{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til andre med kat og hund
  • #1   27. nov 2008 De prøver at vise hinanden hvem der bestemmer...., det ser ud som om katten hviler så meget i sigselv at den er lidt ligeglad....hvor Amy (hunden) vil vise hvem der bestemmer:-)

    Her har Orla fundet ud at katten bestemmer:-)...og kærestens labrador mener at katte er ikke noget man leger med, så hver gang hun går forbi katten, strækker katten lige poterne ud så hun lige akurat kan at røre hende i forbifarten:-D


  • #3   27. nov 2008 Er sikker på at katten siger fra med en lussing eller to hvis det pludselig bliver for meget..

    Men som anja skriver så virker katten meget overskudsagtig.. Sidder endda og vasker sig mens Amy angriber det bedste hun kan..
    Og da det bliver for meget hopper den op på en stol og hvæsser klø'r som om intet er sket...

    Så jeg ville ikke tage mig af det, katten er i kontrol med det store overskud og kan hurtigt sige fra..


  • #4   27. nov 2008 I skal da være glade for at de kan være så meget sammen..-sådan går det ikke her..-Bimle vil gerne lege med Miv, men det gider hun bestemt ikke..-Han har været for tæt på engang..-og vi skulle dryppe hans øje i længere tid..
    Tror desværre ikke de kommer til at kunne ligge og putte sammen..

    Så nyd at de er sådan sammen...-Katten skal nok sige fra, når den ikke gider finde sig i det mere...-bare rolig..


  • #5   27. nov 2008 Jeg siger som Stine:-)

    Her er der ingen leg imellem.. Men nusseri bliver det til:-)


  • #6   27. nov 2008 Idag har vi haft Laura i lidt over 1½ år og det er altså først nu at kattene gider at ligge ved siden af hende i sofaen og min hunkat er endda begyndt at smyge sig op af Laura.. Så der kan dælme gå lang tid. Så du skal bare være glad for at din kat har så stort et overskud *G*

  • #7   27. nov 2008 Stine P...-Vil det så sige at der også er håb forude hos os mon?? Vi har fat Bimle i 1 år.... Weeee

  • #8   27. nov 2008 J & M - Ja det vil jeg sige. Jeg er i hvert fald overrasket over at ligepludselig opsøger hunkatten simpelthen selv Laura, ligger sig hen til hende og smyger sig op af hende..
    Laura er helt elektrisk og prøver virkelig at styre sig.. Hun har fået lov at vaske kattens ører så hun er i himmerige smiley
    Men hun får da stadig en lussing en gang imellem hvis hun bliver FOR kæk..
    Og ja øjet kan blive ramt, men skal man passe på alt det der kan ske, skal hunden jo bo i en osteklokke ...
    Kunne ikke se noget galt i at de finder ud af det selv..

    Vores søn er også blevet kradset af kattene og jeg må indrømme at jeg gik og ventede på det.. For ligemeget hvor meget jeg skændte på ham fordi at han skulle hive i kattene så er der ikke noget så effektivt som en katte-klør-fem !


  • #9   27. nov 2008 Tror det er meget normalt.. Min hund og kat leger også sammen..
    http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=17424 smiley


Kommentér på:
til andre med kat og hund

Annonce