{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

lege gruppe for hunde i Esbjerg {{forumTopicSubject}}

Er du lykkelig hundeejer og vil du gøre noget godt for din hund som mig, så se her:

Jeg søger nye venner som min hund kan mødes med en gang eller 2 i ugen og lege med.

Jeg er så ked af at medierne har kørt så meget på det område med "muskelhunde" eller grimt sagt "kamphunde".

Det har givet en effekt på mig og min hund, da jeg har en amerikansk staffordterrie.

Min theia er den dejligste familie hund og har aldrig vist agressivitet eller vrede over for andre hunde. hun er lydig og godt opdraget og har et godt venligt sind.

Når vi går tur fornemmer vi at folk tager afstand ( >>hold nu godt fast i den "kamp hund" << ) sætninger som denne gør at vi ikke føler os velkommen i hundeskove, på stierne eller andre fristeder for hunde.

Min theia har også brug for andre at lege med og hun fortjener ikke, denne titel som kommer fra "dårlige" hunde ejere, som opdrager deres hunde til kamp eller lignende.

Hun er "opdraget" til at imødekomme hunde, hanner som hunner, store som små, med logerende hale.

Er der andre som har det som mig eller blot ønsker selvskab og leg til sin lige så dejlige hund, så giv lyd og lad os få noget stablet på benene.

Med venlig hilsen Stefanie og Theia.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lege gruppe for hunde i Esbjerg
Kommentér på:
lege gruppe for hunde i Esbjerg

Annonce