{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

dræber hund ???? {{forumTopicSubject}}

en lille tisse tur på 30 min
jeg går altid med snor offentligt. da vi hade gået i 5 min møder vi den første hund dansk svensk gårhund tror jeg den går med sig selv og den knurrer og viser tænder flyver over til os jeg bliver bange for spike er blevet bidt før, spike kan godt mærke jeg er utryk men han er ikke akrasiv af væsen så han gør ikke noget jeg for spike bag mig og råber og fækter med armene efter noget tid løber den væk, suk tænker jeg hvad fuck hjælper det nåer det kun er mig der har snor på..
når 10 min sener moder vi to hunde mer og igen kan jeg ingen ejer se det skal siges vi går i på villa veje
det er to små ultotter men en han og en hund de lyder rigtig store :0) men jeg bliver nu nervøs igen spike er blevet bidt af en gravhund han måtte sku syges så det er ikke altid størrelsen
når der kom så en ejer han griner bare det er åbenbart sjovt at hans små pis hunde vil tage kampen op med min, jeg siger det gør mig meget utryk han ikke har snor på han kikker bare fornærmet men prøver da så at fange hundene det lykkes ham ikke men mendes han løber rundt ser jeg mit smut til at komme forbi suk suk igen 100 meter framme kommer en dame med sin lab den tænder fulstændigt fra den er helt oppe i det røde fælt men den er da i snor hvorfor hun ikke siger noget til den fatter jeg så ikke, var det min hund skulle jeg sku nok have hørt for det, for det så ikke skal være løgen så slutter turen med at vi møder en med sin coker spanier den er ved at kvæle sig selv i snoren forde den trækker så meget,
i det vi går forbi siger damen det er en dræber hund du har, jeg var lige ved at blive tosset på hele den her lorte tur har min hund gået pænt i sin snor ikke gøet en gang, nu stopper i sku snart, men jeg venner mig om og siger det er en dobbermand ikke en dræber så vide jeg ved er det ikke en race
lorte fordomme hvis alle nu bare opdravede deres hunde og ikke bare købte dem til pynde, og så stoppede med at pege fingre af andre det kunne være rigtig rat


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dræber hund ????
  • #1   21. aug 2009 Næste gang råber du højt at du ikke kan holde din hund og at den vil slå dem ihjel!! Så skal folk nok tage sig sammen og få snore på kræene.

  • #2   21. aug 2009 Min gamle hanhund blev altid molestreret af en løs Dobermann hvor ejeren ikke havde i sinde at tage snor på.
    Meget ubehageligt med den slags folk


  • #3   21. aug 2009 Hehe genial ide! Den tror jeg selv jeg vil benytte smiley

  • #4   21. aug 2009 Har dog ikke selv haft mulighed for at bruge trikset grin da folk altid bliver naturligt febrilske hvis deres hunde er løse og vi kommer gående og de ikke lige kender os ;-D ved ikke hvorfor griner.

  • #5   21. aug 2009 Hmmmm...... jeg går tur HVER dag.......4 - 6 gange dagligt..... og møder mange hunde...... jeg støder aldrig ind i nogen der ... bider...gør...er hidsige ...eller er aggressive......
    Og jeg møder heller ingen mennesker , der er underlige.... og ikke kan holde deres hunde.....

    Og du har bare gået en tur på 30 minutter ... og har mødt 5 forskellige racer.... der allesammen er underlige og agressive........ og flere mennesker , der er mærkelige.........

    Mon ikke du skulle gå tur et andet sted.... eller gå den anden vej........ for det lyder da voldsomt.......... at ALLE de hunde , vil overfalde din Doberman.....:O)


  • #6   21. aug 2009 Nittib

    Der hvor jeg bor, findes sådanne hoveder altså også, så endten må du gå meget sjældent, eller også er du bare heldig at bo et godt sted...


  • #7   21. aug 2009 Jeg må sige at jeg er tilbøjelig til at tænke det samme som NITTIB siger.

