{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.317 visninger | Oprettet:

Mors hund.... eller Fars hund ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er jo 20 år gammel. 19 da jeg fik Zoe og har haft kæreste på i snart 2 1/2 år - Alt er fantastisk !

Det tog lidt overtagelse af kæresten for at jeg måtte få hund - men det gik fint og alt var godt smiley
Zoe var min og jeg var lykkelig, vi knytter tætte bånd hver dag og jeg opdragede hende som MIN HUND smiley

Men hun er en forrædder! - hun har stjålet min kæreste, eller han har stjålet hende - hehe
De sover sammen og han forkæler hende som bare fanden!
Hver dag når man kommer hjem fra Uni, skal han lige sove i en time eller to og Zoe ved det godt, så hun lægger sig hos ham med det samme han kommer hjem ! og vil ikke engang ud og gå tur med mor her ? :S

Dumme hund.. ;D hehe

Skifter jeres hunde også "yndslings" ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mors hund.... eller Fars hund ?
  • #1   9. nov 2009 Det er da sødt smiley Fantastisk at hun er så glad for ham.. hehe..

    Tjaaaae, her er kun mig jo!.. Basse er MEGET glad for min far, og han er uden tvivl hendes ypperste favorit blandt andre mennesker, men det er nu alligevel tydeligt at hun er min hund..


  • #3   9. nov 2009 Hvor sødt smiley Her er det kun mig og hunden, men når jeg har besøg af en kammerat så er jeg ligemeget og de to er pot og pande smiley

  • #4   9. nov 2009 Jooo altså lige d vi fik Baloo var han fars hund. Men nu er han mere mors hund smiley Og ja jeg elsker det!

  • #5   9. nov 2009 griner.. ja det kan jo ske sådan noget... nu er jeg alene, så har heldigvis ikke det problem, og når jeg har haft date på, har bella ikke rigtig gidet dem. men kommer de for tæt på bliver hum da jaloux. hun vil helst ikke dele mig..

  • #6   9. nov 2009 Lige pt. er det kun "mor" der dur, ved mine 2 hunde, der er også mig de kommer til for at nusses, osv.
    Nok fordi jeg træner dem, går tur med dem, giver dem mad, og godbidder osv. smiley

    Det er også mine hunde, jeg har købt dem, og betaler forsikringer, udstyr mm. til dem.
    Legetøj og mad der deles vi om udgifterne smiley


  • #7   9. nov 2009 Anja - Ja de er så søde..
    Og det sjove er at min kæreste slet ikke er vokset op med hverken andre dyr eller hunde - hans far HADER hunde :S heheh så det er lidt sjovt når Zoe kommer derhjem ! ( han er ved at blive ldit blød overfor hende smiley )

    Krumme - Hahah okai ! Jamen det lyder bekendt, der kommer Zoe til mig hvis hun vil ud, og til far for mad - han giver nemlig atldi for meget smiley og putter leverposteg og andet godt i for "hun er jo så tynd" eller "det fortjener hun" smiley

    Miss Single - Ja et typisk - så er man ikke vigtig mere.
    Zoe er knyttet til en hel række af mennesker, Min mors bedste veninde er bare den bedste , og min storesøster er hun helt vild med, tisser på gulvet når hun kommer osv osv smiley


  • #8   9. nov 2009 Belinda - Ja jeg betaler også for ALT herhjemme og træner og fodre ( når ikke kæresten stjæler tjansen og forkæler hende )

    men han får alt det andet gode smiley

    Hah han sagde også da jeg fik hende " Hun skal fanme ikke sove i sengen, DET gidder jeg ikke" Nu tager han hende selv med ind i sengen , og spørg om hun ikke fryser på gulvet .... ej come on, hun er en hund - hun fryser altså ikke skat... :S hehehe


  • #9   9. nov 2009 K R - hahaha ja her er det vis der lbiver sagt nej til sengen, Så snusker hun ind til min mor (vi bor i samme hus allesammen) og kratter på hendes dør for at ssove i hendes seng smiley og det er SÅ tydeligt at det er derfor !

    Kloge hunde !


  • #11   9. nov 2009 By Frey - Medlem af min egen Mafia ** !

    Ha ha sikken kæreste du har smiley
    Sådan er min også lidt, dog ikke med sengen, men den lille var han jo ikke begejsret for, han troede racen var støre, (heh) så da jeg kom med hende, kiggede han bare mærkeligt, og mente ikke det var en hund jeg havde købt/hentet, men en rotte.
    Og nu er han ih og åh så glad for hende, og snakker og kæler med hende, og kalder hende ikke længere en rotte ;D


  • #12   9. nov 2009 By Frey - har heldigvis kun oplevet en gang at Aramis tissede fordi han blev glad for at se en, men det var så også lige op af benet på ham smiley



  • #13   9. nov 2009 Hhahaha Zoe hun pisser som en hest midt på gulvet når hun ser folk hun elsker smiley hehehe og jeg kan ikke blive sur, hun er bare sådan en lykkelig lille hund smiley

    Ja er ret glad for at min kæreste og min hund er ved at knytte et bånd også - de har virkelig fundet en god mellemvej der hedder " Far over fodre og mor skal træne det af" smiley hehe


  • #14   9. nov 2009 Her hjemme skifter det helt vildt. Nogle dage er jeg bare luft og er bare på ingen måder interessant- lige meget hvad jeg lokker med! Og andre dage er det kun mig der dur! Så kan far prøve lige så meget han vil! Det er meget mærkeligt faktisk... Vi går lige meget med ham, mad står altid fremme og vi er lige meget hjemme!

