{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.150 visninger | Oprettet:

pablo er blevet stjålet..-HJÆLP {{forumTopicSubject}}

jeg blev som sagt indlagt d. 24 september for tredje grads forbrænding som jeg også har lavet et topic om under off topic.. og købte pablo søndag, og det skete med mig onsdag, hvorefter jeg fik min bror til at passe min hund indtil jeg var ude igen.. han mente så at den stank, og derfor uansvarlig har jeg hørt fra nogen af vores fælles venner, så han har åbenbart lagt den tilbage i min lejlighed alene, eller med hans hund shanti, så fredag til lørdag nat blev pablo stjålet, min bror lagde ham som han siger hjemme hos mig imellem kl 2:30 og 3 om natten jeg ligger nu stadig på hospitalet men har først nu haft mulighed for at skrive det på internettet. jeg vil gerne have alle til at lede efter ham og der er som sagt billeder af ham i min profil. og har desværre ikke flere billeder end det indtil videre... jeg prøvede og ringe til politiet for et par dage siden med pablo's pas i min hånd og ventede på jeg sku melde min hund stjålet og derefter give dem chipnummeret, men de har ikke taget imod chipnummeret og kun taget beskrivelsen af hunden, og siger at det er set som en stjålet genstand, hvilket jeg flippede ud over og sagde det er ligesom et barn det er sku da ikke en genstand og så meget andet, men please please. gør alt for at lede efter ham ALT

jeg kan kontaktes på et tlf nummer. som er 60 50 44 60,

håber virkelig han bliver fundet.. den specielle måde du kan genkende ham på er at hans ører virkelig er helt væk, og ikke har en spids som de mange andre hunde som har fået kuperede ørene den historie bag ørerne kan derfor læses i min profil, håber nogen har set ham, han blev stjålet i min lejlighed i gadekæret i ishøj og burde muligvis være i omegn


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pablo er blevet stjålet..-HJÆLP
  • #1   20. okt 2008 Det var da en syg historie... Din bror er da et uansvarligt stupid og latterligt objekt af en narrøv! Håber hvalpen findes... Der er for mange syge mennesker til i denne verden..

  • #3   20. okt 2008 hvad skal man med fjender med sådan en bror hmmm - håber i finder pablo i god behold

  • #4   20. okt 2008 hvor er han blevet stjålet fra ?

    holder øjne og øre åbne..


  • #5   20. okt 2008 det lyder sku mærkeligt, og hvor ville jeg blive så tosset , han burde ikke slev ha hund.

  • #6   20. okt 2008 men altså , har du brudt ind i din lejlighed ?

  • #7   20. okt 2008 den er blevet stjålet i ishøj nærmere betegnet gadekæret. og nej det er meget uansvarligt gjort af ham. men sjovt nok blev der ikke taget 42tommer fladskærm eller bærbar eller noget:S

  • #8   20. okt 2008 Nu er jeg måske meget fræk..........Men er du HELT sikker på at han ikke selv har solgt ham??

  • #9   20. okt 2008 mhh , tror du ikke det er en som du kender så ? siden de kun går efter hunden ?

  • #10   20. okt 2008 Har du efterlyst ham i gruppen Most wanted ?

  • #11   20. okt 2008 Jeg tror ikke helt jeg forstår din historie. Men lad nu det ligge.
    Jeg bor i Hvidovre, og kommer ind imellem til Ishøj. Jeg skal nok holde øjne og ører åbne.

    Var døren åben til din lejlighed? Eller har du nogen mistanke om hvem det kan være?


  • #12   20. okt 2008 det lyder godt nok mærkeligt at de kun har taget hunde og ikke andet.
    Ikke for at sige noget ondt, men er du sikker på din bror overhovdet har sat ham tilbage i lejliheden og ikke bare dumpet ham et sted.