  • #8   21. aug 2009 NITTIB her hvor jeg bor møder jeg agrrasive hunde hver dag, der bor stort set kun pensionister her men de kan sku ikke styre deres hunde, så jeg må dagligt vende om og gå den anden vej for at undgå en lille møghund i bagen på mine...

  • #9   21. aug 2009 - Benjamin Og Pernille -

    Næææ.... som du kan se jeg skriver..... så går jeg ret tit..... 4 - 6 gange dagligt.... ca. 1/2 time hver gang....... :O)


  • #10   21. aug 2009 Jeg er vist også heldig. Vi møder stort set heller aldrig aggressive hunde?

  • #11   21. aug 2009 ~~***Nadja***~~ .

    Hmmmm.... jeg er også pensionist..... og jeg kan sgu godt styre mine hunde..... ( de har iøvrigt snor på )............

    Jeg vil da også hellere møde en pensionist med en lille " Møghund " i snor........ end jeg vil møde en ung Karl-smart eller en ung Karla-lækker med en " Grum " potens-hund UDEN snor... ...:O)


  • #13   21. aug 2009 Ha ha jeg har aldrig oplevet at få en kommenatr på gaden med min hund, men folk de kigger laaaangt og endnu længere når de får et sødt smil.

  • #14   21. aug 2009 Vi oplever såmænd også løse og agressive hunde her ;O)
    Løse schæfere her de sidste par dage. De blev dog heldigvis fanget ind inden der skete noget

    og før det blev vi ''overfaldet'' af en dansk svensk/foxterrier tingest som sad i flæsket på vores hund, efter at være løbet tværs over en mark hvor vi sad med vores (I SNOR). Vi hev ham selvfølgelig til os, men hunden fortsatte med at være agressiv og knurre og snappe ud efter ham.
    Flere minutter efter kommer en gammel dame stavrende, dasker den over snuden, da hun ser at den er agressiv overfor vores, og hiver den med hjem igen. ;O)
    Vi fik ingen undskyldning. ;o)
    Så jo, det sker skam rundt omkring, Tror det har meget at gøre med området man bor i, og hvilke muligheder der er for luftning.
    (Det skal dertil siges, at der også er rigtig mange søde og ansvarlige hundemennesker som har/ tager hunden i snor så snart de ser andre hunde nærme sig )


  • #15   21. aug 2009 nu er jeg jo så en af dem med en aggresiv hund (det er han blevet efter overfald og meget arbejde venter endnu). Jeg har aldrig min hund løs når jeg går tur, da jeg ikke altid ved hvad der tænder ham når vi møder en anden hund. Jeg vælger at gå over på den anden side af gaden, holde kontakt med min egen hund, om jeg så ligner en klovn fordi jeg flytter hans fokus fra hunden over til mig ved at finde bold eller ruskeskin frem er jeg kold i r... overfor. Jeg har den holdning at det er min der har et problem også må jeg ta ansvsr for at der ikke sker andres hunde noget. Det der så er super ærgeligt er når man gør så meget arbejde i det og prøver på at give sin hund nogle gode oplevelser med andre hunde dog stadig på afstand, så kommer der en gående uden snor og heller ikke har den med. og bare for beskeden den gør ikke noget, nej det kan sku godt være men det gør min. bliver så gal.

  • #16   21. aug 2009 ja jeg kan også kun sige at jeg er sjokket over de 30 min det er den værste tur jeg har gået i snart 7 år med min hund vi går 4 gange dagligt ca 2 til 3 timer fordelt på hele dagen
    jeg bliver fustreret på gaden
    men jeg bliver da også fustreret her, hvorfor skulle jeg sidde og lyve om en lorte tur..
    det kan godt være jeg bor i en mærkelig by men det syntes jeg nu ikke undskylder uopdravende hunde
    men ja her er meget stor forskæld på rig og fattig her og mange pensionister og pynte hunde
    min i hit hovede er alle hunde dejlige dyr hvis de bliver opdravet ordenligt det er jo så nok det der er galt de bliver ikke opdravet

    og tusinde tak for de dejlige indlæg hvofor skulle jeg lyve hvis ikke jeg var fustreret over folk så er jeg det da nu


