{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

tikki fundet {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev dette for et stykke tid siden nu:


Lovede min veninde at lave en annonce herinde:
Tikki forsvandt fra hendes hjem Tirsdag d. 14/02-06 mellem 18-22, hvor parret var ude at spise. Da, de kom hjem havde der været indbrud, men Tikki var væk. Ingen ved om Tikki er løbet væk eller om hun er taget af de personer/person, som lavede indbrudet, så derfor denne annonce:
Tikki er sort m. hvidt på brystet. Hun er Labrador og er meget imødekommende, men ligner alle andre retriver. Hun boede i Kerteminde, så det her er mest en efterlysning for fynboer og andre, hvis man ser en lignende hund. Hun er drægtig, så det er ikke godt for både familien, hunden eller de kommende hvalpe. Jeg ved ikke hvad jeg mere skal skrive i annoncen, da jeg mangler ord dor dette tragedie, men har først lige fået det at vide pr. tlf...skrive til: 23715652 hvis i ser noget. Hjææælp! Politiet er på sagen og den del af byen, som de bor i!








Vil tilføje at hun er fundet i god behold og har det godt hos sin familie. Hun vendt tilbage til sit hjem som vi håbede på, så ingen rød alarm mere. Undskylder at jeg ikke har været på til at kunne skrive den gode nyhed, men jeg takker for jeres tanker!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tikki fundet
Kommentér på:
tikki fundet

Annonce