{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Jeg er en en lille sporhund {{forumTopicSubject}}

I morges da jeg kom hjem efter nattevagt, havde jeg hundene ude i haven. På plænen får hundene øje på noget jord, ligner et lille fladt muldvarpeskud. I sær Lily snuser, graver lidt og søger så færten.

Meget målbevist går hun mod indkørslen og hen langs bil og bed og mister så åbenbart færten. Jeg tænker at det nok bare var mig der lagde for meget i hendes evner, for det var da utroligt om en muldvarp lige skulle grave den vej, for der kan den jo ikke komme op.

Jeg går op og kigger på udgangspunktet og bliver enig med mig selv om at det nok alligevel ikke er et muldvarpeskud med bare noget jord, hvor det så end måtte komme fra.

Meeeeeeeeeeen jeg må indse at vi har fået en ny beboer på matriklen. Efter nogle timers søvn skal jeg lige et par æreinder, og da jeg kommer hjem og stiger ud af bilen, spotter mit øje et fint muldvarpeskud lige ved siden af indkørslen ind mod bedet. Jeg undersøger hurtigt den rute Lily søgte og så flere skud på ruten.

For dælen da, min lille ballademager har næse for muldvarp, og ikke et lag herregårdssten kan stoppe hende.

Nu håber jeg så bare at den har fortsat ruten ind til naboen og ikke vender om igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er en en lille sporhund
Kommentér på:
Jeg er en en lille sporhund

Annonce