{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.599 visninger | Oprettet:

Hunde allergi!! :( {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid haft store problemer med snue, sløvhed, træthed osv. i perioder og det er blevet værre med tiden. Det resulterede i at jeg tog til lægen. Fandt der ud af, at jeg er ufatteligt meget allerigisk over for katte og i lidt mindre grad hund - nu er hunden jo det vigtigste, da jeg ikke så ofte omgåes katte. Tager Alnok for det, men synes desværre ikke det hjælper forfærdeligt meget.
Er der nogle derude der kender til andre mærker, der evt. har hjulpet jer, eller kender til noget der kunne være en mulighed?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde allergi!! :(
  • #1   4. okt 2010 Hmm, har din læge ikke ordineret nogen piller? smiley

  • #2   4. okt 2010 Jo Alkok, som jeg kan bruge til jeg skal der op igen, men de hjælper ikke super meget, så derfor vil jeg høre om andres erfaringer, så jeg har lidt viden med i rygsækken, når jeg skal der op igen.

  • #3   4. okt 2010 Okay.. For Alnok er da også bare håndkøb. Jeg bruger dem selv mod myggestik smiley Men håber din læge giver dig noget du kan bruge så

  • #4   5. okt 2010 Det var også mere for at høre nogle erfaringer med folk der sidder/har siddet i sammen situation og derfor kan anbefale noget der virker/virkede på dem. Det er altid godt at have noget info om de forskellige præparater, inden man kaster sig ud i det. Og den info får man som oftes bedst af folk der sidder med det samme "problem" smiley

  • #5   5. okt 2010 Spørg efter Kerstine ved din læge (Tror jeg nok de hedder.) Jeg har selv meget allergi og tager blandt andet dem smiley

  • #6   5. okt 2010 Følger li med smiley Jeg bruger os alnok og det hjælper ikk en skid hverken for hund , pollen , hest og husstøvsmider.. smiley

  • #7   5. okt 2010 Jeg tager antihistaminer, men de hjælper heller ikke en døjt mod min hundeallergi - jeg får stadig udslæt op og ned ad armene samt vejrtrækningsproblemer, når jeg er hos min mor, der har Puk :o(

    Jeg fik en henvisning af min læge til en allergiklinik på Odense Universitetshospital for at få klarlagt min hundeallergi med henblik på at gå i gang med en desensibilisering (vaccination), men min læge fik besked tilbage, at den foretager man ikke i region Syddanmark!! Nøøj, hvor er jeg gal! Jeg kan få en henvisning til en privatpraktiserende speciallæge, som jeg har været hos før, men han har 3/4 års ventetid, så der vil gå laaang tid, før jeg overhovedet finder ud af, om jeg kan gå igang! Men selvfølgelig gør jeg det!

    Desensibiliseringen mod hundeallergi skulle ikke være så effektiv altid og på alle personer, men jeg har reageret fantastisk overfor de to, jeg har fået mod min katte- og husstøvmideallergi, og der er ingen spor tilbage i min krop efter de to længere! Så man skulle jo mene, at jeg var en god kandidat :o/

    Jeg ved ikke, om det kunne være løsningen for dig, da det er meget besværligt og dyrt, og så er der ikke engang nogen garanti for, at det virker - men så har man jo i det mindste gjort forsøget! :o)


  • #8   5. okt 2010 Mange tak for svarerne. Nu har jeg i hvert fald lidt jeg kan gå videre med. smiley

Kommentér på:
Hunde allergi!! :(

Annonce