  • #13   20. okt 2008 åh nu skal jeg passe på hvad jeg siger... Men jeg synes at se en lille bitte hvalp på pablos størrelse og aftegninger og det hele ved brøndby nord vej i går eftermiddag... jeg kan få min kæreste til at holde øje med ham, da han bor der...
    Men jeg ved ikke med sikkerhed om det kan være pablo.. den lignede meget!


  • #14   20. okt 2008 pablo...ellers søg medlemsskab her...
    http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=1432


  • #15   20. okt 2008 tænker præsic det samme som mette...
    håber du finder ham


  • #16   20. okt 2008 det gør min bror ikke nej. det må have været nogle "udlændinge" som har haft interesse i hans "look" kunne jeg forestille mig. og han har ikke solgt ham så havde han ik været så dum og efterlade passet på pablo i min lejlighed

  • #17   20. okt 2008 hvis hunden ikke er efterlyst med chip nr så kan den jo evt være fundet og indleveret andre steder end hos politiet...har du prøvet de lokale dyrlæger og hundepensioner??

    hvordan er tyvene kommet ind? tænker:hvis din bror har været endnu mere uansvarlig ikke at låse døren, så ka en nabo ha forbarmet sig over den hvis den var ladt alene tilbage og har hylet og skabt sig...og hvad med hans tæve...hvor er den? blev den ikke stjålet??

    (og go bedring til dig)


  • #18   20. okt 2008 Hmmmmm........

  • #19   20. okt 2008 jeg håber virkelig det er ham du har set i brøndby, jeg købte ham af anne herinde fra som bor i odense, og fik afvide at kun en på sjælland havde fra det kul og det var en fra hundige

  • #20   20. okt 2008 håber jeg også at det var...! jeg får min kæreste til at se efter ham... jeg skal derud selv i denne uge, så vil selvfølgelig kigge efter ham..
    Så vidt jeg husker, så havde manden/fyren, en dunjakke på, eller sådan en lidt gangsta jakke og så var han plysset. Jeg kan desværre ikke huske om han var udlændinge eller dansker. Jeg bed bare mærke i, at han ikke havde snor i den lille hvalp ude ved vejen.


  • #21   20. okt 2008 Hvordan kan du svare i din egen profil d. 26. sep, hvis du er blevet indlagt d. 24.??

    Men håber hunden bliver fundet og ønsker dig rigtig god bedring...:)


  • #22   20. okt 2008 og den havde kuperede ører? det lyder som pablo han fuldte efter og lyttede sådan okay fra første dag af

  • #23   20. okt 2008 Var der tegn på indbrud i lejligheden??

  • #24   20. okt 2008 min mobil. da jeg som sagt arbejder hos sonofon er jeg lidt ligeglad med telefon regningen, men ku ikke oprette indlæg på min telefon det fyldte for meget:S utroligt du prøver og udspionere mig med spørgsmål

  • #25   20. okt 2008 Hvor er det bare forfædeligt, men skal sprede beskeden kender en del der bor i Ishøj og omegen.
    Må jeg kopier et billed af ham og sende rundt, samt dit nr?


  • #26   20. okt 2008 Pablo l

    Det gør jeg heler ikke. Jeg synes bare der har været så meget postyr om disse hvalpe og om sælgeren af dem, så det er lidt svært at finde rundt i...

    Men jeg håber virkelig du får din hund hjem i god behold.. Med hans start på livet, fortjener han om nogen at bive elsket og passet godt på...


  • #27   20. okt 2008 og ærligt? nej ingen tegn på indbrud.. der var noget græs og sådan på mit sengetæppe som lignede at der var kravlet ind fra mit lille vindue fra min naboes have altså mit ene vindue i stuen hænger over min nabos have, og min bror sagde han havde ladet det lille vindue stå åbent så de kunne få frisk luft

  • #28   20. okt 2008 jeg kan desværre ikke huske om den havde kuperet øre... Jeg snakker straks med kæresten, og så sender han beskeden videre til sine venner som bor i brøndby

