{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Betale told ved køb i udlandet?
  • #1   11. aug 2010 Du skal ikke batale told fra eu lande, og det andet med dyrlæge kan du se inde på fødevarestyrelsens hjemmeside.

  • #2   11. aug 2010 okay. Så hvis jeg finder en fra et andet land skal jeg bare ringe til tollkontoret og spørge. Men hvis det er EU land skal jeg ikke betale Told?

  • #3   11. aug 2010 Lena.? Og hvad var det for nogle papirer.? Bare at hun havde fået to gange vacc. samt var dækket ind af rabies og dette er skrevet ind i passet?

  • #4   11. aug 2010 Michelle, jeg ved at de skal have de alm vacinationer, samt rabis og så skal de have ormekur og den skal gives inden for en bestemt tidsramme inden den kommer til landet og alt skal selvfølgelig være indskrevet i passet og det skal chipnr også. Kommer du igennem lufthavnen vil du blive stoppet i tolden, hvor de tjekker hundes chip nr stemmer overens med passet og alt er i orden og så kan du bare tage hunden med hjem bagefter, men er chippen faldet ud eller mangler den noget i passet, så ryger den i karantæne i Roskilde.

  • #5   11. aug 2010 Okay tak. Så er det ikke så omstændigt som jeg frygtede. Det er jo enlig ikke værre end når man kører til Tyskland og køber hund. Der skal de jo også have pas, rabies, ormeku, og alt det.. Der er risikoen for at blive stoppet bare meget mindre end hvis man kommer med fly.

Kommentér på:
Betale told ved køb i udlandet?

Annonce