{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.440 visninger | Oprettet:

Atopica vet {{forumTopicSubject}}

Vi har en fransk buldog med allergi. Hun er blevet undersøgt og testet, og hun har det man kalder allergi uden at kunne finde en årsag til den.
for at gøre det kort, så har dyrlægen som sidste udvej, fået os til at prøve pillerne Atopica. Er der nogen her der har både gode og også dårlige erfaringer med dette lægemiddel...???, Så høre vi gerne om dem


Andre forumemner med "Atopica vet"
Atopica-vet
Er der nogle der har erfaring med det ? Bivirkninger mv
Skrevet af: Jeg elsker min prinsesse Lady A - 29. mar 2010
Atopica-vet
Er der nogle der har erfaring med det ? Bivirkninger mv
Skrevet af: Jeg elsker min prinsesse Lady A - 29. mar 2010

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Atopica vet
  • #1   26. sep 2009 Man skal ihvertfald gøre sig bekendt med, at det er et MEGET voldsomt virkende lægemiddel.

    Ja, det kan virke mod atopisk eksem, gør det ofte - men det er meget skrappe sager, der hæmmer immunforsvaret helt generelt.


  • #2   26. sep 2009 Tak for indlæg.
    Vores tæve er startet på Atopica, og der er en bedring at spore. Vi er meget i tvivl om det er det rette vi gør ved at behandle hende med Atopica.
    Vi har læst om bivirkninger, at det hæmmer immunforsvaret og hun derfor i almindelighed vil kunne få flere infektioner/sygdomme. Vi har bla. idag læst at virkningen mindskes og at det i løbet af 2-3 år, så ikke vil virke længere.
    Og vi ved jo ikke hvad der venter hende i de 2-3 år med andre sygdomme, pga. medicinen. Vi ønsker kun at give vores hund det bedste hundeliv, vi ønsker ikke en "dyrlægehund". Alm. bivirkninger er bla. hovedpine, kvalme, manglende lyst til mad. Vi er sådan i vilrede, og ønsker ikke at være egoistiske, men gøre det der er bedst for vuffen...
    Hvad synes i???


  • #3   26. sep 2009 Hvilke symptomer har hun på allergi?

  • #4   27. sep 2009 vi har prøvet på Nelly og de virkede desværre ikke, men har hørt om andre med gode erfaringer.
    jeg ville helt sikkert prøve det - og se hvordan det går?


  • #5   27. sep 2009 hun har meget udslet

  • #6   8. jan 2011 ved godt det er længe siden dette enme er blevet skrevet,men kunne godt tænke mig at høre hvad i kom frem til og hvordan jeres hund har det i dag..

Kommentér på:
Atopica vet

Annonce