{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vælge mellem foder - hjælp :0)
  • #1   6. jun 2009 Jeg synes valg af foder er en værre jungle og folk har deres helt egen religion hvad angår foder. Min hvalp har fået RC de første måneder af dens liv men har ikke været vild med det og da jeg skulle skifte foder har jeg set på hvad foderet indeholder, prøvet at undgå kort og sørget for at foderet indeholdt frisk kylling og ikke biprodukter (hvis en producent bare skriver kylling er der nok rimelig stor sandsynlighed for det er biprodukter og ikke fersk kylling for ellers ville der nok blive gjort opmærksom på det smiley )....

  • #2   6. jun 2009 Kan varmt anbefale "Markus Mühle".

    Vi har haft problemer med at få Cika til at spise sit foder. Vi har prøvet med "Ariion", "Hills", "Speciffic" og nu "Markus Mühle".

    Hun er super frisk og glad og fyldt med energi igen nu! Det er så skønt smiley
    Jeg vil råde dig til "Markus Mühle"...


  • #3   6. jun 2009 Vi har lige købt Natures best til ingolf og han er helt vild med det.. der skulle heller ikke være nogen biprodukter eller tilsætningsstoffer i.. førhen var han ikke begejstret for hans tørfoder overhovet og det han spiste af det tyggede han ik på..
    Nu spiser han tørfoder med glæde og han tygger og smager på det.. Og når du åbner posen dufter det også en del bedre end så meget andet tørfoder..


  • #4   6. jun 2009 Olivers... Vi bror large breed start her i huset

  • #5   6. jun 2009 Du kan evt. læse mere om "Markus Mühle" på:
    www.safedog.dk

    "Èn variant dækker hundens naturlige behov 100% og kan nydes af alle, uanset race og alder. Markus Mühle produceres efter gamle traditioner og bliver koldpresset (max.43 grader) hvilket betyder, at det ikke varmebehandles. Herved bevares næringsstofferne, strukturen og egenskaber i råvarene. Den naturlige sammensætning indeholder alle væsentlige dele fra byttedyret, som hunde og ulve spiser i naturen."

    Ingredienser: Kalkun, kylling, majs, bruneris, hjortevom,risspirer,hjorteben,majsspirer,rodfrugter,roefibre, og fisk. Vegetabilske olier fra hørfrø solsikke, raps og lakseolie (omega-3 og omega-6). Special tilpasset urteblanding,æggeblomme, alger incl. mikroalger, sporelementer og vitaminer-alt sammen koldpresset ved max. 43 grader. (Hvilket også gør holdbarheden "kun" er på 6mdr på en åben pose).

    Der er tilsat exotiske frugter i Markus Mühle, som er: Johannesbrød,ananas,banan,papaya,kirsebær (acerola) æble,pære,blåbær,mango og hindbær.


  • #6   6. jun 2009 Mine hunde spiser Olivers og det er de helt vilde med. Skulle jeg så komme ud for en dag at de ikke kan lide det mere så går jeg bare ud med posen og får pengene tilbage. Men ellers så skulle Marcus Mühle være rigtig godt.

  • #7   6. jun 2009 Jeg fodrede først med RC hvilket jeg synes er et super produkt. Desværre var min hunds mave ikke helt enig.... Så jeg skiftede til Olivers, og aldrig har han haft blødere og finere pels, og færre pøller... Så det kan jeg kun tale godt for.

  • #8   6. jun 2009 Også Olivers her. Large breed start til Kia og lam og ris til Taiko

  • #9   6. jun 2009 Tak for svarene, jeg vil gerne have flere erfaringer :0)
    Jeg syntes virkelig at det er en jungle!!!!


Kommentér på:
Vælge mellem foder - hjælp :0)

Annonce