  • #17   21. aug 2009 og lige en ting til NITTEN hvis du hade læst hvad jeg skrev så var der 4 forskellige racer
    og ja de små ultotter var jo et par så nok derfor handen var sur.
    coker spanieren hade bare travlt med at komme frem så var ved at kvæle sig selv.
    så langt fra 5 det er vist dig der overdriver..
    men det må være dejligt at gå der hvor du bor
    og ja 30 min også derfor jeg er sjokket


  • #18   22. aug 2009 NITTEN hedder NITTIB

  • Markus M
    Markus M Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 5
    #19   22. aug 2009 Der var en klog mand der engang sagde til mig:

    "Næste gang du bliver sur på nogen skal du finde mindst 3 positive ting i situationen."


  • #21   22. aug 2009 det er jo det spike gør heller ikke noget men hvis han forsvare sig hvem får så lige skylden


    jeg forstår bare ikke nitten gider svare på et indlæg han /hun ikke mener er sant
    det gad jeg da ikke bruge tid på


  • #22   22. aug 2009 NITTEN hedder NITTIB



  • #23   22. aug 2009 FÆTTER KARIN *La Cousine* .

    TAK........Ha ha ha ..........


  • #24   22. aug 2009 Jamen det er da utroligt det bliver skrevet forkert af hele 2 i samme tråd ikke? smiley

  • #25   22. aug 2009 måske er det ikke helt tilfældigt ;0)


    men ja markus m, jeg tænker mange positive tanker, man må jo være forgangas billede for de banlyste racer hvis jeg råbte min hun dræber ville det kun gi kød til fler fordomme
    og hvis jeg sage hals til min hund når andre hunde går amok mer kød
    så helt rigtigt tæld til 10 hvis det kan gøre det
    og tal pænt det er jo bare uvidende mennesker der tror på alt de læser og høre
    heldigvis er her også rigtig mange søde og rare mennesker her
    med dejlige godt opdravede hunde så dem tænker jeg på når det går helt galt
    som de 30 min


  • #26   22. aug 2009 Hvad er det dog for en atittude overfor folk der skriver om forbud?
    At de er uvidende?

    Der er SÅ mange herinde der har fået deres hunde overfaldet og bidt ihjel - det er sandlig oplevet på egen "krop" - og ikke via medierne!


  • #27   22. aug 2009 ja netop jeg har fået min hund over faldet et utal af gange

    bare ikke af de racer
    derfor jeg er fustreret

    det er ikke hunden den er gal med men ham der går en meter bag
    hvis han er der


  • #28   22. aug 2009 jeg tror ikke på forbud

    vi forbyder heller ikke biler forde der er nogen der ikke køre ordenligt
    i dk er vi begyndt at løse problemer med forbud smøjer solarier alcohol ja jeg kunne blive ved for 5 10 år siden var det rotweiler og chefer ja

    hvis vi bare forbyder racer hvergang det er en der er blivet bidt hvad står vi så tilbage med ???
    der er størrer og meger mer krævende racer der kommer und i landet hvis vi forbyder dem vi har nu hvad med
    at ruste folk??
    så de er deres ansvar bevist istæder for at forbyde hvergang vi har et problem


  • #29   22. aug 2009 Jamen det er jo det der er problemet. Og så skal der handles

  • #30   22. aug 2009 helt enig som det er nu er ikke axeptabelt
    jeg mener bare ikke den heksejajt men køre på alt der heder noget med amerikansk eller bull er
    ratfærtig
    alle hunde bliver biske og uforudsigelige hvis de har den forkerte ejer

    men forde spike er blevet bidt af en gravhund
    tror jeg da ikke løsningen er at forbyde gravhunde
    heller ikke selvom de værse undersøgelser viser at netop gravhunden er en af de mest akrasive

    så må man være sti ansvar bevist og opdrave sin hund ordenligt om det er en stafforterrier amerikansk bulloog santbernert hund osv
    alle hunde skal vide hvem der bestemmer det er et flok dyr og når de bor sammen med mennesker er de den mindste i flokke


  • #31   22. aug 2009 Mine hunde er nu ikke særlig velopdragne.
    Det får dem altså ikke til at gå til angreb på andre ...