  • #29   20. okt 2008 Ja, du må meget undskylde, men jeg tror ikke på din brors forklaring og det er jeg heller ikke sikker på at du selv gør. Du skriver: "han har ikke solgt ham så havde han ik været så dum og efterlade passet på pablo i min lejlighed". Hvis nogen havde "anklaget" en af mine brødre for at have solgt min hund, ville jeg begynde at grine højt og skrive at DET kunne de aldrig finde på for de ved, hvor meget mine hunde betyder for mig. Det er super nemt at få et nyt pas idag:-)
    Undskyld min ærlighed:-)


  • #30   20. okt 2008 jeg ved det ik noget min bror for det første kan finde ud af eller ville gøre, men den forklaring med han så havde taget passet var at åbne øjnene for jer for det ik var ham ved det ik er ham, han ville aldrig gøre det, specielt ikke mod mig,

  • #31   20. okt 2008 Et helt andet spørgsmål:

    Jeg ved at det af boligforeningen i gadekæret blev forbudt at have en såkaldt muskelhund. Boligkontoret sendte en liste ud med en masse forskellige racer som man ikke måtte have, eller blandinger af disse. Fordi de har haft problemer med det.

    Ved du hvordan det kan være at den regl er blevet ophævet, og hvornår?


  • #32   20. okt 2008 håber i får sendt det rundt og vil meget gerne høre fra jer eller jeres venner som har evt. information.. jeg vil komme på internettet imorgen..efter jeg er blevet udskrevet.og kommet hjem og faldet til rette. håber i vil gøre alt for at hjælpe mig med at finde ham, det virkelig som at miste et barn, ja en ubeskrivelig hjerteskærende følelse. håber i kan hjælpe:(

  • #33   20. okt 2008 Har sendt det rundt til en del stykker, som vil holde øje, så håber vi bare det giver bonus.
    held og lykke.


  • #34   20. okt 2008 den er desværre ikke ophævet. vil du gerne være sød og holde dig til topic.

  • #35   20. okt 2008 UPS!!!

  • #36   20. okt 2008 Jeg gør hvad jeg kan for at lede efter den :o)

    Håber den kommer tilbage til dig..



    - Og håber at folk der ikke ønsker at hjælpe men udelukkende træde lidt ekstra i det, ser hvad de har gang i og hopper ud af denne tråd !


  • #37   20. okt 2008 hold da kæft din bror er stupid!

    Skal nok holde øje med ham på fyn..


  • #38   20. okt 2008 Jeg forstår ikke, hvorfor du først har haft muligheden, for at oprette det nu.
    To dage efter du kom på sygehuset, har du oprettet din hund herinde.
    Men det vil sige, han har snart været væk i en måned ikke?


  • #39   20. okt 2008 Sikke en latterlig situtation, din bror må have en meget grim smag i munden!!

    Jeg holder øje i sydhavnen.. Håber den kommer hjem igen!


  • #40   20. okt 2008 Altså alle de der kommentare som - om hvornår det blev lovligt at have den hund i de ejendomme, og UPS!! <... sådanne ting er fuldstændig irelevant, og kan godt forstå hans måde at svare på disse ting..!


  • #41   20. okt 2008 Forstår udemærket folk........for det hele er noget forvirrende.

  • #43   20. okt 2008 Jamen det er bare så korrekt............

  • #44   20. okt 2008 Lone og SD

  • #45   20. okt 2008 min første tanke var at det var din bror der havdesolgt den , Han efterlod den med sin egen tæve, hvorer hans så, og så er den stjåldet fra et gadekjær.. Ja I må meget undskylde ,men jg er meget forvirret.. Kan det ikke være dit boligselskab de har fået din hund afhentet da Iikke må have disse????

  • #46   20. okt 2008 Benthe H :
    Gadekæret er et boligområde i Ishøj.


  • #47   21. okt 2008 Jonna M:
    Ja det er en lettere besynderlig historie.


  • #48   21. okt 2008 Jonna

    Det var præcist det jeg ville have skrevet


  • #49   21. okt 2008 Uanset hvad, så håber jeg at hunden bliver fundet i god behold. Jeg skal i hvert fald nok være opmærksom.

