{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Problemer mellem hund og ejer/min mor {{forumTopicSubject}}

ved ikke rigtig hvordan jeg skal skrive det. Men jeg ville lige prøve at spørge dig til råds om noget: Min mor er Meget træt og sur på vores hund Max fordi han piver og gør af andre mennesker og er meget bange så hun er sur og er meget irreteret på ham og skælder ham derfor også meget ud. Og hun har sagt MANGE gange at hun med glæde vil bytte ham væk for en anden eller aflive ham og så få en anden i stedet for. Og så er det jeg er begyndt at tænke: Jamen skal jeg sige at jeg godt vil være med til at vi får en anden eller bare har Trine selv om jeg vil savne ham meget?? Men det er også rigtig træls at hare på i længden at hun er sur og skælder ham ud hele tiden.

Håber du forstår bare lidt at hvad det er jeg prøver på at spørge om??


Håber du kan give mig nogle råd??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer mellem hund og ejer/min mor
  • #1   21. apr 2009 Hvis I får en ny hund, vil den sikkert få samme adfærd, da den desværre ofte er tilært- og din mor gør det ikke bedre ved at råbe og skælde ud på hunden.
    Hvor meget tid bruger DU på hunden dagl. ? Går du ture med den ? Det kunne måske være smart hvis det var dig, og ikke din mor, der gik nogle ture med den. En hundeskole i nærheden kunne måske også være en løsning ?
    Nu har jeg ikke lige været inde på din profil og set hvor gammel du er eller hvor stor hunden er. Men hvis du kan magte den, var det måske en ida, hvis du aflastede din mor lidt.


  • #2   21. apr 2009 Hm. Jeg kan se at du er kørestolsbruger, men det afholder dig vel egentlig ikke fra at lufte hunden. Selvom du sidder i kørestol, kan du jo også sagtens træne hunden. Jeg kan også se at I har haft flere hunde. Hvordan var det med dem ?

  • #4   21. apr 2009 Hvis hunden er så stort et irratationsmomet for din mor at den ikke høre andet end råben og skæld ud, og din mor -eller hvem der har ansvaret for hunden, ikke magter eller ikke vil/gider at træne eller arbejde hundens 'dårlige sider' ud af den på en fornuftig måde syntes jeg da faktisk at det var bedst for hunden hvis den fik et andet hjem -selvom du naturligvis vil blive meget ked af det, mener jeg dog at man har pligt til at tænke på hundens bedste og evig vrissen og skæld ud er bestemt ikke til hundens bedste... :o(

    Men jeg syntes så heller ikke at hun skal anskaffe en anden hund i stedet...


Kommentér på:
Problemer mellem hund og ejer/min mor

Annonce