    Den holder altså ikke med det kun er opdragelse - genpuljen i hunden er og bliver afgørende uanset hvem der ejer dem.


  • #32   22. aug 2009 ja ja men så tag hunde bogen og læs mops er avlet til kamd boxer er avlet til kamp og engelsk buldog er avlet til kamp

    jeg kunne jo enlig være lige glad for dobbermand står ikke for skud denne her gang men det er jeg ikke..hvad for racer bliver det nedste gang tænker jeg

    det her minder mig om jøde udrydelse helt sikkert verden bliver et bedere sted uden dem NOT

    det er jo for langt ude


  • #33   22. aug 2009 ja det var det

    men havd hjælper det at udryde en race ( som de så ikke lige kan blive enige om hvad er for en)

    og jo det syntes jeg enlig godt man kan, er der ikke nogen af jer der bliver bange for det er jeres ynglings race der står for skud nedste gang

    hvis forbud er det eneste vi kan så ender det jo med en alt over 20 kg skel dø


  • #34   22. aug 2009 Dårlig sammenligning - den hører slet ikke til her....
    Folk har en fri vilje til at vælge de hunde de vil have - de valg kan du ikke siddestille med hvad Jøderne gennemgik


  • #35   22. aug 2009 chalotte

    det er vel også det de mange der nu har de hadede racer gør, de gør alt for deres hunde ar lydige dygtige søde hunde men pga medierne og nogle mennesker
    får de ikke en chance

    forde to luder og en lommetyv kommer på forsiden


  • #36   22. aug 2009 fætter kanin
    folk har jo ikke deres frie vilje til at velje den race de ønsker hvis de bliver udrydet

    og problemet er ikke løst ved at udryde de racer i ikke kan lig i skal jo nok finde en ny race i ikke kan lig så jo hvis ikke det bliver alt over 20 kg skal dø bliver det vel

    forbyd hunde de er farlige det er sådan vi løser problemerne her i dk

    bare lav et forbud så får vi jo ikke så mange kriminelle mennesker


  • #37   22. aug 2009 Den holder heller ikke Peter
    De står for hver 3. forsikringsskade bla - og taget i betraktning hvor få der er kontra alle hunde i landet er det voldsomt


  • #38   22. aug 2009 (link fjernet)

  • #39   22. aug 2009 hvem er de ???
    du skule vel ikke være mig en smule fordoms fuld


  • #40   22. aug 2009 Hvad er det for en konspirations-teori du der har fået strikket sammen Peter?

  • #41   22. aug 2009 Ejjj Peter - det kan du ikke engang være bekendt at forsvare?
    Det vil jeg simpelthen ikke kommenterer - den er for udsøgt


  • #42   22. aug 2009 KONSPIRATIONS TEORI ????????????


    fer nok du ikker er enig
    tror bare ikke på forbud

    hjælper det at sige fart grense på 110 ???

    hjælper det at sige knallerter køre 30 ???




  • #43   22. aug 2009 så slutter den vel her fetter

  • #44   22. aug 2009 Du ser vist spøgelser ved højlys dag....håber du vågner op en god dag Peter.....

  • #45   23. aug 2009 bare kald mig eve

    kan du uddybe det ???????


  • #46   23. aug 2009 Min Broholmer kigger den anden vej,hvis han møder en hidsig hund ,til dens store irritation ha ha-ejeren bliver også lidt forarget over min hun ikke vil værge den et blik

Kommentér på:
dræber hund ????

Annonce