  • #50   21. okt 2008 Jonna M

    Lige min pointe længere oppe...

    Ikke for at mistænkliggøre Pablo L, men der har været så meget ballade om disse hunde og om sælgeren - allerede før Pablo L købte hvalpen... Så det her gør det kun endnu mere forvirrende.. ??

    Der har jo også været tidligere eksempler på profiler der bliver hacket herinde osv. Så jeg ved ikke, hvad jeg skal tro..

    Men jeg håber det bedste for den lille hvalp...


  • #51   21. okt 2008
    Jonna M

    Det kan man nemlig godt ja,jeg har prøvet op til flere gange at skrive i mine hundes profiler via mobil,men har aldrig kunne komme til at svare i et indlæg... så inden du siger at det kan ikke lade sig gøre,og at han er sendt ude,jo det kan lade sig gøre..

    Jeg kan ikke forstå folk har ondt i røven,kom da ud af denne tråd hvis i altid skal have negative meninger.. er den historie sandt er det sku ikke fedt at sidde som ejer af hunden.. meeeen som hg nu en gang er tænker man jo oftes på sig selv smiley

    Kæresten og jeg har da også boet i et rækkehus hvor man kun måtte have en hund men vi havde to...

    I ved jo ikke om han vil flytte,så lad være med at hakke på folk,ikke alle vil ud med deres livs historie på hg.


  • #52   21. okt 2008 her må jeg også sige at Jonna har skrevet præcis hvad jeg tænker

  • #54   21. okt 2008 Jeg skal nok kigge.... bor ikke langt fra det "belastede" område og kommer tit i Vigerslevparken med Luka....

    I øvrigt mærker vi der bor her ikke meget til at det er belastet.... men man ka da hurtigt blive stemplet...


  • #55   21. okt 2008 vi holder øje i Ishøj *S*

  • #57   21. okt 2008 LOL, Nanna
    Ja, man skal sørme passe på hvad man siger herinde. smiley


  • #58   21. okt 2008 Hilsen Liza A.
    Hjælpe-admin ??


  • #59   21. okt 2008 Liza - jeg tror du har lagt din besked et forkert sted

  • #62   21. okt 2008 Liza Gg okay

    men så tror jeg du begik fejlen på ny Gg


  • #63   21. okt 2008 Øh... Det bliver et nej herfra. I må bestemme bestemme i jeres gruppe, men det her er altså store forum hvor det stadig er tilladt at være kildekritisk. Det er netop manglen på fakta i forholder os til her.

  • #64   21. okt 2008 i = vi

  • #66   21. okt 2008 Okay så Liza *G*

  • #68   21. okt 2008 Nu forstår jeg ingenting. Hvem er det din første henstilling er rettet mod hvis du alligevel er enige i at det er en mærkelig historie?

  • #69   21. okt 2008 åhh nej .. ikke den hund .. hvis den nogensinde findes skal den aflives, den skal simpelthen ikke mere igennem .. Dyremishandling og nu er den stjålet fra ejer .. Uansvarligt og ondt ikke at passe bedre på den stakkels hvalp ..

  • #70   21. okt 2008 ja det har vidst været en hård start den har fået.. jamen manden har jo lagt på sygehuset, var han ved hvalpen ville den jo nok ha det skønt , håber jeg da.

  • #72   21. okt 2008 jeg forstår udemærket jeres bekymring men nej det er ikke løgn og latin og han er altså blevet stjålet men i må også kunne forstå det fra min side af har altså ikke haft bærbar på hospitalet alle de dage jeg har været der kun når min kæreste er kommet forbi med computer også taget den med hjem hver gang hun kom med den hvilket var meget sjældent. jeg er ked af at mange af jer ser det hele som en surrealistisk historie og som sagt fordi folk begynder at fyre alt muligt af er det klart at folk misforstår og bliver forvirret DER STÅR INGEN STEDER AT MIN BROR HAR SOLGT DEN MEN SÅ ALLIGVEL IKKE SOLGT DEN OGSÅ ER DEN BLEVET STJÅLET.. den er blevet stjålet fra min lejlighed. og blev spurgt om min bror havde solgt den fra nogen længere oppe på dette topic hvorefter jeg svarede direkte nej at det havde han ikke så hvorfor så skrive at jeg har sagt han har solgt den også efter at jeg laver om på historien når jeg ikke gør det...

