{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.565 visninger | Oprettet:

Hundehadende stikkersvin !! {{forumTopicSubject}}

Åååhhh så pæne ord der kommer ud af en ungmøs næb når hun finder ud af ikke alle er helt vilde over at se en rednosed pitbull terrier bosiddende i Dk..

Jeg har haft emnet oppe herinde nogle gange efterhånden; med forskellige vinkler..

**********

DE PITBULLS JEG HAR MØDT

AHVA ???? Tænker jeg tit og ofte når jeg ser den sætning herinde...

Dvs der FINDES riiiiigtiiiiig mange ægte pitbulls i DK hvor de er ulovlige...??
Jeg synes det e SÅ synd for amstaffen, der virkelig kæmper en brav kamp for at blive anerkendt som "rigtig" hund frem for "kamphund"..

Med alle de pitbulls i DK ser jeg ingen anden fremtid for amstaffen end et forbud mod dem også, da politiet jo (heller) ikke kan se forskel...

Til jer der skriver den sætning "de pitbulls jeg har mødt..." - er det det i ønsker ved at håne loven om ulovlige hunde?? - At flere hunde bliver ulovliggjort KUN fordi nogen synes det er fedt at bryde loven og ignorere ulovligheder???

Fandme sørgelig udvikling synes jeg...

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=67731

**********

EN BØN FRA DE DANSKE PITBULLS

Jeg ved ikke selv jeg er ulovlig, jeg elsker min herre uanset hvor jeg bor, men jeg vælger ikke selv min ejer og kender ikke lovgivningen.. Men det gør du!

Loven byder, at jeg bliver aflivet hvis jeg findes her i landet.. Hvorfor byder du mig det?

Hvorfor skal mit allerede noget skrammede rygte forværres af, at du - min ejer - begår ulovligheder?

Utallige kampagner går på, at jeg ikke er farlig - men ingen kampagner går imod dig, min uansvarlige ejer?

Min største ulempe er ikke, at jeg er god i hundekamp.. Min største ulempe er, at jeg vil gå i døden for min ejer!
Jeg er loyal og stærk.. Og det tiltrækker desværre nogle uheldige mennesker som dig, min ejer..

Jeg vælger ikke selv, du - min ejer - vælger for mig, hvorfor vælger du at sætte dødsdom over mit hoved?
Jeg som er parart til at gå igennem ild og vand for din skyld, hvorfor vælger du døden for mig?

Jeg er uden skyld, du - min ejer - står med hele ansvaret!

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=176445

**********

JEG HAR EN PIT JEG HAR EN PIT

Hvad FAN**N får folk til at råbe højt til skyerne at de e ejer af en pitbull eller blanding deraf .. og bor i Danmark??

Hvorfor serverer man beviserne via links og billeder med underteksten -> mor er denne pitbull..

Hvorfor hvorfor hvorfor???

Det kan diskuteres om hvor sejt det er overhovedet at eje en pit..
Man kan undres over at det overfyldte marked med amstaff ikke frister..
Men aldrig i livet om jeg lærer at forstå tankeganngen bag det at råbe højt ud i verden:

JEG HAR EN PIT, JEG BOR I DK... KOM OG TAG MIG !!

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=146251

**********

AMSTAFF-RACEN BLIVER IKKE REDDET

Ååhhh hvor er det dog bare tragisk..

Amstaffen vil højest sandsynligt blive ulovlig, da flere og flere (åbenbart hele muskelhundegruppen, hvilken ved jeg ikke) bifalder de ulovlige pitbulls her i Danmark..

Hvis amstaffen skal reddes som lovlig race bliver man jo nødt til at kæmpe for det, har jeg ret?
Og det er bare ikke tendensen efter hvad jeg har set..

Regner folk virkelig med at politikerne giver sig og lader pitten være lovlig bare fordi der allerede er tusindvis i landet?

ved i hvad? Det tror jeg sgu næppe, jeg tror nærmere at samtlige muskelhunde uden tavle vil blive forbudt..
- måske er det for det bedste, men er det virkelig den udvikling i ønsker?

Undrende skriver jeg denne tråd... Jeg har ikke muskelhund, og har heller ingen intensioner om at få en..
- kæresten vil gerne have en mastiff om nogle år, og den bliver købt med tavle.. så vi burde være sikret at kunne få os en lovlig hund til den tid..

... men... hvorfor er det MIG der føler for at skrive dette indlæg?? hvorfor er det ikke en med muskelhund, der vitterligt vil kæmpe for sagen?

Jeg synes sgu det er sørgeligt, at nogle mennesker ikke tager ansvaret i den grad det kræver for at bevare amstaffen..
- En race der herinde bliver rost til skyerne for dens gode sind og egenskaber som fremragende familiehund..

Ja man må undres må man..

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=143486

**********

Jeg har skrevet flere, men søgefunktionen her er ikke hvad man kunne ønske sig =/

Jeg har vendt og drejet det, set det fra alle sider, endda også den udskældte pitbull mange lader til at være dybt forelsket i..

jeg spørger igen mit kære HG... Hvad er der SÅ fedt ved at have en ulovlig hund? En hund, der ikke blot er ulovlig, men har en lovlig fætter - der UDEN TVIVL bliver gjort ulovlig om få år fordi NOGEN ikke kan styre potensen og bare MÅ eje en ulovlig hund. ... Og som bagefter kaster griiiimme gloser efter folk der ihærdigt prøver at følge lovgivningen..

Tråden her er milelang, og til jer som er med helt hertil, ingen medaljer udleveres desværre.. Kun endnu en bøn om, at støtte op om lovgivningen om ulovlige hunderacer, så den lovlige AST forbliver lovlig..

Tak for jeres tid =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundehadende stikkersvin !!
Kommentér på:
Hundehadende stikkersvin !!

Annonce