{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Hjælp til at finde den perfekte hund {{forumTopicSubject}}

Vi kunne godt bruge noget hjælp til at finde den perfekte hund. Har oprettet en tråd igår hvor jeg skriver om vi lige har mistet for lille Dina også igår som vi i 7 år, hun var blevet syg. Der er mange forskellige måder at komme og tabet af en hund, nogle venter flere måneder med at få en ny og nogle får en et par dage efter. Vi tror for os vil den bedste måde være at få en hurtigts muligt. Det vil aldrig blive en erstatning for Dina, det skal vi selvfølgelig også være klar over. Men her er så tomt og tror vi ville komme hurtigere videre (ikke komme over det, da vi altid vil savne og mangle Dina-mus) hvis vi får en lille ny at bruge tid sammen med.

Jeg flytter hjemmefra, og det var mig der stod for opdragelsen af Dina og de fleste gå ture osv men nu skal vi have en hund som passer til min mor og hendes kæreste. Han har dårlige knæ og min mor kan heller ikke gå for langt så det skal være en hund som ikke kræver for meget motion. De vil gerne have en hund på str. med Dina, ca en mellemstr. hund på 10-15-20 kg min/mak. Den skal være god mod børn og uden for meget jagtinstinkt. Håber der sidder nogle som kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til at finde den perfekte hund
  • #1   14. nov 2009 Både blandingshunde, og racehunde. Men min mor er specielt glad for blandingshunde.

  • #2   14. nov 2009 Den perfekte hund...

    Hvad er den perfekte hund? --- Ja, jeg spørger bare.!!!

    Den perfekte hund, er den hund som man selv præger og træner, så får man lige det man vil ha.

    Den perfekte hund, findes ikke som færdig lavet, det er noget man ligger et stort stykke arbejde i,

    Jeg mener alt alle hunde er perfekte, men som jeg skrev ovenover, så er det noget med at præge hunden i den rigtige retning, og med at opdrage den på den rigtigte måde.



  • #5   14. nov 2009 Jeg vil også klart anbefale en voksen hund. Det er bare et kæmpe arbejde at præge og tage sig af en hvalp. Vi valgte en hund på 13 måneder efter at have mistet Felix sidste år (han blev også kun 6 år). Vi har ikke fortrudt. Han er velopdragen og renlig og fantastisk sød og nem. Kan også anbefale fransk bulldog, men man skal være obs på racerelaterede sygdomme.

  • #6   14. nov 2009 Patruljehunden Babett - her menes der den perfekte hund med henblik på størrelse, vægt og aktivering til os ;o) Hverken mennesker eller dyr er jo perfekte.

    Jeg er helt enig og har fortalt det til min mor at en voksen hund vil være det bedste og det er hun også enig i smiley



Kommentér på:
Hjælp til at finde den perfekte hund

Annonce