{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

hvorfor en rotte? {{forumTopicSubject}}

Jeg forstår ikke hvorfor så mange mennesker er så kritiske overfor små hunde?
jeg har selv en chihuahua og alle er meget skeptiske når de hører det, men lige så snart de ser ham elsker de ham.
jeg tror at det er uvidenhed omkring racerne der skaber folks fordomme.
men hvorfor sige noget hvis man ikke har fakta at basere sin viden på?
min hund er super kærlig og er slet ikke agressiv som så mange påstår en chihuahua er. desuden mener jeg selv at det oftest er ejeren der fremhæver hundens agressivitet igennem forkert opdragelse og uvidenhed.
ville bare gerne være fri for alle de fordomme, for syns min hund er fantastisk uanset hvad andre siger - de kender ham jo ikke! :s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor en rotte?
  • #1   22. apr 2008 desværre er det en vældig populær race iblandt unge piger for tiden. som glemmer og læse om den og tror den har det fint ved at den sidder i håndtasken... derfro får racen et dårligt ry. især for ejerne glemmer at opdrage på dem fordi de er små

  • #3   22. apr 2008 jamen der er jo fordomme om mange racer sådan er verden desværre

  • #5   22. apr 2008 jamen helt sikkert at folk glemmer at opdrage hunden fordi den mere er som en lille baby man kan bære rundt på armen, men det er altså ærgeligt for racen og synes det er ærgeligt for min egen chihuahua som jeg gør alt for at opdrage på bedste vis og ikke gør vildt af mennesker og andre hunde men som bare er nysgerrig og leger og snuser rundt om dem.

  • #6   22. apr 2008 Fordomme er jo alt, man har en mening om uden at have noget, der kan underbygge den ;o)
    Dem har vi alle masser af....

    Og sådan må det jo være, da vi ikke alle kan vide alt, og at vi nærmest bliver nødt til at have en holdning til de ting, der omgiver os..

    Jeg har aldrig klappet med en chi... aner ikke, om jeg vil kunne lide racen eller ej.
    Ud fra det, at jeg generelt er til store hunde ved jeg, at jeg aldrig ville anskaffe mig en, om den så er sød eller ej.


Kommentér på:
hvorfor en rotte?

Annonce