{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Pasning i ferien. {{forumTopicSubject}}

jeg går lidt og pusler med tanken om at tilbyde mig som privat hundepasser. Altså at hunden kommer til os og vi passer den i vores hjem. Jeg har ikke noget imod pentioner, men kunne jeg selv vælge, ville jeg selv vælge en privat pasning til Sofus.

Det ville være sådan at det skulle være en hund som kan med handhund og katte. Hunden som bliver passet vil blive som en af familien, og det vil sige, at sover den i sengen eller under dynen, så er det okay, har den særlige behov så som medicin eller andet, kan man også finde ud af det.
Den skal kunne være alene hjemme, altså sammen med Sofus selvfølgelig. Det skal helst være en social hund, som har lyst til at komme med en tur på stranden/ hundeskoven, et kortere besøg hos mine forældre i sommerhuset.

Vi ville kunne tilbyde en masse omsorg og kærlighed. Jeg har en general viden omkring hunde, har fået meget ros af familie, venner og dyrlægen for at have en speciel form for kontakt til dyr.
Det er som regl også mig, at bortkommende katte, hunde og andre dyr som pindsvin, fugle og egern havner hos...

Men det er altså stadig bare på tankeplan.

Men jeg ved ikke om det var noget man kunne se som en god idè, eller om det bare er mig der er helt galt på den...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasning i ferien.
  • #1   2. jun 2009 synes det lyder fint.. men tror det er meget arbejde.. men det er man jo vant til med sin egen hund.. og sikkert også hyggeligt..

  • #2   2. jun 2009 Sørg for og have en mulighed for at den fremmede hund kan være i et rum for sig , hvis der pludselig opstår problemer mellen den fremmede hund og din. Selv om de har været sammen og set hinanden før er det ike sikkert de kan bo sammen.

  • #3   2. jun 2009 Vi har rig mulighed for at adskillde dem. Har en hel underegage, som den ene kan gå i, når vi ikke er hjemme.

    Hvis jeg skal passe over flere dage, ville jeg helst prøve at have hunden på prøve, for at se hvordan det går.


  • #4   3. jun 2009 En skam der er så langt imellem os smiley Du lyder som en rigtig god hundepasser, du måtte i hvertfald godt passe min Laila. Jeg ville være 100 gange mere tryg ved det end en hundepension.

  • #5   3. jun 2009 Hej...
    Jeg står faktisk og skal passe en hund herfra et par uger i sommerferien , hun søgte og jeg skrev. Hun har så været her så alle hundene kunne hilse på hinanden og så jeg kunne snakke med hunden. Jeg har hus på 287 kvm , samt en grund på 1600 kvm som er total hegnet ind , Sååå jeg har osse så jeg kan lukke dem hver for sig , og haven kan lukkes , så det blir tre mindre haver... Jeg glæder mig da til at "låne" hunden de uger ....


  • #6   3. jun 2009 Annelise. Ja det var da trist, hun ser godt nok dejlig ud.
    Lige p.t passer vi en fox terrier i 16 dage. Det er intet problem og de går alle så fint i spænd med hinanden. I skrivende stund ligger hun som en anden kat oppe i nakken på mig i lænestolen...
    Det bliver helt trist når hun skal hjem på søndag.


  • Malene A
    Malene A Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 11
    #7   23. okt 2011 er du så stadig privat hundepasser ??


Kommentér på:
Pasning i ferien.

Annonce