    indtil videre har jeg fået afvide noget om at en herinde fra muligvis har set den i brøndby.. og en har skrevet inde i min profil at den muligvis er blevet set i bonnie dyrehandleren i hvidovre centeret. jeg håber folk fra omegn eller ja bar der hvor de bor vil holde deres øjne åbne. og ja forstår udemærket at det hjælper at stille spørgsmål hvorefter jeg svarer på dem og det er ikke min mening at svare afvisende på jeres spørgsmål men som nogle andre siger er det altså irellevant at spørge om man stadig må have hund der.. jeg har en lejlighed i vente og BO-VEST som er min forening er godt klar over at jeg havde en hund.

    forstår simpelthen ikke at i begynder at tvivle og begynder at beskylde mig eller min bror. havde slet ikke spildt min tid hvis alt det her var for sjov, havde jeg haft chancen for at oprette et indlæg samme dag havde jeg gjort det. og den dag min hund blev oprettet var han ikke blevet stjålet endnu men lå dog stadig på hospitalet... hvis du siger det er 2 dage efter jeg blev indlagt at det skete kan du jo også selv regne ud at han ikke var stjålet endnu når han blev stjålet fredag-lørdag nat muligvis morgen da min bror var hjemme i min lejlighed kl 10-11 lørdag morgen fandt han først ud af at pablo var væk, og hvis i endelig skulle spørge så ja, min bror havde lagt vand og mad i hundeskålen i gangen

    håber nogen af jer snart vil tage jer sammen og faktisk tage dette topic seriøst.. og folk med henvendelse bedes stadig også henvende sig over min telefon på 60 50 44 60


  • #73   21. okt 2008 Har nu læst alt det her mange mange gange...
    Og jeg forstår det simpelthen ikke..

    Hvorfor skulle nogen bryde ind i en lejlighed, stjæle een hund, og lade alt andet være?
    Ja der er nogle suspekte mennesker i det miljø, men de ville da tage BEGGE hund, OG tvet.. Måske de kun var int. i din hvalp pga dens udseende, men tror da bestemt de ville tage de andre ting og sælge videre...

    Fair nok du har ligget indlagt, men.. Synes bare det lyder meget meget underligt det hele..
    Om hunden virkelig er stjålet eller hvad, aner hverken jeg eller andre herinde.. Men at blive sur over at folk stiller spørgsmålstegn ved tingene, forstår jeg ikke..
    Der er ingen der har skrevet at det er din skyld, men alligevel går du i total forsvars position..
    Du svarer ikke på halvdelen af de ting der blir spurgt om.. Osv osv..

    Hvis du vil ha folk tager denne efterlysning seriøs, og får en tiltro til din historie i stedet for bare at tænke "Løgn!" så svar folk, det hjælper altid !

    Håber hvalpen har det godt hvor den end er, for han er rigtig kær, og han har vist været ude for mere end rigeligt i hans korte liv!!


  • #74   21. okt 2008 Seiøst, hvis det var mig var hunden efterlyst dagen efter. Jeg havde fået nogen til at gå på HG for mig (hvis telefonen ikke vil) i stedet for at vente en hel måned.

    Men har i anmeldt tyveriet til politi, hunderegistret, dyrefinder.dk og herinde uden held kunne i evt gå til ekstrabladet. Det er der nogen der har haft held med før.


  • #75   21. okt 2008 bor selv i kbh området, skriver hvis jeg høre noget, håber han snart bliver fundet

  • #76   21. okt 2008 Jeg håber at stakkels Pablo får fred ...
    Han har ikke fortjent det liv han har haft indtil nu hvor ingen har prioriteret ham og hans liv over penge og omdømme ...

