{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

En knude {{forumTopicSubject}}

Jeg har i længere tid kunne mærke en lille knude i Mille den sidste pat. Man kan ikke se at den er der, men rører man den og nulrer så kan man mærke sådan en lille rund kugle, knudeagtig bule. Hvad kan det være? Er det noget vi måske skal kontakte dyrlægen for? Hun skulle jo nødig få en stor knude der. Vi (specielt jeg) er lidt nervøse eftersom den nu har været der i en månedstid. Jeg troede egentlig bare at det var en lille mælkeknude efter hun har været falsk drægtig, men den er ikke forsvundet selvom der er gået tid og den er blevet maseret.

Håber der er nogen der kan komme med lidt (forhåbentlig) beroligende hjælp.

Mange hilsner fra Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En knude
  • #1   13. feb 2006 Der er ikke noget med hende ellers. Hun er heller ikke øm og slikker sig ikke.

  • #2   13. feb 2006 Jeg vil nok sige, at fandt jeg en knude på mine hunde, så ville jeg ringe til dyrlægen..har ikke nerver til ikke at vide hvad det er.

    Men jeg ved ikke lige hvad det kan være...har ikke de store erfaringer med sådan noget, og slet ikke det sted hvor hun har den :o(


  • #3   13. feb 2006 Vi ringer til dyrlægen i morgen tidlig. Så kan hun forhåbentlig hjælpe os, enten gennem telefonen eller ved at vi kommer ud og får tjekket Mille en af de næste dage. Man bliver lidt nervøs :o( Det kan ske at det bare er en fedtknude, men...

  • #4   13. feb 2006 Jeg smutter nu, men kigger ind senere. Måske der så er flere svar :o)

  • #5   13. feb 2006 Ja det lyder som en god idé Rikke...så håber jeg ikke det er noget alvorligt.

  • #6   13. feb 2006 Hej rikke. Kan du flytte med den lille knude er det sikkert bare en fedtknude. Er det noget der er værre sidder det gerne fast i det underliggende væv og lader sig ikke flytte med. Du skal ikke massere den. Det hjælper ikke. Spændt på at høre doktorens råd. Men det er sikkert bare fedt.

  • #7   14. feb 2006 Jeg tror også det er en fedtknude. Vi skal til dyrlægen kl. i dag og så må hun vurderer hvad det er og hvad der skal gøres. På netdyredoktor står der at en fedtknude bliver fjernet ved et lille hurtigt indgreb?

    Jeg forstår så ikke hvorfor hun får den. Hun er jo overhovedet ikke for tyk *S* Det passer jeg nemlig på med at hun ikke er ;o)


Kommentér på:
En knude

Annonce