{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Irish Staff vs Staff?
  • #1   6. sep 2009 Den irske er lidt mere spinkel i bygningen, den ligner nærmest et kryds mellem staffordshire bull terrier og amerikansk staffordshire terrier.

    Tempremente ved jeg ikke så meget om, har kun mødt en af slagsen.


  • #3   6. sep 2009 mange tak sad bare og undrede mig.. for syntes altid de har lignet meget hinanden og der har stået det samme om dem smiley

  • #4   6. sep 2009 Har aldrig hørt en en irsk staff -

  • #5   6. sep 2009 Efter hvad jeg har læst mig frem til er Amstaf og Pitbull forbudt i England og derfor kalder man disse racer Irske Staff, der er ingen anerkendt race der hedder Irsk Staff,
    De er meget almindelige i england, hos dem man kalder 'Travelers'


  • #7   6. sep 2009 Marianne,
    den irske staff er en race for sig. Den er ikke fci-anerkendt, og heller ikke specielt udbredt. Den findes mest i Irland..

    De er som sagt mere skarpe, da de vist mere eller mindre stadig bruges og avles til deres oprindelige formål - nemlig hundekamp. Jeg har aldrig selt mødt en..

    Jeg ser oftere og oftere hunde som ligner fuldstændig en irsk, men jeg tror mere det bare er en amstaff-blanding.

    I øvrigt kan en amstaff ikke gemme sig under betegnelsen irsk staff i England, da deres lovgivning også forbyder hunde der LIGNER pitbulls og har deres træk. Og dermed også blandinger og tavleløse hunde. Amstaff er ikke decideret ulovlig, men de fraråder mod at man som turist medbringer dem til landet, da hunde af den typer ulovlige. Med undtagelse af staffen.


  • #9   6. sep 2009 mener osse der er noger om den i den bog som hedder: hvad er en muskelhund

Kommentér på:
Irish Staff vs Staff?

Annonce