    Stakkels Pablo :o(


  • #77   22. okt 2008 i fatter intet det er utroligt. hundegalleri, bliver mere og mere barnligt, ingen holder sig til emnet og alle prøver og udspørge og mistænke, det eneste jeg spurgte om var jeres hjælp, og til nogen af jer TAK FOR DET MODSATTE!!!, jeg har haft mine problemer og nu hvor i ik har læst alt hva jeg har skrevet bekræfter jeg igen at jeg har ringet og snakkede med politiet og de så den som en stjålet genstand og var mere interesseret i at der var indbrud i min lejlighed... de gad ikke tage imod chip NR.. læs dog hva jeg skriver læææææængere oppe

  • #78   22. okt 2008 pablo...hvorfor ville politiet ikke notere chipnr. ?
    Er det ikke deres pligt - hvad står der i loven ?
    Hvad brugte de som undskyldning for at undlade ?


  • #79   22. okt 2008 anne-marie er et meget godt eksempel på hvorfor jeg svarer sådan, fordi jeg føler jeg ikke bliver hørt herinde?, og forstå mig eller ej men ser det ikke som et relevant spørgsmål og spørge om man må have kamphund der hvor jeg bor? det hører jo slet ikke med..

    jeg er ked af at jeg nok har overreageret lidt, men forstår bare ikke hvorfor folk tolker denne situation på så mange måder når den kun burde kunne tolkes på en måde som så er at i gerne vil samarbejde og hjælpe mig med at finde ham:(.


  • #80   22. okt 2008 de brugte ikke ligefrem en undskyldning, jeg blev ved med at komme ind på det med chip nummer da jeg ringede til ham og han blev ved med at snakke udenom, og blev ved med at komme ind på indbruddet i lejligheden som jeg egentligt var lidt ligeglad med.. ville bare have de skulle tage imod hans chip nummer.. og melde ham stjålet. men de så ham som en stjålet genstand da der var indbrud og blevet stjålet noget derinde fra... det eneste de ville have var en forklaring af hvordan han så ud, blå med hvide aftegninger.

  • #81   22. okt 2008 Og hva sir loven...er det ikk politiets pligt at ta mod anmeldelse af stjålet hund samt anføre chipnr. ? ?
    Syns dette er ret væsentligt !


  • #82   22. okt 2008 Ring til dem igen, og sig at du har chipnummeret til dem, så om de ikke vil være at noterere det i anmeldelsen - kan jo være du er heldig at få fat i én som faktisk gider hjælpe.

  • #83   22. okt 2008 det synes jeg også selv, har desværre ikke læst i loven omkring dette men det er jo unødvendigt at chippe sin hund hvis de ikke engang vil tage imod chip nummeret :S og han var chippet da jeg købte ham, chip nummeret stod på en sticker klisteret under chip nr. på hans pas

  • #84   22. okt 2008 igen begynder en ny debat i en tråd som slet ik har noget med det at gøre.. ser du mig som en ansvarsløs ejer er op til dig self.. men mener selv jeg har gjort alt i min fulde magt og kan gøre meget mere som jeg også vil komme til.. men bare svært når nogen ikke vil samarbejde...

    anne-marie jeg har ikke brug for dine latente og unødvendige svar desværre. vil du være sød at hoppe ud af tråden da du åbenbart ikke kan tage noget seriøst bare pga der er lidt forvirring i det, og hentyder du nu også til jeg ikke er et almindeligt menneske.

    glem d et ikk svar på det, vær sød at hoppe ud af tråden


  • #85   22. okt 2008 jeg ringer nu:)

  • #86   22. okt 2008 jeg købte ham desværre sådan af anne fra odense som også har profil herinde og nogle af pablo's br'ødre er også at finde herinde.. hun solgte dem for 7000 og jeg skulle slippe 5000 sagde hun selv efter at jeg sagde at jeg var interesseret i pablo fordi han var så reserveret og ikk rigtig interesserede sig for andre hunde og andre mennesker, MEGEt men lidt interesse var der da..de var kupereret da jeg købte dem, og hvordan de er blevet så grimme kan du OGSÅ læse på min profil, tænk at du leder efter små ting at jokke i, har du intet bedre at foretage dig, om jeg bare må spørge?..

