{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  din, min eller vores
  • #1   30. aug 2008 Akita er min hund, Pascal er vores hund. Men hvis vi går fra hinanden en dag så er det mine hunde. Den næste Japaner vi får bliver også min hund.

  • #3   30. aug 2008 diesel er vores hund vi har fælles ansvar og sådan men går vi fra henanden er det mig der bliver i huset og mig der får dyrene

  • #4   30. aug 2008 Dess er MIN hund.. Jeg havde hende før jeg mødte Alex
    Taco fik vi sammen, men det er Alex's hund..

    Jeg er ikke sikker på om det er godt eller skidt at dele det sådan op....


  • #5   30. aug 2008 Vi har en helt anden ordning, hundene er mandens: når de vil putte i arm om aftenen, hvis folk roser dem, når de laver noget super sjovt/dygtig og de er mine når: de skal fodres, luftes, trænes, er syge, skal til dyrlæge, hvis de laver noget de ikke må, når der skal ryddes op og gøres rent efter dem og når der skal betales regninger vedrørende dem, fik jeg det hele med :O) Nej de er 100% MINE også når de putter ved far :O))

  • #6   30. aug 2008 Binka er Thomas' hund, Gilbert er min hund.. Men vi lufter begge to begge hunde, både sammen og hver for sig..

    Men det er Thomas der træner med Binka og mig der træner Gilbert.


  • #8   30. aug 2008 Altid mine hunde.. Har endnu ikke haft en kærste,som jeg har boet sammen med,som har været til hund som jeg er det..

    De kan da godt klappes og man kan da osse gi mad,lukke dem i haven.. men da kun hvis jeg ikke er hjemme..

    Gåture,træning osv er mig og kun mig..

    Det passer mig ganske fint smiley


  • #9   30. aug 2008 Den næste hund blir min .... Faktisk af lidt den sammen grund som stine har .. .Mig der stod for de lange gåture, træning aktivering osv ... Og det blir højst sandsynligt mig der kommer til at stå for den slags næste gang også ..

  • #12   30. aug 2008 Mine hunde, manden lukker gerne ud om morgenen og klapper og leger med dem.. Men de mine på papirer og alt andet.. Børnene får deres "egne" når de bliver store nok til at udstille, hvis de vel og mærke har lyst..

  • #13   30. aug 2008 Vanni er MIN hund:-) det er mig, som står som ejer alle steder:-) men i det daglige er han en vores hund, selvom han fortrækker sin mor

  • #14   30. aug 2008 På papiret er alle 5 mine, men Pascha og Crazy bor hos, og bliver trænet af min datte. Pei Pei, Windy og Exit er mine, jeg træner fodrer og lufter.

    Manden bruges kun til at gøre rent efter hundene, og til at forkæle dem.

    Windy vil dog gerne være fars hund, så hun er kun min til træning, hvis hun skal bestemme.

    Hvis vi går fra hinanden er hundene mine


  • #15   30. aug 2008 Min hund er KUN min selvom jeg er gift, min mand hjælper med at lufte den og passe den men ikke mere, da det er min drøm at have hund og ikke hans.

  • #16   30. aug 2008 Her er hundene vores ..... men vi anser Tyson for at være min hund mens Stiff er kæresten. Fordi ... jeg har valgt Tyson og kæresten har valgt Sfitt da vi i sin tid fik dem (naturligvis i samråd med hinanden) men sådan i almindelighed ... så er vi fælles om dem og arbejdet med dem .. mere eller mindre da =)

  • #17   30. aug 2008 jeg ejer ene og alene vores hunde og jeg er tovholder for alt omkring dem - men han kan godt lufte og fodre, hvis jeg beder ham om det.

    Når jeg sælger en hvalp, så beder jeg køber om at finde ud af hvem der skal have hunden, hvis de skulle gå fra hinanden og den person kommer til at stå som ejer - hunden skal ikke blive noget man skal slogs om


  • #18   30. aug 2008 begge hunde er vores hunde, men skulle vi gå fra hinanden er Andrea min kærestes hund og Karlo er min.

    Hvis du spurgte Karlo ville han i øvrigt altid være min. Min kæreste kan godt bruges til lidt klap og kæl, men hvis han er væk en weekend er han bedøvende ligeglad. Hvis det er mig der er væk en weekend eller bare tager ud og handler ligger han og venter et godt stykke tid indtil han er er sikker på jeg ikke lige kommer tilbage foreløbig (o;


  • #19   30. aug 2008 Alle dyrene her i huset er mine, kæresten er bar med til at betale udgifterne smiley Selvfølgelig er de også lidt hans og han er super glad for dem alle, pånær chinchillaerne! Men det er mig der styrer foder, træning, gåture og generel opdragelse. Selvfølgelig uddelegerer jeg af og til opgaverne smiley
    Hvis vi går fra hinanden, beholder jeg alle dyrene.


Kommentér på:
din, min eller vores

Annonce