{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Acana til hvalpe {{forumTopicSubject}}

Nogen der har erfaringer med dette?

Har en golden på 8 mdr. som vi lige har fundet ud af ikke kan tåle kylling og måske også andre ting..

Har kigget lidt på Acana Grasslands og de skriver man kan bruge det til hunde i alle aldre, men er der nogen der ved noget om det er nødvendigt med tilskud til foderet mens de vokser??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Acana til hvalpe
  • #1   11. sep 2009 Chine: Mange tak, har du fodret med det fra de var hvalp?

  • #2   11. sep 2009 Okay jamen så tror jeg da jeg vil prøve det og se om det ikke hjælper på den lille hunds kløen og knopper. smiley

  • #3   11. sep 2009 Jeg skifter mellem Orijen og Acana og har lige fået en Acana Grasslands ind af døren i dag. Jeg er meget spændt på hvordan min hund reagerer, for sidste gang jeg havde købt en Acana, var det med havre i og Tirith blev en smule "hyper" af det og tabte alt underpelsen. Underpelsen er nu tilbage efter en pose Orijen, så er spændt på hvordan hun reagerer på denne Acana. Acana har flere smagsvarianter, derfor skifter jeg imellem de to produkter.

  • #5   11. sep 2009 Hvor er det dejligt med en masse kloge mennesker her på hg, når man har brug for hjælp..

    Jeg siger mange tak smiley

    Vil fluks gå ind og bestille en sæk, ærgerligt at man ikke kan købe Acana her i nærheden, ville gerne ha skiftet med det samme.


Kommentér på:
Acana til hvalpe

Annonce