  • #87   22. okt 2008 Lige nu må det vel være vigtigst at finde ud af hvor Pablo er og hvordan han har det.
    Jeg håber det lille pus har det godt.

    Held og lykke, og håber politiet vil tage imod nummeret.


  • #88   22. okt 2008 anne-marie du kan jo selv få fat på hende hvis du nu tvivler på så meget, kan godt mærke du har meget imod mig, uden grund men muligvis bare kedsomhed ... kan du nu have en god dag,


    og til alle jer andre, pablo er nu meldt stjålet jeg brokkede mig over hvorfor de ikke ville tage imod det før og de kunne ikke forklare det,

    heldigvis han er meldt stjålet, og det med politiet er ordnet nu, det er bare ærgeligt det nu ik er hver dag de tjekker hunde for chip nr. jo smiley


  • #92   22. okt 2008 tak for din hjælp nanna og det hjælper mig også et eller andet sted med at kunne perspektivisere typegerningsmændene eller dem som har ham nu...




    jeg har fået afvide han er blevet set nede mod ishøj landsby, som er nogle km væk fra mig desværre ved jeg ikke helt præcis hvor langt men det er en "by for sig selv" som der ikke er de såkaldte "gangsta" typer i.. men har fået afvide han er blevet set dernede af, og at han er blevet set i brøndby og i hvidovre bonnie dyrehandel, det er mere så folk er up-to-date at jeg skriver det sidste her med hvor han muligvis er blevet set


  • #93   22. okt 2008 Jeg kender en der bor i Ishøj landsby.. Han går endda med aviser, så han møder en del på hans ruter.. Ham hiver jeg lige fat i... Tager lige et billede af Pablo og sender til ham.. Kunne jo være..

  • #94   22. okt 2008 det må du meget meget gerne.:)

  • #95   22. okt 2008 Tjeck med din dyrlæge at hans chipnummer reelt er registreret som stjålent når nu politiet er ligeglade.

    Da Fiji blev stjålet kunne de heller ikke have været mere ligeglade selv da gerningsmanden blev fundet var de ligeglade jo jo ...

    Og så få hængt nogle efterlysningsplakater op over hele Ishøj så han ikke bare falder i, i mængden af alle de andre øreskamferede hunde derude.

    Jo mere fokus der kommer på hunden jo større er chancen for at få ham tilbage. Du kan evt. læse Fiji-trådene herinde. Hun kom tilbage pga. samlet indsats og her var der ingen tvivl om at ejeren og hans venner rent faktisk selv tog den første del af "slæbet" med at få den lille hvalp tilbage ...

    I de tråde står der hvordan ejeren og hans venner fik det til at brænde under dognappernes fødder til hunden til sidst, 3 dage senere (tror jeg det var), blev leveret tilbage ...

    Op af stolen og kom igang hvis bare der er et gran af sandhed i det du siger !!


  • #97   23. okt 2008 ARGH....... kæft hvor er det træls at folk himler op om skamferede øre mm... i nogle henseender er det faktisk ganske ok at hunde får dem kuperet... og det samme med halen..... at i ikke mener det, er vel egentlig ikke den kære lille vaps' skyld?!?!?.... at han skulle aflives? lyder sq da fuldkommen latterligt i mine øre..... tilgengæld, vil jeg så sige, at hvis nogen bruger denne kønne lille hvalp eller andre hunde til kamp, se så er det DEM der burde aflives.... desværre er det set alle steder i landet, og også Ishøj, og når man husker tilbage på den episode som skete her i Ishøj for en måneds tid siden, så burde det være endnu en reminder til hvorfor hunde IKKE skal bruges til kamp.....