  • #15   9. nov 2009 Ved mig er det mig. Han er da osse glad for min mor. Men det er tydeligt at det er mig.
    Men det er så osse mig der træner med ham, gir ham mad, og nusser med ham. Min mor gir ham aldrig orde på noget.
    Den eneste han ved han skal adlyde er mig. Da det er mig der er hans føre. Og sådan har jeg det bare. Så der er ingen der for lov at gå med ham, eller lige prøve at dække ham a. Nej det er kun mig smiley


  • #16   9. nov 2009 Men tilgengæld har jeg osse en hund der er total glad for mig, og selvom han ligger og sover og jeg rejser mig føler han mig i hver bevægelse. Og vis han ikke kan se mig skynder han sig at løbe efter mig smiley

  • #17   9. nov 2009 Begge hunde er mine hunde, men Frida er en lille forræder. Hun er nemlig rigtig glad for min mand, ja det er Kalle også. Men Frida skal altid ligge i ske med manden når vi skal sove. Og han gider ikke hunde i sengen! Alligevel kravler hun over til ham. Og hun får sku lov. Så ligger de rigtig der og krammer....

    Kalle er til gengæld rigtig mor syg. Det er kun min arm der duer når der skal hygges. Far kan skralde an hvis jeg ikke er hjemme....


  • #18   9. nov 2009 Hemingway var allemands hund smiley bare man havde en puls, så elskede han én

  • #19   9. nov 2009 alle mine drenge er mine undtagen fisen - det er min mands hund. det var ham som ville have ham og ham der valgte. og til at begynde på kiggede fisen slet ikke i min retning. men efter to større operationer der er det vendt. for jeg har passet fisen under det hele - nu ligger han altid og venter på mig og vil hele tiden sidde hos mig.

    det er lidt synd for min mand


  • #20   9. nov 2009 Hehehe!!
    Dét der kender jeg godt smiley
    Paya er 110% mor's hund, og hun ville aldrig vælge min kærestes skød frem for mig!
    Men Shika halter det lidt for smiley Når min kæreste er hjemme vælger hun oftest ham at putte ved i sofaen (måske fordi han sidder mere stille end jeg?)
    Min kæreste har også kastet sin store kærlighed på Shika, for han har indset han godt kan opgive at ''erobre'' Paya smiley
    Men altså, når alt kommer til alt vælger begge hunde mor - Og om ntten er det kun mors dyne der fungere.
    Så har ikke prøvet ligefrem at blive ''glemt/sorteret fra'' af hundene - Men lidt intern konkurrence mellem mor og far skader vidst ikke vovserne (tværdigmod - de forkælede dyr!) smiley
    KH Ann-Sophie


  • #22   9. nov 2009 Ja kender det godt, mine 2 dansk svensk gårdhunde de skifter til at kunne lide min mand og jeg bedst, derimod min lille dværgpinscher hun gider kun mig, jeg er hendes et og alt ligegyldigt hvad, hun er fuldstændig ligeglad med min mand, det rager faktisk hende om han er hjemme hehe..

  • #23   9. nov 2009 Min hund er min, vi manden og jeg er ude at gå og han kommeandere hende på plads, sætter hun sig hos mig

  • #24   9. nov 2009 Åh Fie er helt klart FARS hund. Om aftenen skal der siddes på skøddet af far, når "far" læser lektier så sidder eller ligger man da pænt ved siden af bogen eller bruger den som hovedpude, når der skal leges med bolden er det også altid far.
    Men den bedste er nok at det også altid er far om morgenen når hun skal ned og tisse. Hihi. Når jeg står op løfter hun knap nok hovedet, men ligeså snart farmand bare sætter sig op i sengen så er hun klar til at gå tur.
    Men om natten ligger Fie under min dyne, tror det er fordi den er tykkest. Man er vel en puttehund.


  • #25   9. nov 2009 Kenzo er en Mor-hund and I love it smiley
    Jeg er alene med ham i hverdagen, men når min kæreste kommer hjem fra arbejdet i weekenderne prøver jeg at få dem til at få et bette bånd, ved at han har ham i snoren når vi går og han giver ham mad. Og mandag morgen når vi kommer hjem fra morgenturen og har sendt min kæreste afsted til arbejdet, løber han altid lige en runde i lejligheden og leder efter ham. Men resten af ugen bemærker han det vist ikke.
    Og når det ringer på døren eller min kæreste kommer ind af døren, og jeg er alene hjemme, gør Kenzo altid.. Han passer godt på sin moaaar smiley


  • #27   10. nov 2009 Dina er 98% min hund, har hun været fra første dag vi fik hun hvor hun hoppede op til mig og stjal min hovedpude ;o) Der er kun to tidspunkter hvor andre bedre kan bruges og det når hun har fået skæld ud eller når der er en der sidder og spiser smiley

Kommentér på:
Mors hund.... eller Fars hund ?

Annonce