{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nr 3 hund
  • #1   19. maj 2009 det med om vi har råd er ikke noget problem og kærlighed har vi masser af da vi elsker vores 2 hunde i forvejen

  • #3   19. maj 2009 har du evt et link til den tråd da jeg ikke syntes jeg kan finde noget

  • #4   19. maj 2009 vi har en dansk svensk gårdhund og en rottweiler begge tæver og det går super godt der er det en bette der bestemmer vi overvejer at få en fransk bulldog

  • #5   19. maj 2009 Jaaa nu ved jeg ikke lige men vi har 4 chihuahuaér og det er ikke en for mange smiley Alle vores hunde er lige elsket og de er med os allevegne...... både i sommerhus og på camping. Jeg vil godt indrømme at det er dyrt..... især når det er tid til de årlige vaccinationer, men når du skriver at det ikke er et problem er det jo helt fint smiley


  • #6   19. maj 2009 altså nu er det jo ikke fordi vi har ubegrænset penge men om der er 2 eller 3 hunde at føde på syntes jeg nu ikke er noget problem

  • #8   19. maj 2009 begge tæver er 2 år det var også derfor vi ville have en ekstra guldklump nu så der ikke var så langt tid mellem dem

  • #9   19. maj 2009 er der nogen der kender en som har en fransk bulldog der kan komme på besøg hjemme ved os mest får at se reaktionen da der ikk overhovedet er noget problem med andre hunde vi passer tit naboens og mine sviger forældres

  • #10   19. maj 2009 mine forældre har 3 hunde, og der en det den ældste på 10 år der styre showet. når de 2 andre på 2 år og 6 mrd leger for vildt er han politi mand der går ind og stopper dem. men der er os ulemper, som fx at de 2 yngste rotter sig sammen mod den gamle. og så ender det i kamp.

    det er faktisk oftest bedre når jeg er der hjemme med min hund. så er der 4 og så er min den der styre. så får den gamle en slapper og de leger roligt. jeg ville nøjes med 2 hunde smiley

    Man siger jo at hver hund skal have min. 20-30 min alene tid med ejer om dagen.. det bliver mange gåture på en dag hvis hver hund skal afsted for sig selv. ..

    knus


  • #11   19. maj 2009 tja jeg har 3 hunde (:
    en pekingeser og 2 chihuahua´er.

    2 tæver og 1 han.

    Der er både fordele og ulemper.

    Fordelene er at de hygger sig utrolig meget sammen og der er ikke nogle af mine der bliver holdt udenfor.

    Ulemperne er at det er noget mere besværligt end at have 2 da man er nødt til at have en hånd med 2 snor i når man går tur og de tit filtrer hehe men det er småting.

    Jeg syntes det er godt med 3 hunde (:


  • #12   19. maj 2009 vi har jo 4.

    da vi fik nr 3 snakkede vi om at der pludselig var mange ting der var mere besværligt.

    fx pasning, træning (mange forskellige hensyn at tage og derfor mange dage hvor man skulle noget) og i den dur.

    hund nr 3 er bestemt ikke så lydig som nr 1 og 2

    tilgengæld har der slet ikke været problemer med nr 4, der er ikke den store forskel på at have 3 og 4

    men der er et stort spring fra 2 til 3


  • #13   19. maj 2009 okay takker for de gode svar tror nu det ender med vi køber den extra hund da det er det vi begge 2 hælder mest til så den bette får en lege kammeret da den store er meget selvstændig hun vil gerne være sig selv men kan ikke få lov til det da den bette hellere vil lege inde hvor den store vil være ude i hendes have dagen lang hvis hun selv kan bestemme

  • #14   19. maj 2009 Hej Ane

    Det var af samme årsag vi fik hund nr. 3. Vi har en gammel papilion på 13 år, og en Rottweiler på 3 år.

    De kunne ikke lege sammen, fordi den gamle Tøsen ikke gider vild hundeleg, men den store Bufas forsøgte gang på gang.
    Nu har vi så fået en ny Rottweiler på 6 mdr, som kan lege med Bufas, alt imens den gamle kan slappe af, og nyde sin seniortilværelse. Dog kan hun godt lege "politimand" overfor de to store, men hun gider ikke så længe af gangen.
    Vi har dog været nødt til at dele hundene op - når de er alene hjemme, så den gamle ikke kommer op i mod en opgave imens vi ikke er hjemme. De er adskilt i to rum - sådan at de store er i stuen + køkken, og den gamle er på kontoret + gangen. De kan jo fortsat høre hinanden, og Tøsen den gamle nyder at kunne slappe af - det ses tydeligt!

    God fornøjelse med køb af tredje hund.
    Jeg ser kun fordele, men man har dog nogle forholdsregler man skal tage sig - så vær obs på det - de første dage!

    Henriette


Kommentér på:
nr 3 hund

Annonce