    Slut med galde..... som tidligere sagt, skal vi nok holde øje her i Ishøj.... *S*
    Desuden.... den med at den ene hund er stjålet og den anden ikke er.... Det er desværre også set før her i Ishøj.... Sorry, men igen.... er der ikke noget med at man er uskyldig indtil andet er bevist? *S*


  • #98   23. okt 2008 Sisse G:

    Det er selvfølgelig ikke hvalpens skyld at den er kuperet, og jeg synes da også det er helt ude i skoven at aflive den pga det. Men det tror jeg da heller ikke der er nogen som har foreslået?
    Men hvordan kan du synes det er okay at kupere hunde? Hvilke tilfælde er det okay i? Når man fjerner noget på en hund, fjerner man dens mulighed for at kunne kommunikere med andre hunde. Hunde bruger jo kropssprog. Det er da på ingen måde fair at fratage dem den evne!


  • #99   24. okt 2008 ARGH...... og DER blev jeg så misforstået *G*.... godt så... lad mig omformulere..... Kuperede øre er i min begrebsverden ok, når fx hunde bliver brugt til jagt... Fx cane Corso får kuperet øre, ikke for kamp, men for at de ikke kommer til skade.... desuden mht haler, er det vel ok at den bliver kuperet, end at hunden slår den til blods? og ja det er set.... *S*.. men igen.... vil heller ikke selv have kuperet min prinsesses øre, men derfor at der i en tidligere besked bliver forslået aflivning, er ikke ok for mig.... *S*

    Dvs jeg skal også syns det er larmende synd for min vaps Freja fordi hun er født med stumphale? seriøst? de lærer at kompencere.... ligesom vi mennesker... min hund er sq ikke en mindre glad hund, fordi hun ikke har så meget hale som andre.....

    og til dig Janni.... jeg er skam ikke ude i hampen...... og nej har ikke sagt at det er ok at kupere dem på den måde det er sket for denne betterøv... har ikke læst historien om hvorfor at de stort set mangler..... men nej.... self er det synd, og nej jeg opfordre på ingen mulig måde at folk bare burde flå hundens øre af..... Self skal der en professionel til den slags vurderinger.... er virkelig ked af at du ikke mener at andre har intelligent holdning omkring et emne, blot fordi de ikke er enige med dig*SSS*


  • #100   4. nov 2008 har ringet ned til dyrelægen, og han er bekræftede at han var blevet meldt stjålet.. men føler bar politiet ikke gør en skid ud af det, ringer til dem mindst hver 3 dag for at høre om der er sket noget nyt.. føler bar ik der er nogen som tar det seriøst, altså med hensigt til politiet.:(.. de posters kommer op løbende inden for denne uge, men alle hakker ned på mig, hvorfor er der ik sket noget før og bla bla bla, det lidt trist og gir en mere nedtur på:/...

    jeg vil opdatere løbende, self. og igen tusind tak for jeres hjælp jer som der hjælper


  • #101   4. nov 2008 Jeg håber for dig at du finder den lille fyr.... det må være frygtelig ikke at vide hans skæbne

  • #102   6. nov 2008 det er det også :'(. jeg fandt nogle gamle video'er med ham. som jeg lige vil sætte ind i min profil. så andre folk bedre kan se ham. det godt nok optaget med mobil. men det er bedre end ingenting

  • #103   28. jan 2009 stadig intet nyt :(. men en pige har set billederne af pablo, og siger det er hendes gamle hund som blev stjålet, også spurgte jeg hvornår så sagde hun i december, så forklarede jeg hende historien, og hun måske havde købt min gamle hund, så hørte jeg aldrig fra hende

  • #104   28. jan 2009 men hun var fra søborg

  • #105   28. jan 2009 søborg ? Uhhh, jeg bor i søborg..
    Så må jeg hellere holde øjnene åben kan jeg høre..

    hvor i søborg bor hun ?


  • #106   28. jan 2009 jeg fatter virkelig også hat.

Kommentér på:
pablo er blevet stjålet..-HJÆLP

Annonce