
  • #1   21. apr 2008 det har vores Bertram ozo gjord jeg sage NEJ bestemt og så vente vi ham ryggen og gik den anden vej det har vi gjort mange mange gang men nu går han pænt ved siden af en ham ved vi bestemmer når vi går

  • #3   21. apr 2008 Har sendt dig pb, hiv aldrig i snoren da hunden så tror det er en leg.

  • #4   21. apr 2008 Hunden er jo lige i bissealderen, så du skal være meget konsekvent og beløn når den slipper snoren, men sådan en uvane kan tage lang tid at komme over (flere måneder) så det er ikke lige noget du kan ændre på et par dage.
    Et alternativ på en LIDT hurtigere løsning kan være at hver gang den tager snoren i munden giver du den et skud vand i nakken med en vandpistol.........her er det vigtigt at hunden ikke ved at det kommer fra dig.............


Kommentér på:
Hjælp. Mangler gode råd.....

Annonce