{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

~ Den røde ko ~
~ Den røde ko ~
Tilmeldt:
30. jan 2010
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525

Snasker og æder alt... {{forumTopicSubject}}

Hej!
Når jeg er ude og gå med Akila så æder hun alt hvad hun kan komme til. Døde fugle/mus, tabte madder/slik, katte-hømer (nogen gange, ikke så tit Hunde´s), gamle majskolber osv. Hun er bare SÅ hurtig, så det er ikke altid jeg når at opfatte at der er noget. Hvis jeg gør, siger jeg "NEJ" hvis hun får færten af det. Men hun er SÅ MEGET ligeglad med hvad jeg siger. Hvis jeg ikke når at se at der er noget. Så skælder jeg hende virkelig ud, men hun virker helt ligeglad og uberørt (hun fik jo en lille "god-bid" ud af det hun tog)... Fik rådet om at sige ad-bad-puha! Som om det er noget jeg ik kan li, og noget hun så heller ik kan. Men det høre hun slet ik.
Vi træner NEJ derhjemme. Og der går det nogenlunde. Men osse hos mine forældre, Som fodre fugle. Der æder hun fugle-hømer, brød og korn der er faldet ned (en dag en hel bunke korn min mor havde tabt). Hun støvsuger det helt.

Hvad kan jeg gøre??
Hun er blandning af Sct. Bernhard, Amerikansk Bulldog og Bullmastiff...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snasker og æder alt...
  • #1   18. feb 2010 Det lyder lidt som Nala, bare værre... Ved desværre ikke hvad du kan gøre ved det , udover at øve nej kommandoen.. Det er rigtig træls at føle at man bliver total ignoreret, selvom man gør alt hvad man kan for at få dem til at høre efter. Nala stjæler også brød, gulerødder osv. når hun kan slippe afsted med det. Katte- og hundelort tager hun heldigvis "kun" når hun lige har været i løbetid, så det er kun der vi skal være opmærksomme på det..

    Men træls det er det, så kigger lige med her smiley


  • #2   18. feb 2010 Vandpistol. Hun vil stoppe op og tænke hmmm hvad skete der lige der

  • #3   18. feb 2010 Årh vi er ikke de eneste kan jeg høre :S
    Jeg synes virkelig også vi har prøvet ALT, men mine to virker næsten til at forstærke hinanden i det. Så jeg lytter med!!

    Vandpistol, det kunne være det sku prøves!!


  • #4   18. feb 2010 Jeg må ud og købe en lille vandpistol.
    Men tar gerne imod flere gode ideer.
    Håber hun vokser fra det. For hun er en rigtig kysse-trold, ik så lækkert når det er...


  • #5   18. feb 2010 Simba skal bare se en vandpistol , så stivner han fluks , kan varmt anbefales ( til udendørs brug hihihi )

Kommentér på:
Snasker og æder alt...

Annonce