{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Kender du det.. {{forumTopicSubject}}

Kender du det du kommer gående på vej over til bussen. på din vej går du fordi en mand der går med en "jagthund" kunne ikke helt se hvilke race.. nå men han går med hunden uden snor pænt ved hans side.. da jeg går forbi kommer hunden over til mig og jeg hilser lige kort på den.. jeg går så videre og manden og hunden gør også.. pludselig kan jeg høre manden kalde på hunden. så vender jeg mig om og ser hunden komme løbene ned til mig.. og vupti så bed den mig i benet. ikke noget særlig men jeg har da et tandhul i mine arbejds bukser.. så råber jeg til manden at hunden havde bedet mine bukser i stykker.. "Nej det kan ikke passe hunden gør ikke sådan noget" får jeg afvide og så går han bare videre med hunden som i mellem tiden er løbet op til ejeren igen. og jeg står bare og er rasende.. nøj jeg havde en dårlig dag.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender du det..
  • #1   27. jul 2009 Nej, det kender jeg godt nok ikke!!!..
    Troede lige det var en hyggelig historie om et møde med en flink hund.

    Hvis ikke ejeren ville tage ansvar, ville jeg ikke tøve med at ringe efter politiet..

    Det skal da meldes, når han bare lader en hund der bider rende løs!


  • #2   27. jul 2009 Nej, det kender jeg godt nok ikke, men jeg var nok løbet efter ham med mobilen i hånden og en trussel om politi hvis ikke der kom snor på

  • #3   27. jul 2009 jeg var forvirret jeg var nået for sent ud af døren så jeg nåede næsten ikke bussen så jeg vidste ikke om jeg skulle opsøge ham eller nå bussen. jeg valgte så bussen smiley

  • #4   27. jul 2009 Nej kender jeg heldigvis ikke.. Kæft jeg ville blive stiktosset...
    Hvis jeg var dig, ville jeg stadig ringe til politiet i byen, og fortælle om det.. Jeg mener det er vigtigt at de er opmærksomme på at der er en sådan hund i området..
    Næste gang er det måske ikke kun et par arbejdsbukser der går hul på smiley


  • #5   27. jul 2009 Det var dog ubehageligt..
    men sikkert vildt svært at stille noget op når eneste info er at det var en mand med en jagthund.. Ingen navn, adresse eller tlf... eller bare ca race på hunden...

    Du har ingen ide om hvem manden er ?

    Og nej.. heldigvis kender jeg ikke lige den situation... Har aldrig været ude for noget lignende ( 7-9-13 )


Kommentér på:
Kender du det..

Annonce