{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.312 visninger | Oprettet:

Simba brummer {{forumTopicSubject}}

Jeg har et vildt stort behov for at ligge tæt , rigtig tæt på min hund ( det er jeg vant til fra min himmelhund Freia ) , men de få gange jeg prøver at ligge tæt på Simba med mine arme omkring ham , ja så brummer ( ikke knurre )han og flytter sig.
Han viser helt klart at det bryder han sig ikke om , Simba kan godt lide at være tæt når han sidder bare ikke når vi ligger.
Det er helt ok , og jeg tolker dette brummeri ( ikke knurren ), som flyt dig lige menneske.

Det jeg så vil høre om er , brummer ( ikke knurre ) jeres hunde også for at sige ; det bryder jeg mig ikke om ?

Jeg kender hans knurren og de forskellige grader at den , og det er slet ikke den lyd han kommer med.

Please , jeg har brug for at høre om jeres erfaringer på dette punkt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Simba brummer
  • #1   23. feb 2010 Altså Elmo brummer/snakker når han vil have opmærksomhed.... feks. når jeg sidder i sofaen og han vil kæles for... så tripper han rundt og brummer, og så skal jeg klø ham.

    Når han ligger i sengen ved mig siger han ikke noget, for der har han det, som han vil have det. Hvis han vil under dynen, så "dutter" han mig hårdt med snuden enten i brystet på mig, på skulderen eller i hovedet, og så skal jeg løfte dynen, så han kan komme ind under den.. ret sjovt.


  • #2   23. feb 2010 det er hundens måde at fortælle dig på at du gør noget den ikke bryder sig om, og det er rigtig flot af ham,. han fortæller dig klart hvor hans grænse går uden at bide, eller på anden måde gøre dig fortræd..
    En hund der ligger ned, og holdes fast, som han føler du gør, er i en yderst sårbar situation, hvor når han sidder op, så kan han hurtigt smutte, og har stadig overblik over situationen..
    men i bund og grund, vær glad for du har en hund der kender sine grænser og har lært at fortælle dig dem uden at det bliver grimt for nogen af jer, og respekter det..


  • #3   23. feb 2010 Amicus ; tusind tak for dit svar , det var lige nøjagtig hvad jeg havde brug for at vide.
    Det stemmer fuldt ud med miine fornemmelser for Simbas grænser , som han selvfølgelig har ret til at holde på og som jeg respektere , trods mit behov for krammeri


  • #4   24. feb 2010 Min Balou brummer også

    F.eks. hvis vi ligger og nusser på gulvet og jeg lækker hovedet ovenpå ham (nærmest som en hovedpude) - så brummer han - han bliver godt nok liggende og gør ingenting men han bryder sig ikke om det - det kan man tydelig mærke og så flytter jeg mig selvfølgelig smiley
    Min Jessie elsker det der imod og siger aldrig noget


  • #5   24. feb 2010 Karin F

    tak for dine oplysninger , det bekræfter mig i at det er ok og har intet unormalt på sig

    hygge og hej


  • #6   24. feb 2010 MIn Meegò brummer også. Hvis vi f.eks ligger i sengen, (han elsker at ligge tæt) og vi ved et uhelt kommer til at ligge på en af hans poter, så brummer han lige en om gang. Så han vil meget gerne putte, men ikke hvis man kommer til at ligge på ham eller hans poter.

    Men generelt snakker han meget, når der skal spises, når han leger, når han skal tisse eller bare vil ud til de andre hunde han kan høre udenfor. Han er sgu så hyggelig.


Kommentér på:
Simba brummer

Annonce